Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tietää, kuka on varannut tietyn parkkiruudun?

Vierailija
27.09.2017 |

Viereisen ruudun tyypillä tuntuu olevan joku henkilökohtainen vendetta mua vastaan. Auto on aina parkkeerattu kylki niin lähelle mun kuskin ovea, että autoon on kirjaimellisesti mahdoton mennä sisään. Siis tää tyyppi vetää tota suoritusta varten peilit sisään, ettei autojen väliin varmasti mahdu! Auto ei ole Suomen rekisterissä, rekkarilla etsiminen ei onnistu.

Aloin parkkeeraamaan nokka eteenpäin, ettei tää tyyppi pääsisi blokkaamaan. Nyt mulle on tullut useampi sakko "varatussa ruudussa luvattomasta pysäköinnistä", vaikka ruutu on minun (nämä on valvonnan kanssa sovittu).

Jätin naapurin tuulilasiin viestin, jossa kysyin asiallisesti, voitaisiinko jutella, ja jätin numeroni. Tänään viesti oli sotkettu mäkkärin pirtelön kanssa silppuna mun tuulilasiin ja konepellille.

Jos soitan pysäköintivalvontaan/sinne, mistä noita ruutuja jaetaan, kertooko he kenen ruutu on kyseessä? Samalla parkkiksella pysäköi useampi talo, en ole ikinä nähnyt tuota naapuria enkä kyllä tiedä haluanko edes.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mua alkaisi jo pelottaa, jos/ kun en yhtään tietäisi, kuka haluaisi mulle tahalteen pahaa. Luultavasti kyse on kuitenkin siitä, että kiusaajasi mielestä parkkeeraat väärään paikkaan.

Missä nää ruudut on? Työpaikallasi vai kotikadullasi? Olisiko sinulla mahdollisuus nähdä jostain ikkunasta tekijä kesken päivän, jolloin saisit hänet kiinni itse teosta?

Vierailija
2/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isännöitsijältä tai taloyhtiön hallitukselta. Luulisi nyt ainakin jonkun tietävän. Tai jos asut kaupungin vuokratalossa, niin kyllä silläkin on joku "pomo", jonka luulisi tietävän, kenelle mikäkin parkkiruutu on annettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda ruutua virallisesti. hui, kuulostaa pahalta

Vierailija
4/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tuossa on ruudut, niin parkkeeraa itse niin, että sulle jää tilaa siihen vasemmalle puolelle. Mulla ainakin parkkiruudussa kun parkkeeraan ihan keskelle on tarpeeksi tilaa mennä autoon vaika vasemman ruudun auto olis ihan vieressä. 

Vierailija
5/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varmaan voi kertoa, kuka vuokrannu (siis paikasta, josta säkin olet vuokrannu). mut mitä auttaa? toi pirtelö tuulilasissa on häiriintyneen ihmisen merkki.

Vierailija
6/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kuulostaa siltä, että tyypillä on perheessään kaksi autoa ja on aiemmin luvatta parkkeerannut sen toisen paikallesi ja nyt ketuttaa. Mulla kävi kerran saunavuoron kaa niin, että itsellä oli vuoro 21-22. Klo 20-21 vuorolla saunoja oli luvattomasti aiemmin venyttänyt saunavuoroa reilusti tuon ysin yli, kun vuoro vapaa. Ei tässä mitään kun kukaan ei käyttänyt tuota, mutta kun itse sain ja maksoin tuosta vuorosta niin hyvä kun en saanut ekan kerran kun menin tuota käyttämään turpiin tukevalta nelikymppiseltä äijältä. Ja itse olin parikymppinen kevytrakenteinen nainen. Onneksi äijän vaimolla oli järki päässä ja hän sentää pahoitteli kun kerroin tapahtuneesta ja jatkossa vuoro oli tyhjä ajallaan. 

Vierailija
7/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro isännöitsijälle tuosta käytöksestä. Hän voi antaa parkkeerajalle varoituksen, etenkin vuokrakämpissä toimii kun tulee pelko perseeseen häädöstä. 

Vierailija
8/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on vuokrasopimukset, joiden perusteella ruudusta maksetaan. Meillä ne on meidän talon huollossa. Ota huoltoon yhteyttä ensin tai siihen tahoon, jolle ruudusta maksat.

Vierailija
9/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pn nykyisessä taloyhtiössä tosi tarkat parkkipaikkasäännöt ja jos tuolla lailla perseilisi niin menettäisi parkkipaikkansa. Yhteys isännöitsijään / taloyhtiön hallitukseen heti huomenna. 

Vierailija
10/10 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä, kerrot asiasta sinne mistä olet parkkiruudun hankkinut. Kannattaa ottaa myös muutama valokuva varmuuden vuoksi todisteeksi aina kun tuollaisia tilanteita tapahtuu. Jossain vaiheessa tuosta voi harkita jo ilkivalta -ilmoituksen tekemistä, jos sinun autoa sotketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi