Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?
Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.
Kommentit (1617)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pysty tekemään aloitetta (tai ei edes erota aloitetta ahdistelusta) niin mihin sellainen nysväke pystyy? Kun elämässä tulee vastaan paljon vaikeampiakin juttuja.
Mä tunnen 40+ ikineitsyen, menee lukkoon naisen seurassa niin että vaan mulkoilee vihaisesti. Reagoi samoin, kun nainen tekee hänelle aloitteen. Viettää vapaa-aikansa vanhempiensa kanssa, asuu "kotona" vaikka on jo pitkään ollut vakityössä.
En ottaisi riskiä selvittää mitä tuossa on takana, ei ole parisuhdemateriaalia.
Aloite ilman suullista tai kirjallista lupaa on häirintää.
Ihan riippumatta siitä onko aloite toivottu vai ei.
Eli tätäkö ennen pitää, tehä aloite aloitteen tekemiseen. Onko tämä esi-aloitteenkin tekeminen mahdollista Häirintää?
Juu on. Pitäkää katse maassa ja olkaa hiljaa. Muuten tulee miituuta.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini taisi löytää viisasten kiven.
Luotettava perheenisä jonka vaimo kyllästyi ja lähti semialkoholistin matkaan. Oli Tinderissä ensin täysin omana itsenään, siisti profiili ja pitkä kuvaus kuin suoraan ohjekirjasta mitä naiset toivoisivat tekstissä olevan. Ja vieläpä täysin rehellisesti kirjoitettu.
Kaverini kyllästy siihen ettei matcheja tullut, ja kyynistyi. Luovuttamisen sijaan hän teki profiilin uusiksi hengessä "seurustelu ei enää kiinnostua mutta jos haluat panna niin se voi käydä". Kuvaan itseriittoinen ja ylimielinen ilme, lisäkuviin sen henkistä juttua että kuljen omia polkujani eikä naiset kiinnosta.
Nyt on panoja. Parisuhdetta kärttäviä panoja.
Täs mainioo käytännön esimerkkii siitä mitä tarkoittaa itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi hiljalleen vapautunut hyvä alle 40v nainen. Ja hyvällä meinaan hyvää luonnetta ja toisista välittämistä. Olen kuitenkin invalidi, eli se voi osoittautua monelle ongelmaksi. Eli lopulta en vissiin olekaan niin 'hyvä saalis' deittimarkkinoilla.
Pitäskö Invalideille tehä oma Tinder. Sen nimeks vois tulla vaikkapa: VammaTinder :Dd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä tylsiä miehiä jotka on näkymättömiä naisille ja ollut syrjitty naisten toimesta koko nuoruutensa niin enää tuossa iässä ei jaksa sitä naisten jahtaamista. Ja jos tuommoinen mies on joskus ollut parisuhteessa se tietää kuinka huonosti nykynaiset miehiä kohtelevat ainakin suomessa että ei enää halua edes naista elämäänsä
No onpas nyt taas ihmeellinen väite tuo, että naiset kohtelisi miehiä jotenkin huonosti. Suurin osa on hyvin tyytyväisiä parisuhteessaan. Ihan yhtä hyvin voisi väittää, että nykymiehet kohtelee naisia huonosti, kun eivät osallistu kotitöihin ja lapsiarkeen, mutta odottavat naisen maksavan puolet kuluista (eli eivät tuo leipääkään pöytään) ja pelaavat vain tietokonepelejä ja/tai juovat liikaa alkoholia.
Niinhän te väitättekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaikka kuinka monta työpaikalta. Kaikki kivoja ja fiksuja akateemisia miehiä
Ovat sinkkuja kaikki ja miksi?
Mahdoton ajatus naiselle ettei kaikki miehet palvo vulvaa ja koe naista elämänsä tarkoitukseksi?
Mitä nykynainen tarjoaa miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri on vajaa nelikymppinen DI, joka ei ole vissiin koskaan ollut missään tosi vakavassa suhteessa. Joku omituinen seksisuhde- tms- kuvio hänellä on vaihtelevasti ollut jonkun naisen kanssa, jota ei ole esitellyt kellekään kaverilleen. On mukava ja täyspäinen, mutta jotenkin huono puhumaan "syvällisiä". Vitsailee paljon ja monet vitsit on sellaisia sisäpiiriheittoja. En ole varma, liittyykö parisuhteettomuutensa viimemainittuun vai eikö jostain syystä halua perhettä ja lapsia. Sinkkuutta lukuunottamatta elää sellaista tavallista vajaa nelikymppisen keskiluokkaista ja tasaista elämää, johon sivullisen katsomana sopisi oikein hyvin vaimo ja lapset.
