Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?
Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.
Kommentit (1617)
Huva mies , raineri asuu Malmilla
Mieluummin rock-henkinen kuin joku di-nörtti tai lelufiguurien parissa hikkeilevä burgeri. Grillataan ja välillä otetaan alkomahoolia. Insinöörit ei kolahda. Pliis. Ei kunnollinen tarkoita, että on joku rillipää professori. Astmapiippu ja tweedtakki vielä kyynärpaikoilla siihen päälle. Woohooo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehellä olisi kuinka paljon omaisuutta niin mitä se ketään kiinnostaa, ne on sen miehen. Ei nainen niistä mitään saa ainakaan jos tehdään avioehto.
Eli mitä se mies sitten voi parisuhteessa tarjota?
Vaikka miehellä olisi miljardin arvoinen omistusasunto niin mitä sitten, ne on sen miehen ja sen nimissä.
Siis toisin sanoen sama asunko naisena vuokralla ja siivoan omat sotkuni.
Mitä se rikas mies voisi sitten tarjota? Matkan, ravintolalounaan, korun?
Siinä vaiheessa, kun on jo lapsia toisella osapuolella niin mies ei voi tarjota enää uudelle naiselle mitään, kun miehen omaisuus menee perinnöksi miehen lapsille.
Eli rikas ja köyhä mies on samalla viivalla valinnassa naisen kannalta eli myös rikas mies joutuu naisen saadakseen pelaamaan muilla ominaisuuksilla ja jutuilla.
Tämä on se juttu, jota aika moni mies ei tajua. Se rahan haaliminen ja sen kanssa puuhastelu on pois ihmissuhteisiin käytetystä ajasta ja itsensä sivistämisestä. Tietysti on hyvä, että elämänhallinta on kunnossa siten, että töihin kykenee, mutta siihen se jääkin. Ei se ole naisen kannalta mikään etu, että miehen omaisuutta pääsisi siivoamaan ja huoltamaan. Ihmissuhde koostuu aivan muista asioista. Hyväntuulinen, joustava, avoin ja empaattinen luonne on todella iso etu, sitä kannattaa pitää esillä ja kehittää.
Ei. Tiedän tosin hammaslääkärin, sähköasentajan, yrittäjän ja sijoitusneuvojan jotka kaikki ulkoapäin kauniita kakkuja mutta sisältä hyvin äkkipikaisia ja vajaan tunnekasvatuksen tuloksia. Ensivaikutelma hämää mutta uskon että joku vauvakuumeinen vielä lankeaa noihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen noin 40 vuotias mies ystävänä , joka on monin tavoin hyvä. - Joskus hän on vitsaillut, että onko hänen suurin syy olla sinkkuna se, että vaikka hän toivoisi kovasti löytävänsä itselleen kumppanin, niin hän on liian itsenäinen. Tarkoittaen, että hän ei jaksa tai viitsi laittaa itseään likoon Tinderiin tai tai muutoinkaan hae itselleen kumppania aktiivisesti. Vaan suhtautua parisuhteeseen enempi mahdollsiuutena kuin velvollisuutena. - Toki hän on myös joskus sivaltanut, että joskus turhauttaa se, että kun näkee ja huomaa asioiden ikäänkuin kasautuvan.
Tarkoittaen, kuinka moni hänen ikäsiensä jo ns. tosiella kierroksella oleva tuntuu löytävän itselleen paljon helpommin uuden parisuhde kumppanin hän ikisinkkuna. - Ja ei hän niin pöhkö ole, että kovin korostaisi ikisinkkuutaan, koska se jos mikä saattaisi karkoittaa mahd. potentiaalisen kumppaniehdokkaan.
Toisaalta ei hän myöskään ole ainakaan minun kuulteni koskaan valhdellut kokemattomuuttaan toiseksi. Vaikka tiedänkin hänen saaneen ei niin kovin tahdikkaita vastauksia rehelliseen vastaukseensa.
