Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri itki tänään vessassa ilkeän asiakkaan takia....

Vierailija
27.09.2017 |

työkaveri on todella asiakaspalveluhenkinen ja avulias, mutta myös herkkis. Miettikää asiakkaat vähän miten käyttäydytte!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
2/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää mutta kun hän lakkaa itkemästä kehota häntä kovettamaan itsensä.  Kaikki eivät ole hankalia, sekin vielä havaittavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän työhön kuuluu itkeminen, hän saa siitä palkkaa.

Vierailija
4/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin lyödä asiakasta tänään. Pyysin odottamaan hetken, kun mulla oli homma kesken, enkä voinut sillä hetkellä ottaa tilausta. Eiköhän tämä asiakas alkanut selostaa tilaustaan ja multa meni täysin ohi. Kun alle minuutin päästä pystyin ottamaan tilauksen ja kysyin mikä se tilaus oli, sain kuulla olevani tyhmä kuin saapas ja huonomuistinen idiootti. -.-'

Vierailija
5/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen itkenyt ilkeän asiakkaan jälkeen. Oli paljon muutakin elämässä meneillään juuri silloin ja kiroileva asiakas oli viimeinen niitti. Sain loppupäivän saikkua kun nikottelin vaan.

Vierailija
6/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla asiakas ylpeä käytöksestään jälkeenpäin, hyi helv...i!

Vierailija
7/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käsittämätöntä kuinka työnantajat altistavat työntekijänsä asiakkaiden harjoittamalle henkiselle väkivallalle. Työsuojeluasia!

Vierailija
8/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla?

Vierailija
9/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalalla?

Ei hoitoalalla...

-ap

Vierailija
10/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee itkettyä töissä, juu. Viimeksi silloin, kun olin raskaana (näkyvästi ja oppilaatkin siinä kohtaa hyvin tiesi), ja yksi pamautti kirjat pöytään tahallaan nenäni edessä niin, että vauva hyppäsi säikähdyksestä mahassa. Seuraava välitunti itkien vessassa ja sitten ei muuta kuin "kokoa itsesi puppe." Yläkoulu, yllätys yllätys.

Vierailija
11/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata olla aspa-alalla töissä jos ei vittuilua kestä. Menisi mieluummin kotiin peiton alle imemään peukaloa.

Vierailija
12/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kannata olla aspa-alalla töissä jos ei vittuilua kestä. Menisi mieluummin kotiin peiton alle imemään peukaloa.

Ei kenenkään tarvitse sietää mitä tahansa törkeyksiä, vaikka olisikin asiakaspalvelija. Vittuile mieluummin vaikka omalle peilikuvallsei, jos kerran tarvitsee vittuilla.

Vierailija
13/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työkaveri on todella asiakaspalveluhenkinen ja avulias, mutta myös herkkis. Miettikää asiakkaat vähän miten käyttäydytte!

No voi nunnuu.

Sosiaalialan maailmassa on eräskin eukko itkeny.

Päiväkotiin takasin hommiin, jos ei luonto kestä haastavia asiakkaita. Tai tupperware -kutsuja puuhasteleaan.

Vierailija
14/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa jotkut asiakkaat kuvittelemaan, että voi käyttäytyä miten huvittaa?

"Koska minä maksan, ja tuo saa rahaa siitä?"

Helevetti kun korpeaa teidän aspojen puolesta, minusta ei olisi siihen hommaan hetkeksikään! Voisivat kaikki asiakkaat yrittää kuvitella itsensä sinne kassan taakse silloin kun vituttaa.

Vierailija
15/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa onneksi aika kovaäänisesti vängätä asiakkaan kanssa.Toisille vaan pitää näyttää se paikkansa. Kuvittelevat olevansa jotain korvaamattomia, koska ovat asiakkaita. Eli, että sillä varjolla he voivat käyttää aspaa ns. kakkasankonaan. Ilomielin toivotetaan tämmösille aasiakkaille hyvästit. Ei aspan tartte kuunnella mitä tahansa kettuilua / haukkumista =)

Vierailija
16/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen itkenyt asiakkaan takia

Vierailija
17/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käsittämätöntä kuinka työnantajat altistavat työntekijänsä asiakkaiden harjoittamalle henkiselle väkivallalle. Työsuojeluasia!

Ja mitenköhän työnantaja voi tähän puuttua? Toki jos olen itse paikalla niin saatan asiakasta näpäyttääkin ja olen sanonut työntekijöille että ilkeille ihmisille saa sanoa vastaan, mutta eivät kaikki siihen pysty eikä tarvitsekaan pystyä. Ilkeät ihmiset ovat vastuussa itse teoistaan, ei ole minun syyni, jos joku minulle tuntematon asiakas on myyjälle ilkeä. T.Pomo

Vierailija
18/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri itki tänään kollegansa takia (ei mun) että osataan sitä sielläkin, toisellakin puolella tiskiä.

Vierailija
19/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen työhön kuuluu kestää v*ttuilua? Jos aspan niin tehdään tästä virallista ja kirjoitetaan soppariin. Sitten jokainen aspa kävelee töistä ulos. Mistä sinä sitten ostat ruoat ja vaatteet yms?

Mene v*ttuilemaan omalle äidilleni kun ei osannut sinusta ihmistä kasvattaa, apina. Ihmisillä on käytöstavat.

Vierailija
20/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen työhön kuuluu kestää v*ttuilua? Jos aspan niin tehdään tästä virallista ja kirjoitetaan soppariin. Sitten jokainen aspa kävelee töistä ulos. Mistä sinä sitten ostat ruoat ja vaatteet yms?

Mene v*ttuilemaan omalle äidilleni kun ei osannut sinusta ihmistä kasvattaa, apina. Ihmisillä on käytöstavat.

Älä hauku apinoita. Ovat tuollaisten olioiden yläpuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi