Hävettää kutsua eräs nainen kylään, koska asun kerrostalossa t. Mies22
Asun yksinäni vuokralla 70 luvun kerrostalossa suuressa yksiössä.
Olen 22v mies ja työskentelen duunari alalla palka alle 2000€ kuussa.
Tämän naisen suku on taas varakasta. Hänkin 22v, mutta opiskelee korkeakoulussa ja hän asuu vielä kotona vanhempiensa omakotitalossa.
Olemme tapailleet jo pitkään ja hän haluaisi tulla kylään. Hävettää kuitenkin :(
Kommentit (19)
Mistä sä ap olet kotoisin? Todella outoa jos kerrostaloasuminen on jotenkin hävettävää, se on normi suurimmalle osalle suomalaisista.
Kerrostalo on joskus parhaiten sopiva vaihtoehto. Ainahan voi muuttaa muualle.
Muut asiat voi ratkaista enemmän kuin se, että asut kerrostalossa.
No proplen... 😄
Unohtaa et on käymässä kerrostalossa, kun näkee sun katkiksen niin nauraa räkättää vedet silmissä.
* 4 ehkä kuitenkin proplem tai jotain
Vierailija kirjoitti:
No proplen... 😄
Näihin hittoon Ap muka muuttaisi alle kahden tonnin palkalla, kysyn vaan?
Ei ole mitään syytä hävetä. Kerrostalo on hyvä asumismuoto monelle - eikä kyseessä ole todellakaan mikään "pakko" asua "huonommassa". Joillakin kyllä, mutta onhan esim. pihan puute tai vaikkapa maisemat korkealta sellaisia, mitkä monet valitsevat aivan mieluusti.
Kyllä tuona naisena itse häpeäisin enemmän sitä, että asun vielä kotona tuossa iässä. Mutta jos hän ei sitä häpeä, niin miksipä hän häpeäisi sinun asumismuotoakaan. Tai miksi sinun pitäisi hävetä omaasi.
Ei tuollaiselle pikkupojalle ole mitään haittaa missä asuu, ketään ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No proplen... 😄Näihin hittoon Ap muka muuttaisi alle kahden tonnin palkalla, kysyn vaan?
Mistä sitä tietää, voihan se kerrostaloyksiö olla joku luksus lukaali Hernesaareessa tai Punavuoressa ja tytön omakotitalo jossain Nurmijärvellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No proplen... 😄Näihin hittoon Ap muka muuttaisi alle kahden tonnin palkalla, kysyn vaan?
Itselläni alle 1500 palkka, aivan hyvin tällä elää ja säästöönkin jää. En asu pääkaupunkiseudulla, mutta kyllä tämä on suomen top 10 suurimmassa kaupungissa silti.
Sulla on työpaikka ja oma asunto. Olet elämässä jo pari harppausta edellä montaa muuta samanikäistä.
Aika harva tuossa iässä vielä omakotitaloja ostelee...
Laiskat ja köyhät ihmiset asuvat kerrostaloissa. Heillä kun ei ole vara valita. Asuisit ennemmin edes rivarissa, ei olis niin noloa. Mä asun omakotitalossa järven rannalla <3 Maksoi 380 tuhatta. Velkaa siis on, mutta sehän kertoo vaan siitä, että on varaa, koska köyhät ei lainaa edes saisi.
Vierailija kirjoitti:
Laiskat ja köyhät ihmiset asuvat kerrostaloissa. Heillä kun ei ole vara valita. Asuisit ennemmin edes rivarissa, ei olis niin noloa. Mä asun omakotitalossa järven rannalla <3 Maksoi 380 tuhatta. Velkaa siis on, mutta sehän kertoo vaan siitä, että on varaa, koska köyhät ei lainaa edes saisi.
Onpa halpa asunto sulla. Meidän nuorimmainen osti juuri kerrostalokolmion ja maksoi siitä 480.000€. Kaksiostaan hän sai 350.000. Välirahaa tarvitsi vain 130.000€.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olis ollut varaa ostaa myös rivitalo tai paritalo. Päädyttiin kerrostaloon, koska niissä rakennusterveys on usein parempi kuin rivareissa, paritaloissa ja omakotitaloissa. Ei haluttu homeloukkua, josta ei päästä eroon.
Omakotitalo on niin junttia. Oikeat cityihmiset asuvat juurikin kerrostalossa. Ja itse asiassa asunnon omistaminenkin on vähän nurkkakuntaista meininkiä. Pitäähän sitä olla valmis ex tempore muuttamaan toiselle puolelle maapalloa, kun hyvä tilaisuus tulee, jäämättä jahkaamaan jotain asunnon myyntiä. Ei elämää kannata viettää himassa nyhjäämässä. Kunhan on joku luukku jossa peseytyy ja nukkuu, mutta varsinainen elämä vietetään muualla kuin neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa halpa asunto sulla. Meidän nuorimmainen osti juuri kerrostalokolmion ja maksoi siitä 480.000€. Kaksiostaan hän sai 350.000. Välirahaa tarvitsi vain 130.000€.
kuka v..tun hullu maksaa kerrostalo asunnosta tollasen summan :DD taitaa viirata päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Keski-Suomi ei olekaan mikään Helsinki. Kyllä mä tiedän että 380 tuhatta jossain hesassa on niinku kärpäsenpaska maailmankartalla. Muualta päin Suomea tuolla hinnalla saa jo upeita taloja. Helsingissä (tai muualla etelässä) joku pieni koirankoppi jo maksaa helposti tuon verran ja jopa enemmänkin.
Toivottavasti neito on tasokas, eikä lue av:ta.
Parempi pienikin murju, kun vaan on oma nimi ovessa. Kuin nämä mamman nurkissa loisivat täysi-ikäiset.
Jos jotain häpeäisin niin sitä, että asun 22 vuotiaana porukoideni kanssa :).
Ei kerrostalo asumisessasi ap ole mitään outoa tai hävettävää.
T. N23