Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muut vähentäneet lihan syöntiä

Vierailija
28.09.2017 |

Itse olen erittäin iloinen kaikista uusista kasviproteiinivalmisteista. Meillä on punaista lihaa enää kerran viikossa, koska valikoima on niin paljon laajentunut. Nyt voi ostaa laadukasta lihaa viikonloppuna, hauduttaa pitkään possun poskia, ostaa karitsaa, riistaa jne. koska se on harvinaista herkkua.

Miehenikin sanoi, että on paljon energisempi olo, sillä kasvisten määrä on lisääntynyt huomattavasti ruokavaliossa ja vatsa toimii paremmin. Suosittelen kokeilemaan.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Oumph on erittäin hyvä ja on soijaa. Miksi en haluaisi kokeilla uutta, ei se ole lihan korvike vaan vaihtoehto. Oletteko maistaneet?

Oletko tietoinen soijan haitoista? Esim. kilpirauhasongelmat!

Saisko jotain oikeaa tutkimusdataa aiheesta?

tietoa löytyy jos haluaa!!Esim. http:/ / www.mercola.com/article/soy/avoid  soy.htm.  Aikoinaan käytin soijavalmisteita,kunnes aloin ihmetellä outoja oireita. Ns. sisäistä palelua,kylmän tunnetta( olen aina ollut lämminverinen)jne...Lopetin käytön ja viikossa oireet hävisi!!

En seurannut keskustelua, mutta linkki ei toimi. Ja sivusto vaikuttaa tyypilliseltä pseudotieteelliselta huuhaa-sivulta, johon houkutellaan propagandamaisilla terveyteen liittyvillä uutisilla paljon klikkejä jotta tulisi paljon mainosrahaa tilille.

... ja siis edellinen pyysi "oikeaa" tutkimusdataa.

Vierailija
162/165 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut lihan syönnin jo kymmenen vuotta sitten. On kyllä kiva ollut huomata miten esimerkiksi omat vanhemmatkin on vähentäneet lihan syöntiä. Aluksi asenne oli niin vanhanaikainen, että lihaa pitäisi olla tyyliin joka aterialla, mutta nyt jopa persu-isälleni maistuu kasvistortillat ja muut kokkaukseni ja äitikin on alkanut tekemään makaroonilaatikot soijarouheesta :D. Ja ovat enemmän innoissaan näistä nyhtökauroista ja härkiksistä kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme lihaa joka päivä, nytkin on kebablihaa iltapalalla, saa ottaa salaattiakin mutta otan leipää, ei noi salaatit oikein maistu. Olen laihduttaja, nyt olen normipainossa kutakuinkin.

Vierailija
164/165 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan syyönti = zero.

Valmiisiin ylijalostettuihin muotiprotskuihin en koske, vaikka niitä kuinkaolisi nyhdetty. Pavut, herneet, riisit, quulla alkavat ja semmoset sellaisenaan riittää vallanmainiosti normaalieläimen proteiinilähteiksi. Itse maustan.

Vierailija
165/165 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähentänyt, ei vaan maistu enää (paitsi sisäfileepihvi, jota syön hinnan takia harvoin). Täysin kasvissyöjäksi en aio ruveta, koska en osaa suunnitella ruokavaliotani niin tarkasti, että saisin tehtyä ravintoarvoiltaan hyvää ja maukasta kasvisruokaa. Mihinkään soijaan tai tofuun yms lihankorvikkeisiin en koske.

Eihän ne ole mitään lihankorvikkeita! :D Soija on papu, tofu on soijamaidosta juoksettamalla tehty valmiste, jonka historia ulottuu jopa 2000 vuoden taakse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme