Jos saisit ihastuksesi itsellesi, niin mitkä kolme asiaa hänessä ensimmäiseksi muuttaisit
Kommentit (36)
En missään tapauksessa halua suhteeseen täydellisen olennon kanssa. Haluan ihmisen, jolla on vahvuutensa ja heikkoutensa. Siis ihan vain oikean hyvän ihmisen.
Miksi kukaan haluaisi muuttaa ihastustaan? Eihän hän olisi sama henkilö sen jälkeen.
En yhtikäs mitään, hänessä on kaikki kohdallaan.
Siinä naisessa ei tarvitsisi muuttaa mitään. Tavoittamaton rakkaus...
Kyllä muuttaisin, koska nykyisellään hänen kanssaan ei voi olla. Ei päihteitä, yliegosvääreistä normaalin ihmisolennon tasolle ja lisää empaattisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuttaisin, koska nykyisellään hänen kanssaan ei voi olla. Ei päihteitä, yliegosvääreistä normaalin ihmisolennon tasolle ja lisää empaattisuutta.
Melkein samis:
- päihteettömyys
- mielenrauhaa/sinut elämän kanssa
...näin alkuun. Mutta ehtiihän sitä.
En mä muuta haluaisi muuttaa kuin vaatteet pois.
Naiset on aina päsmäröimässä ja yrittävät muokata miestä mieleisekseen..pliis, antakaa miehen olla mies...kaikkine "vikoineenkin".
Tekisin hänestä sinkun, uskollisen ja kiinnostuneen minusta.
1. Hänkin ihastuisi minuun
2. Hänkin rakastuisi minuun suunnattomasti
3. Hänkin rakastaisi minua loppuelämänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein samis:
- päihteettömyys
- mielenrauhaa/sinut elämän kanssa...näin alkuun. Mutta ehtiihän sitä.
Jännät ne vie taas meidän kilttien kumppanit. Sillä lailla.
Itse asiassa en edes haluaisi ihastustani itselleni, koska silloin joutuisin luopumaan ihmisestä, jota rakastan.
En halua ketään omistaa tai muuttaa. Tahdon tasaveroisen ystävän rinnalleni.
Silarit, valkaistu peppureikä ja iästä joitain vuosia pois.
Ei toi tosta oo muuttunut 25 vuodessa, niin tuskin paljon muuttuukaan. Eikä tarvi.
Vierailija kirjoitti:
En mä muuta haluaisi muuttaa kuin vaatteet pois.
sama,mutta en olisi ihastunut ihastukseen ellen olisi nähnyt sitä alasti.
Muuttaisin hänet wt ihmiseksi (mutta ulko-olemus ja ulkonäkö pysyisivät samoimns, wt ihmisenä hän oli tasoiseni enkä tuntisi itseäni alempi arvoiseksi :)), hän pitäisi iskelmä musiikista ja maaseudusta.
A) ketään ei saada omaksi
B) vain itseään voi muuttaa
C) kukaan ja mikään ei ole täydellinen
en mitään muuttaisi, vaikka vikoja on. ne on kauneuspilkkuja minulle <3