Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tämä mies olla mustasukkainen?

Vierailija
28.09.2017 |

Minulla on ollut pientä silmäpeliä tms viluilua yhen komean miehen kanssa harradtuksessa. Ei mitään enempää, ei olla koskaan edes juteltu. Hänellä on sormus ja minäkin olen naimisissa, enkä ole mitään pettämissuhdetta etsimässä. Samoinhan miehetkin katselevat viersita hyvännäköisiä naisia ja sitä pidetään normaalina, joten miksei toisinkin päin, tasa-arvoa. No nyt kävin siellä harrastuksessa oman mieheni kanssa yhdessä ja tämä silmäpelimies oli todella vihaisen oloinen. Yleensä on tosi hyväntuulisen näköinen. Ei kai hän sentään voi olla mustasukkainen?? Kun ei olla ikinä siis edes juteltu eikä esittäydytty. Vai kuvittelenko ihan hulluja ja vihaisuuteen on joku muu syy?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne kannata tehdä aloituksia, joista ilmenee, että joku voisi olla sinusta kiinnostunut. Täällä on paljon sellaisia naisia, jotka ovat ilmaa miehille ja jos joku muu saa miehiltä huomiota, hänen kimppuun hyökätään niin kuin olisi suurinpiirtein murhannut jonkun.

En usko että nämä negatiiviset kommentit ovat naisten kirjoittamia. Naiset yleensä tsemppaavat toisiaan. Luulen, että kyse on miehistä, jotka ovat naisille ilmaa. Tällaisilta miehiltä tuntuu tulevan naisvihamielistä kommenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla