Jos et käyttäisi rahaa alkoholiin...
Kuinka paljon enemmän sinulle jäisi?
Tämä EI ole mikään arvostelu keskustelu, juon itsekin mutta mielenkiinnosta...
Kommentit (33)
Kyllä varmaan satanen jäis muuhun käyttöön, mikä on työttömälle iso raha.
Mutta samalla jäis sosiaalinen elämä, ja se ajaisi yksinäisyyteen ja masennukseen, kokemusta on.
0,00 euroa, sillä en käytä rahaa alkoholiin.
Mulla menee helposti pari tonnia vuodessa. Yksi hyvä pullo maksaa helposti 100-200 euroa.
Pari tonnia vuodessa. Tosin rahat ei taatusti säästyisi selvin päin kotona istumalla vaan tuhlaisin ne johonkin muuhun viihdykkeeseen. Voi olla, että selviin harrasteisiin menisi rahaa paljon enemmän.
Juon alkoholitonta punkkua pullon viikossa, se maksaa merkistä riippuen 6-9€/pullo. Eli laskennallisesti siihen menee 312-468€/vuosi. Ei paha.
Ei tulisi säästöjä juurikaan, sillä viinirahat menisivät suurin piirtein suklaaseen. Kokeiltu on ja todettu, että viini on todnäk terveellisempi vaihtoehto. Pullo viikossa vai 8-10 eurolla suklaata viikossa?
Ennen kuin raitistuin, vedin korin olutta ja ison pullon Jallua ja poltin kolmisen askia tupakkaa joka päivä.
Jostain minä ne rahat siihen hommaan vedin, sillä nyt raittiina ei ole rahaa yhtään sen enenpää kuin silloinkaan - olen aina ihan p.a....
Ei euroakaan. En käytä alkoholia.
Viikossa menee 1 - 2 pulloa viinä + muutama olut. Sitten siihen päälle aina joskus jotkut illanvietot. Eli voisi laskea varmaan vähän toista sataa kuussa.
No se menisi sitten naisiin.
Parempi ryypätä.
Lauantaisin dokaan. Joka 4-5 kerta pe alle tai su perään parsinta lipsuu. Pullo viinaa pohjalle (tai baarin pihalle johki jebikseen, säästöä), niin n.50€ päivä.
Tätä viimiset 20v. Työt on hoitunu.
Joo. Älä innostu, vuorotyö. Ma usein vasta klo 18 töihin. Sillon voi otta la-su, jos on hyvä boogie. Ei koskaan kuitenkaan pe-su, eli 3 pv settiä.