Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostele mun ateriat

Vierailija
27.09.2017 |

Olen tässä laihdutusprojektin alussa ja tietoisesti aika niukoilla kaloreilla aluksi, muutaman viikon päästä alan syömään enemmän.
Painoa n.120kg joten pudotettavaa on sellainen 60kg vähintään.

Maanantai
Kahvi
Maitorahka ja sokeriton mansikkakeitto
Banaani
Kermaperunoita ja possua (viikonlopulta jäi) n.300g
3 näkkileipää, juustoa, voita ja kurkkua

Tiistai
Kahvi
Tuorepuuro
Banaani
Kaalipataa n.200g

Keskiviikko
Kahvi
Maitorahka ja sokeriton mansikkakeitto
Banaani

Liikunnat maanantaina 5km lenkki ja tiistaina sekä keskiviikkona 3 km lenkit.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vähillä kaloreilla alussa? Repsahdat vaan syöpöttelemään.

En myöskään suosittele makeutusaineiden käyttöä.

Miksi olit keskiviikkona jättänyt lämpimän ruoan pois vai etkö ole vielä kirjannut sitä ylös?

Lisäisin sinuna ruokailuun terveellisiä rasvoja, esim salaatti jossa on oliiviöljykastike, avokadoa, pähkinöitä, siemeniä, kalaa jne. Voisit syödä kenties vähän runsaammin salaatteja ja vihanneksia. Niistä saa oikein maistuvia, ja ruokaisampia kun niistä sellaisia rakentaa. Itse en jaksa joka ilta syödä leipää niin tekaisen vaikka tonnikalasalaatin tai munakkaan ja siihen lisukkeeksi salaattia.

Vierailija
2/2 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vähillä kaloreilla alussa? Repsahdat vaan syöpöttelemään.

En myöskään suosittele makeutusaineiden käyttöä.

Miksi olit keskiviikkona jättänyt lämpimän ruoan pois vai etkö ole vielä kirjannut sitä ylös?

Lisäisin sinuna ruokailuun terveellisiä rasvoja, esim salaatti jossa on oliiviöljykastike, avokadoa, pähkinöitä, siemeniä, kalaa jne. Voisit syödä kenties vähän runsaammin salaatteja ja vihanneksia. Niistä saa oikein maistuvia, ja ruokaisampia kun niistä sellaisia rakentaa. Itse en jaksa joka ilta syödä leipää niin tekaisen vaikka tonnikalasalaatin tai munakkaan ja siihen lisukkeeksi salaattia.

Tarkoitus ensin saada painoa putoamaan reippaasti jotta motivaatio pysyy yllä. En repsahda syömään kun en osta kotiin muuta kuin noi mitä saan syödä.

Toinen syy on saada vatsalaukkua pienentymään jotta saisin järkeistettyä annoskokoani.

Keskiviikon ruuat on se mitä ajattelin nyt tässä pyrkiä pitämään muutaman viikon ja ehkä lisäisin vielä kanamunan ja ehkä just avokadoa leivän päälle.

Tämän shokkialun jälkeen on tarkoitus sitten syödä oikealla tavalla.

Eli aamuisin rahka+keitto tai puuro

Kevyt lounas joko salaattia tai jotain vastaavaa

välipala

Illallinen joka voi olla ihan ns. oikeaa ruokaa tyyliin makaronilaatikko 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme