Jos saisit ihastuksesi itsellesi, niin mitkä kolme asiaa hänessä ensimmäiseksi muuttaisit
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Silarit, valkaistu peppureikä ja iästä joitain vuosia pois.
Kyllä sille vanhemmiten manboobsit kasvaa ilmankin. Kun rassaat sen hanuria ni pane aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
jotta hän olisi täydellinen ;)
Ekaksi veisin hänet oikeaan töihin 6kk, jossa ruokaa on vähän ja piiskaa paljon. Paino putoaa ja mieli nöytyy kun alistetaan.
Sitten antaisin jästkiä ja kysyisin että haluaako lisää, jos haluaa taas 6 töitä, joten makean nälkä on taltutettu.
Vaimonsa voisi rakastua johonkuhun muuhun, erota ja jatkaa elämäänsä onnellisena eteenpäin. Minä pujahtaisin tilalle silloin.
Jättäisi huumeet. Ainoa asia, johon oikeasti haluan muutosta.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä muuta haluaisi muuttaa kuin vaatteet pois.
sama,mutta en olisi ihastunut ihastukseen ellen olisi nähnyt sitä alasti.
ja naiset pinnallisia..
Ois kivaa, jos se haluais minusta muutakin kuin kaverin, olisi suomalainen ja vähän vähemmän kiireinen...
Juu, toivotonta :D Mutta jos vaan saan liiskattua ylimääräiset tunteet, voisin saada hänestä hyvän kaverin, kun taas mun parisuhteet on olleet viimeaikoina aika lyhyt ikäisiä, joten ehkä tää on jopa parempi tilanne.
Tekisin hänestä absolutistin, parantaisin hänen kipeän kätensä ja psoriasis ihotaudin ja muuttaisin hänet homoksi joka on kiinnostunut minunlaisistani lyhyistä ja paksuista miehistä. Ja sitten jos hän polttaa tupakkaa, hän saisi lopettaa senkin.
Olisi yhden naisen mies, vähän itsevarmempi, ei niin itsekeskeinen ja tietysti syvästi rakastunut minuun. (Ihmettelen itsekin miksi olen ihastunut, eipä kai ihminen tunteilleen mitää voi, tylsää).
1. Toivon, että rauhoittaisin hänen juoksemista.
2. Toivon, että rauhoittaisin hänen mieltä.
3. Toivon, että tuon hänen elämäänsä onnellisuutta ja helppoutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuttaisin, koska nykyisellään hänen kanssaan ei voi olla. Ei päihteitä, yliegosvääreistä normaalin ihmisolennon tasolle ja lisää empaattisuutta.
Nyt kyllä kiinnostaa. Oletteko jotain 15-vuotiaita vai miten edes harkitsette ihastusta päihteiden käyttäjään? Ihastutteko myös rapajuoppoon tai narkkariin sillan alla? Mikä näissä tyypeissä vetoaa miehiin tai naisiin? Kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisi huumeet. Ainoa asia, johon oikeasti haluan muutosta.
Ja levottomuus.
Tappaisin illuusiot paljastamalla faktoja itsestäni. Toiselle ja kolmannelle ei olisikaan sitten tarvetta.
En muuttaisi mitään. Hänen hymynsä sulatti sydämeni ja sai minut hymyilemään. Hänen seurassaan oli vaan niin hyvä olla. Olen edelleen täysin myyty, mutta sitä en tiedä, mitä tuo ihana nainen minusta ajattelee.
Ihastukseni on minulla, en muuttaisi hänessä mitään :)