Joiatin kertoja olen miettinyt, että miksi hän oikeastaan on sinkku, koska hän kuitenkin vaikuttaa tulevan toimeen lähes kenen hyvänsä kanssa. Ja hänellä on niin naisia kuin miehiä ollut läheisinä, ainakin niin kauan kuin minä olen hänet tuntenut eli yli 20 vuotta...
Onnen anti jaetaan täällä aika raukkamaisesti, kuten sanotaan. Kokemattomuudesta tulee aikamoinen peikko jo reilu parikymppisenä. Nelikymppisenä asiaan saattaa osata suhtautua jopa armollisemmin, mutta aikamoinen kynnys seksiin on ryhtyä vaikka kumppani olisi kuinka ymmärtäväinen.
Onhan meitä, mutta nykynaiset elää jossain höttömaailmassa, joten ennemmin asun koiran ja kissan kanssa.
Syö juusto - se vahsistaa luustoa.
Syö Snillua - nii saat p***ua..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielestäni. Miehen kavereita olisi muutama. Koulutus FT tai DI. Rauhallisia, ihan ok näköisiä ja tavallisia.
Serkkupoika on sairaanhoitaja. Hiljainen ja ujo, mutta tosi kiva. Ei varmasti lähestyisi ketään "siinä" mielessä.
Mutta mistä minä tiedän ovatko nämä oikeasti jotain sekopäitä, mutta eivät vaikuta siltä.
Oletko ehkä itse sekopää...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen noin 40 vuotias mies ystävänä , joka on monin tavoin hyvä. - Joskus hän on vitsaillut, että onko hänen suurin syy olla sinkkuna se, että vaikka hän toivoisi kovasti löytävänsä itselleen kumppanin, niin hän on liian itsenäinen. Tarkoittaen, että hän ei jaksa tai viitsi laittaa itseään likoon Tinderiin tai tai muutoinkaan hae itselleen kumppania aktiivisesti. Vaan suhtautua parisuhteeseen enempi mahdollsiuutena kuin velvollisuutena. - Toki hän on myös joskus sivaltanut, että joskus turhauttaa se, että kun näkee ja huomaa asioiden ikäänkuin kasautuvan.
Tarkoittaen, kuinka moni hänen ikäsiensä jo ns. tosiella kierroksella oleva tuntuu löytävän itselleen paljon helpommin uuden parisuhde kumppanin hän ikisinkkuna. - Ja ei hän niin pöhkö ole, että kovin korostaisi ikisinkkuutaan, koska se jos mikä saattaisi karkoittaa mahd. potentiaalisen kumppaniehdokkaan.
Toisaalta ei hän myöskään ole ainakaan minun kuulteni koskaan valhdellut kokemattomuuttaan toiseksi. Vaikka tiedänkin hänen saaneen ei niin kovin tahdikkaita vastauksia rehelliseen vastaukseensa.
Joiatin kertoja olen miettinyt, että miksi hän oikeastaan on sinkku, koska hän kuitenkin vaikuttaa tulevan toimeen lähes kenen hyvänsä kanssa. Ja hänellä on niin naisia kuin miehiä ollut läheisinä, ainakin niin kauan kuin minä olen hänet tuntenut eli yli 20 vuotta...
Onnen anti jaetaan täällä aika raukkamaisesti, kuten sanotaan. Kokemattomuudesta tulee aikamoinen peikko jo reilu parikymppisenä. Nelikymppisenä asiaan saattaa osata suhtautua jopa armollisemmin, mutta aikamoinen kynnys seksiin on ryhtyä vaikka kumppani olisi kuinka ymmärtäväinen.
Ohis Omaa kokemattomuuttani miehenä kuvaa, että en ole toistaiseksi kokenut kahta samanlasita nasita. Mutta kuvataa kokemattomuuttani myös se, että en tiedä ainoatkaan tapaa/ keinoa, jolla voisin varmuudella tuottaa ja mahdollistaa omalle seksikumppanilleni iloa ja nautintoa.