Monet pakenee vitsailun ja huumorin taakse sitä, etteivät pysty minkäänlaiseen syvälliseen keskusteluun. Se, että pitäisi itsestään antaa jotain muuta kun pintaa tai sen huumorityypin jonka itsestään on muille luonut, voi olla ihan täysin ylitsepääsemätöntä ilman ammattiapua. En tiedä, että jos sattuisi tapaamaan naisen johon oikeasti rakastuisi ja joka jaksaisi koettaa päästä muurin läpi niin voisiko näin löytyä parisuhde.
Vaan ehkä hän ei edes halua muuta kun kevyen seksisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi hiljalleen vapautunut hyvä alle 40v nainen. Ja hyvällä meinaan hyvää luonnetta ja toisista välittämistä. Olen kuitenkin invalidi, eli se voi osoittautua monelle ongelmaksi. Eli lopulta en vissiin olekaan niin 'hyvä saalis' deittimarkkinoilla.
Pitäskö Invalideille tehä oma Tinder. Sen nimeks vois tulla vaikkapa: VammaTinder :Dd
Se, että mun jalat ei aina toimi, ei tarkoita että olisin vammainen. Älykkyydeltäni olen keskitasoa korkeammalla, joten en usko että löytäisin mitään yhteistä älyllisesti kehitysvammaisen kanssa. Mutta kutsu minua toki vammaiseksi jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä tylsiä miehiä jotka on näkymättömiä naisille ja ollut syrjitty naisten toimesta koko nuoruutensa niin enää tuossa iässä ei jaksa sitä naisten jahtaamista. Ja jos tuommoinen mies on joskus ollut parisuhteessa se tietää kuinka huonosti nykynaiset miehiä kohtelevat ainakin suomessa että ei enää halua edes naista elämäänsä
No onpas nyt taas ihmeellinen väite tuo, että naiset kohtelisi miehiä jotenkin huonosti. Suurin osa on hyvin tyytyväisiä parisuhteessaan. Ihan yhtä hyvin voisi väittää, että nykymiehet kohtelee naisia huonosti, kun eivät osallistu kotitöihin ja lapsiarkeen, mutta odottavat naisen maksavan puolet kuluista (eli eivät tuo leipääkään pöytään) ja pelaavat vain tietokonepelejä ja/tai juovat liikaa alkoholia.
Niinhän te väitättekin
Pointti kai olikin se, että vaikka jotkut ovat tuollaisia, kaikki eivät ole. Sama juttu niiden miehiä huonosti kohtelevien naisten suhteen (ei muuten tullut ilmi, että millä tavoin nykynainen kohtelee huonosti).
Paritustoimistomme on auki vain arkisin. Tervetuloa silloin!
Serkkuni on mielestäni hyvä mies. Sellainen rehti isäntä jolla pysyy työkalut kädessä mutta ymmärtää myös teknisistä hommista todella paljon. Monesti esittää tyhmempää kuin oikeasti on. Vähän harmi ettei opiskellut pitemmälle. Tai noh, kuka minä olen sanomaan miten kenekään pitäisi elää elämäänsä. Hän tykkää myös eläimistä.
Itsekin olen ikisinkku mies mutta tiedän, etten ole hyvä nykymittareiden mukaan. Etenkin alkoholia tulee juotua liian usein.
Tiedän! Pitkä, komea, empaattinen, keskustelutaitoinen, korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, 30 v. lapseton, vapaa. Iske kiinni! Todella ihana tyyppi!
Naisia voi naida ilman että menee naimisiin.
Kuten siinä vitsissä...
- Sotamies, oletteko naimisissa?
- En suinkaan, herra vääpeli!
- Olette siis naimaton?
- En suinkaan, herra vääpeli!
Joo on semmosia. Mitäs sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän! Pitkä, komea, empaattinen, keskustelutaitoinen, korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, 30 v. lapseton, vapaa. Iske kiinni! Todella ihana tyyppi!
Pitkää jäntevää penistä tarjolla 24/7.
