Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostelkaa mun päivän syömiset!

Vierailija
27.09.2017 |

Aamupala: 1 täysjyväpaahtoleipä, jonka päällä levitettä, pari juustoviisua ja 1 kananmuna pilkottuna+ luonnonjogurttia/turkkilaista jogurttia sekaisin pieni annos ja päällä hieman täysjyvämysliä+ 2 kuppia kahvia maidolla+ vettä
Lounas: Salaatti, jossa lohta, ananasta, salaattia, porkkanaraastetta, salaatinkastiketta, lisäksi otin muutaman pinaattilätyn puolukkahillolla siihen sivuun
Iltapäivällä kahvia ja vettä
Päivällisenä 200-300g kanakeittoa, 1 kauraleipä levitteellä ja juustolla sekä 200g suklaaproteiinirahka
Vettä

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tummaa suklaata ja minulta pääsi tööttäävä pieru. Mistä se voi johtua??

En ole ap.

Vierailija
22/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätit kananmunista ravinteikkaan osan syömättä?  Mitä on levite?  Proteiinirahka, jotain lisäainesotkua?  Luuletko täysjyvän olevan jotain terveellistä, vai miksi korostat sitä?

En tykkää keltuaisesta. Kai minä sitä korostan, koska kerron ruokailuistani ja se vilja oli täysjyvää :'D

Ap

Jos et tykkää keltuaisesta, jätä munat syömättä. Et siitä valkuaisesta mitään ravintoa saa, et edes paljonkaan proteiinia.

Mikäs sä olet mua määräilemään? Kyllä aion syödä kananmunien valkuaisia jatkossakin, ja kyllä saan niistä ihan tarpeeksi proteiinia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mihin näillä syömisilläsi pyrit?

Liian vähän kasviksia joka tapauksessa. Eikä munista tarvitse poistaa keltuaisia.

Vierailija
24/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin tummaa suklaata ja minulta pääsi tööttäävä pieru. Mistä se voi johtua??

En ole ap.

Ne on ne kuidut ja alfalinoleumit kun sen tekee.

Vierailija
25/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätit kananmunista ravinteikkaan osan syömättä?  Mitä on levite?  Proteiinirahka, jotain lisäainesotkua?  Luuletko täysjyvän olevan jotain terveellistä, vai miksi korostat sitä?

En tykkää keltuaisesta. Kai minä sitä korostan, koska kerron ruokailuistani ja se vilja oli täysjyvää :'D

Ap

Jos et tykkää keltuaisesta, jätä munat syömättä. Et siitä valkuaisesta mitään ravintoa saa, et edes paljonkaan proteiinia.

Mikäs sä olet mua määräilemään? Kyllä aion syödä kananmunien valkuaisia jatkossakin, ja kyllä saan niistä ihan tarpeeksi proteiinia.

Ap

Itsehän pyysit mielipiteitä syömisistäsi. Nyt vedät herneet nenään, kun kritisoidaan.

Vierailija
26/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä. Ei kannata kysellä täältä, saat täällä vain katkerien naisten pahan päivän purkaukset päällesi, söit mitä tahansa.

Vierailija
27/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olen saanut tasan yhden järkevän kommentin, jossa arvostellaan kokonaisuus. :D

Ap

Itsehän pyysit mielipiteitä syömisistäsi. Nyt vedät herneet nenään, kun kritisoidaan.

Vierailija
28/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän söin tänään aamulla red velvet skyrrin, päivällä jotain sienikastiketta ja riisiä, äsken hesen kerrosaterian ja nyt suklaapatukan. 😂😂😂😂 Eli joo ihan hyvältä kuulostaa.

Vierailija
29/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun "salaattis" ei ole salaattia nähnytkään. Lähinnä ihme sekasotkumössö. Siis salaatti, lohi, ananas, munan valkuaiset, porkkanaraaste+kastike? Hrr 😖 Mut mikäs siinä jos itse tykkäät.

Vierailija
30/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä suklaa?

Vierailija
31/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun "salaattis" ei ole salaattia nähnytkään. Lähinnä ihme sekasotkumössö. Siis salaatti, lohi, ananas, munan valkuaiset, porkkanaraaste+kastike? Hrr 😖 Mut mikäs siinä jos itse tykkäät.

Olkoot sitten lohisössö nimeltään! :D

Ap

Vierailija
32/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syönyt sen verran terveellisesti, että moni nainen todennäköisesti v*ttuilee sulle täällä, kun itse eivät pysty samaan.

Vierailija
33/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olen saanut tasan yhden järkevän kommentin, jossa arvostellaan kokonaisuus. :D

Ap

Olisit sitten heti maininnut, että yksittäisistä ruoka-aineista ei saa sanoa mitään.

Vierailija
34/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin paljon paremmin kuin minä.

Vierailija
35/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria, sanoi kettu!

Ihme juttu että teidän negaavia kommentteja alkoi tosissaan tulla vasta sitten, kun ilmoitin mittani. No joo mä vedän siitä omat johtopäätökset! AP

Vierailija
36/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näistä kommenteista tuli nyt sellainen kuva, että olen syönyt liikaa. Pitää huomenna syödä vähemmän, mulla vaan tuppaa paino tippumaan äkkiä eikä tarvis yhtään tippua. Noh, mutta huomenna sitten kevyemmin! :)

Ap

Vierailija
37/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeria, sanoi kettu!

Ihme juttu että teidän negaavia kommentteja alkoi tosissaan tulla vasta sitten, kun ilmoitin mittani. No joo mä vedän siitä omat johtopäätökset! AP

No tämä ei kyllä ole mun kirjottama..

Ap

Vierailija
38/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasviksia (ja marjoja ja hedelmiä) on liian vähän, ja aika harvalle sopii kolmen aterian rytmi pidemmän päälle, useimmalle petaa vain liikasyöntiä tulevaisuuteen. Eli ne kaksi pysyvää painonhallintaa opettelevalle (joihin et ehkä kuulu, en tiedä) tärkeintä kusee. Mites tuo rasvan laatu ja määrä, mikä levite ja salaatinkastike ja millainen annostelu?

Mutta kelpo pohja lähteä kehittämään, parempi kuin omani! :D

Minä olen syönyt 2-3 ateriaa/pv. kohta n. 30 vuotta ja vielä ei ole näkynyt tuota liikasyömistä, että kerrohan koska se alkaa?

Itse ihmettelen taas näitä pupeltajia, jotka mussuttavat jotain pientä 2-3 tunnin välein, koska "muuten verensokerit laskevat".... Oikeasti ei kenenkään muun kuin bodaajan tmv. harrastajan tarvitse syödä 5-8 ateriaa päivässä.

(ei ap)

Vierailija
39/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
40/60 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeria, sanoi kettu!

Häh, ihailua ja kehujako vain olisi saanut kirjoittaa?

Oikeasti tuossa on kasviksia liian vähän. Muuten ok, vaikka minustakin keltuaisten skippaaminen on turhaa, mutta omapa on asiasi.

Kolme kertaa päivässä syöminen riittää hyvin.