Joitain kertoja olen asiaa rohjennut kysyä tälläkin palstalla, kun täällä kun aina tosinaan kohtaa kirjoitukisa, joissa annetaan ymmärtää, että jos mies on jo vanhempi, eikä omaa kokemusta seksistä, niin tulis ymmärtää, että parasta on, mitä voi tehdä niin luopua haaveustaan ja unelmistaan, että vielä joskus saattaisi harrastaa seksiä naisen kanssa. Tai sitten usutetaan, että pitäsi mennä ostamaan seksiä alan ammattilaiselta. Ellei sitten vai kehoitettu menemään suoraan hoitoon mielenvikaisena, koska, niin mksi?
En tiedä niin kokenut kun olen niin en tiedä mistä kaikesta olen saattanutkaan jäädä paitsi.
Kokematon edelleen niin, että yritän suhtautua jokaiseen naiseen aina enempi yksilönä ja istenäisenä olentona olematta koskaan etukäteen varma, että mistä hän saattaisi mahdollsien seksin aikamme nauttia,
Mutta olisihan se hienoa, jos voisi tietää etukäteen edes yhden varman keinon ja tai tavam kun muuten luulen, että uuden kumppanin kanssa ensimmäinen yhteine kerta on enemmän ja vähemmän hapuilevaa. Vika on tietysti minussa kun en tapaa harrastaa yhden yön suhteita tai ostaa seksiä alan ammattilaiselta ja nuorempana oli niin paljon muutakin tekemistä, että ensimmäsien kertanikin koin vasta täysi-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä, mutta nykynaiset elää jossain höttömaailmassa, joten ennemmin asun koiran ja kissan kanssa.
Jo toi kommentti kertoo, ettet ole hyvä. Et kunnioita ihmisen oikeutta itse päättää kenen kanssa elää. Häviät kissalle maililla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on tietysti monille tärkeää ja asia, josta moni ei ole valmis joustamaan. Onko syy ikisinkkuuteni sittenkiin se, että en ole ymmärtänyt tehdä riittävän ajoissa, että haluan seksiä, vaan olen ollut sinisilmäinen ja hölmö kun olen toivonut ja odottanut, että asiat asiat etenisivät omalla painollaan siihen. Nyt syy ikisinkkuuteni sitten selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis Omaa kokemattomuuttani miehenä kuvaa, että en ole toistaiseksi kokenut kahta samanlasita nasita. Mutta kuvataa kokemattomuuttani myös se, että en tiedä ainoatkaan tapaa/ keinoa, jolla voisin varmuudella tuottaa ja mahdollistaa omalle seksikumppanilleni iloa ja nautintoa.
Joitain kertoja olen asiaa rohjennut kysyä tälläkin palstalla, kun täällä kun aina tosinaan kohtaa kirjoitukisa, joissa annetaan ymmärtää, että jos mies on jo vanhempi, eikä omaa kokemusta seksistä, niin tulis ymmärtää, että parasta on, mitä voi tehdä niin luopua haaveustaan ja unelmistaan, että vielä joskus saattaisi harrastaa seksiä naisen kanssa. Tai sitten usutetaan, että pitäsi mennä ostamaan seksiä alan ammattilaiselta. Ellei sitten vai kehoitettu menemään suoraan hoitoon mielenvikaisena, koska, niin mksi?
En tiedä niin kokenut kun olen niin en tiedä mistä kaikesta olen saattanutkaan jäädä paitsi.
Kokematon edelleen niin, että yritän suhtautua jokaiseen naiseen aina enempi yksilönä ja istenäisenä olentona olematta koskaan etukäteen varma, että mistä hän saattaisi mahdollsien seksin aikamme nauttia,
Mutta olisihan se hienoa, jos voisi tietää etukäteen edes yhden varman keinon ja tai tavam kun muuten luulen, että uuden kumppanin kanssa ensimmäinen yhteine kerta on enemmän ja vähemmän hapuilevaa. Vika on tietysti minussa kun en tapaa harrastaa yhden yön suhteita tai ostaa seksiä alan ammattilaiselta ja nuorempana oli niin paljon muutakin tekemistä, että ensimmäsien kertanikin koin vasta täysi-ikäisenä.