Mulla on tuollainen noin 40 vuotias mies ystävänä , joka on monin tavoin hyvä. - Joskus hän on vitsaillut, että onko hänen suurin syy olla sinkkuna se, että vaikka hän toivoisi kovasti löytävänsä itselleen kumppanin, niin hän on liian itsenäinen. Tarkoittaen, että hän ei jaksa tai viitsi laittaa itseään likoon Tinderiin tai tai muutoinkaan hae itselleen kumppania aktiivisesti. Vaan suhtautua parisuhteeseen enempi mahdollsiuutena kuin velvollisuutena. - Toki hän on myös joskus sivaltanut, että joskus turhauttaa se, että kun näkee ja huomaa asioiden ikäänkuin kasautuvan.
Tarkoittaen, kuinka moni hänen ikäsiensä jo ns. tosiella kierroksella oleva tuntuu löytävän itselleen paljon helpommin uuden parisuhde kumppanin hän ikisinkkuna. - Ja ei hän niin pöhkö ole, että kovin korostaisi ikisinkkuutaan, koska se jos mikä saattaisi karkoittaa mahd. potentiaalisen kumppaniehdokkaan.
Toisaalta ei hän myöskään ole ainakaan minun kuulteni koskaan valhdellut kokemattomuuttaan toiseksi. Vaikka tiedänkin hänen saaneen ei niin kovin tahdikkaita vastauksia rehelliseen vastaukseensa.
Joiatin kertoja olen miettinyt, että miksi hän oikeastaan on sinkku, koska hän kuitenkin vaikuttaa tulevan toimeen lähes kenen hyvänsä kanssa. Ja hänellä on niin naisia kuin miehiä ollut läheisinä, ainakin niin kauan kuin minä olen hänet tuntenut eli yli 20 vuotta...
KILTTIYS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini taisi löytää viisasten kiven.
Luotettava perheenisä jonka vaimo kyllästyi ja lähti semialkoholistin matkaan. Oli Tinderissä ensin täysin omana itsenään, siisti profiili ja pitkä kuvaus kuin suoraan ohjekirjasta mitä naiset toivoisivat tekstissä olevan. Ja vieläpä täysin rehellisesti kirjoitettu.
Kaverini kyllästy siihen ettei matcheja tullut, ja kyynistyi. Luovuttamisen sijaan hän teki profiilin uusiksi hengessä "seurustelu ei enää kiinnostua mutta jos haluat panna niin se voi käydä". Kuvaan itseriittoinen ja ylimielinen ilme, lisäkuviin sen henkistä juttua että kuljen omia polkujani eikä naiset kiinnosta.
Nyt on panoja. Parisuhdetta kärttäviä panoja.
Täs mainioo käytännön esimerkkii siitä mitä tarkoittaa itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies.
incelit juttelemassa keskenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli heti yksi kiva ja ihana mies. finnkinossa töissä, mun hyvä ystävä. 29 vuotias , ihan hyvännäköinen, normaalipainoinen muttei kovin lihaksikas, 186 pitkä . Harrastaa joogaa ja karatea. On luova ja ADHD, paheina pilven poltto.
Naiset huolii hänet vain hetkellisesti, ei saa pysyvää. En tiedä mistä johtuu , on aivan ihana ihminen.
Kenties pilven poltosta?
13-0 äänet tälle
joo mammapalstan ikäjaukama taitaa tosiaan olla enemmän mummopalsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaikka kuinka monta työpaikalta. Kaikki kivoja ja fiksuja akateemisia miehiä
Ovat sinkkuja kaikki ja miksi?
Mahdoton ajatus naiselle ettei kaikki miehet palvo vulvaa ja koe naista elämänsä tarkoitukseksi?
Mitä nykynainen tarjoaa miehelle?
Aika vähän.
Onneksi on kaikkia mielenkiintoisia harrastuksia nykypäivänä. Naisena tuntuu ettei seksi oikein kiinnosta enää.
Miehen kaveri on vajaa nelikymppinen DI, joka ei ole vissiin koskaan ollut missään tosi vakavassa suhteessa. Joku omituinen seksisuhde- tms- kuvio hänellä on vaihtelevasti ollut jonkun naisen kanssa, jota ei ole esitellyt kellekään kaverilleen. On mukava ja täyspäinen, mutta jotenkin huono puhumaan "syvällisiä". Vitsailee paljon ja monet vitsit on sellaisia sisäpiiriheittoja. En ole varma, liittyykö parisuhteettomuutensa viimemainittuun vai eikö jostain syystä halua perhettä ja lapsia. Sinkkuutta lukuunottamatta elää sellaista tavallista vajaa nelikymppisen keskiluokkaista ja tasaista elämää, johon sivullisen katsomana sopisi oikein hyvin vaimo ja lapset.