Ei mitään yhtä varmaa tapaa ole olemassa, ihmisten mieltymykset vaihtelee. Paras keino löytää se mistä toinen nauttii on panostaa kommunikaatioon. Etua on, jos osaa lukea kehon kieltä seksin aikana, niin näkee mistä toinen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on tietysti monille tärkeää ja asia, josta moni ei ole valmis joustamaan. Onko syy ikisinkkuuteni sittenkiin se, että en ole ymmärtänyt tehdä riittävän ajoissa, että haluan seksiä, vaan olen ollut sinisilmäinen ja hölmö kun olen toivonut ja odottanut, että asiat asiat etenisivät omalla painollaan siihen. Nyt syy ikisinkkuuteni sitten selvisi.
Tuskin kukaan piittaa kokemattomuudesta, mutta kylläkin syistä jotka siihen johtavat.
Ei kukaan jaksa perässävedettävää nysväkettä, joka kerran saatuaan lähtisi sitten elämään sitä välistä jäänyttä nuoruutta ja yrittämään kaikilta.
Meillä ei ainakaan töissä taida olla kuin muutama mies sinkkuna. Kunnollisilta vaikuttavat kaikki mut sitten ulkonäkö taitaa olla niin ja näin. Yksi kestosinkku esim. melko kookas. Ehkä se vaikuttaa, en tiedä.
Olisko missään 45-52 v miestä joka käy töissä, ei tupakoi, ottaa alkoholia ja käy baareissakin välillä, huolehtii kämpästään ja itsestään, omaa hyvän hygienian eikä ole liian rikas ja menevä? Lähinnä tavallinen metsässäkin ja ulkona viihtyvä mieluummin.
Kaikki tuntuu olevan varattuja.
Terveisin tavallinen köyhä akka.
Hyvä on jo viety kirjoitti:
Meillä ei ainakaan töissä taida olla kuin muutama mies sinkkuna. Kunnollisilta vaikuttavat kaikki mut sitten ulkonäkö taitaa olla niin ja näin. Yksi kestosinkku esim. melko kookas. Ehkä se vaikuttaa, en tiedä.
Olisko missään 45-52 v miestä joka käy töissä, ei tupakoi, ottaa alkoholia ja käy baareissakin välillä, huolehtii kämpästään ja itsestään, omaa hyvän hygienian eikä ole liian rikas ja menevä? Lähinnä tavallinen metsässäkin ja ulkona viihtyvä mieluummin.
Kaikki tuntuu olevan varattuja.
Terveisin tavallinen köyhä akka.
Entäs jos polttelee röösnii välillä mutta ei ota alkomaholii.
Vaikka olis hoikka, siisti, älykäs, herkkä, niin ei riitä. Pelkästään nörtihtävä olemus karkottaa naiset. Pitäis kai alentua esittämään jotain äijä-kuvatusta. Tai jännistä. Ja en ole katkera incel vaan tämmöistä olen elävänä eli livenä nähnyt tutulleni tapahtuvan. Lähestymis-yrityksistä seuranneet halventavat ja ilkeät kommentit ajoivat masennukseen ja toivottomuuteen huonoin mahdollisin seurauksin. 30-vuotiaaksi ehti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli heti yksi kiva ja ihana mies. finnkinossa töissä, mun hyvä ystävä. 29 vuotias , ihan hyvännäköinen, normaalipainoinen muttei kovin lihaksikas, 186 pitkä . Harrastaa joogaa ja karatea. On luova ja ADHD, paheina pilven poltto.
Naiset huolii hänet vain hetkellisesti, ei saa pysyvää. En tiedä mistä johtuu , on aivan ihana ihminen.
Miksi et sitten itse ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan piittaa kokemattomuudesta, mutta kylläkin syistä jotka siihen johtavat.
Ei kukaan jaksa perässävedettävää nysväkettä, joka kerran saatuaan lähtisi sitten elämään sitä välistä jäänyttä nuoruutta ja yrittämään kaikilta.
Kumpi mahtaa olla enempi perässä vedettävää sorttia sellainen joka on aina ollut parisuhteessa ja pyrkinyt siihen vimmalla jos tai kun edelline suhde on päättynyt vai sellainen, joka on elänyt perustuyytyväistä elämää mutta enimmäkseen ellei kokonaan sinkkuna. Onko sellaiser ""Andyt" kuin se Andy leffassa 40 vuotias sinnku(mies). Tarkoiatn, kuinka välillä tuntuu, että osalle mies, joka ei ole harrastanut seksiä ja joka on pysynut sinkkuna 30-40 vuotiaaksi asti ja on tämän lisäksi vielä mukava ja normaalin sosiaalinen e. ei erityisen introvertt tai eksoverttii ja jolla ei ole harhakuvitelmia omasta viehättävyydestään tai siitä millainen kumppanin tulisi olla on osalle lähinnä satuolento. - Siis Ikäänkuin erityisesti miesten arvo olisi korkeintaan puolinainen ellei omaisi kokemusta tuohon ikään mennessä parisuhteesta tai seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen n. 30v sinkkumiehen, joka on komea, urheilullinen, korkeakoulutettu, hyvässä työssä oleva, hauska, fiksu, huomaavainen, luotettava, rauhallinen, päihteetön, äärimmäisen rehellinen ja sydämen sivistystä omaava. Hän kylläkin juo liikaa kahvia ja on myös joskus hieman tylsä.
Mies on sinkku ehkä siksi, että hänellä oli vaikea suhde, eikä hän tiedä onko hän enää koskaan valmis yrittämään uudelleen. Hän on myös introvertti, joten ei varmastikaan itse edistä asiaa.
Tällä hetkellä hän istuu tietokoneen edessä kirjoittamassa tätä tekstiä.Itse olen kymmenen vuotta vanhempi ja aikalailla samoilla ominaisuuksilla. Tosin kahvia en juo ja tilanteista riippuen ehkä enemmänkin ekstrovertin puolelle kallellaan. Jos nykyisestä avioliitosta tulisi ero, niin en jaksaisi enää lähteä uudelle kierrokselle - ainakaan pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Perhe-elämää ja lapsiarkea olen nykyisessä avioliitossa kokenut ja siitä vilpittömästi myös nauttinut. Mutta eron tullessa en lähtisi enää hakemaan uutta naista rinnalleni, vaan eläisin loppuelämäni vapaana keskittyen lapsiini ja itseeni.
Olen tuo eka.
Itsekin olen siis esimerkiksi töissä erittäinkin ekstroverttinä pidetty ja moni pitää minua hyvänä keskustelijana ja pitää huumoristani. Kuitenkin sisimmässäni olen introvertti, eli en nauti jatkuvasta sosiaalisesta kuormasta.
Minä uskon, että perhe tekee miehestä paremman ihmisenä aivan varmasti. Kuulostat todella hyväsydämiseltä, järkevältä ihmiseltä, jonka sielunmaisema tosiaan osuu omaani. Ja hienoa kuulla, että sinulla asiat kuulostavat olevan erittäin mallillaan. Kahvin juontia kuitenkin kannattaa kokeilla :)
Vaikka en erityisemmin pidä lapsista, on moni sanonut, että olen tosi hyvä lasten kanssa, koska olen niin rauhallinen. Aivan varmastihan se asia muuttuisikin. jos omia lapsia joskus olisi. Jos oikein muistan, olen ehkä suttunut viimeksi kunnolla noin kymmenen vuotta sitten. Se ei tarkoita sitä, etteikö minulla niitä tunteita olisi. Kyllä on, mutta tynnyrini on niin suuri, että se kestää täyttyä.
Niin kuin joku on joskus todennut: "Rauhallisen miehen raivoa kannattaa varoa". Ehkä se sitten on niin, jos arvoin suutun - suutun kunnolla, mutta minulla on kyky valuttaa tunteita ulos ennen kuin se iso pato murtuu.
Jotenkin tunne-elämässäni olen kokenut jonkinlaisen valaistumisen näin kolmenkympin korvilla. Osaan taas esim. itkeä. Se vapauttaa...
Tästäpä miehille mallia miten oikeaoppinen Tinder profiili luodaan.
https://suomiredpill.wordpress.com/2022/09/20/redpill-miehen-tinder-opa…