Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosiiko mies ikinä?

Vierailija
27.09.2017 |

Jos 30+-ikäinen pariskunta on seurustellut 3 vuotta, joista viimeisen asunut saman katon alla, muttei ole puolella sanallakaan keskustellut kihloista/avioliitosta, onko enää toivoakaan, että sormuksia koskaan vaihdetaan?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ihme kommentteja rivienvälissä NAISTEN lompakkoloisimisesta. Miehethän ei sitä tee ainakaan palstan mukaan.

Meillä mies on työtön ja melkein varaton, minä taas omistan tämän meidän pienen asunnon ja meidän auton. Palkkakin on hyvä. Silti ollaan menossa naimisiin. Mies kosi kun oli vielä töissä. Miksi kukaan ei kyseenalaista tässä tapauksessa naimisiinmenon syytä. Ehkä se on sittenkin rakkaus?

Vierailija
22/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään halua mitään romanttista polvistumista ja kosintaa. Se on minustakin noloa ja tuntuisi vaivaannuttavalta. Haluaisin vaan virallisesti sitoutua ihmiseen, jonka kanssa haluaisin elää loppuelämäni yhdessä. Voisin kai kosiakin itse, mutta mielestäni se, ettei mies ole puhunut asiasta, viittaa kieltävään vastaukseen, enkä mielelläni ehdoin tahdoin satuttaisi itseäni sillä tavalla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on ihme kommentteja rivienvälissä NAISTEN lompakkoloisimisesta. Miehethän ei sitä tee ainakaan palstan mukaan.

Meillä mies on työtön ja melkein varaton, minä taas omistan tämän meidän pienen asunnon ja meidän auton. Palkkakin on hyvä. Silti ollaan menossa naimisiin. Mies kosi kun oli vielä töissä. Miksi kukaan ei kyseenalaista tässä tapauksessa naimisiinmenon syytä. Ehkä se on sittenkin rakkaus?

Mitenniin ei kyseenalaista? Tottakai mies menee naimisiin laittaakseen pallon jalkaasi. 

Vierailija
24/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään halua mitään romanttista polvistumista ja kosintaa. Se on minustakin noloa ja tuntuisi vaivaannuttavalta. Haluaisin vaan virallisesti sitoutua ihmiseen, jonka kanssa haluaisin elää loppuelämäni yhdessä. Voisin kai kosiakin itse, mutta mielestäni se, ettei mies ole puhunut asiasta, viittaa kieltävään vastaukseen, enkä mielelläni ehdoin tahdoin satuttaisi itseäni sillä tavalla. Ap

oletko itse puhunut naimisiin menosta?

Vierailija
25/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet avioliitoista päätyy nykyään kuitenkin eroon. Eli ei naimisissaolo ole mikään tae yhteisestä loppuelämästä.

Vierailija
26/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ite ainakin ennen yhteenmuuttoo viimestään keskustelisin tulevaisuuden toiveista ja niihin kuuluis just toi pidänkö avioliittoa tärkeänä.

Eli ota sinä asia yleisellä tasolla keskusteluun.

Vierailija
27/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennuksena vielä, että koska itse haluaisin naimisiin ja lapsia ja ikää on kuitenkin muutaman vuoden päälle 30, aikaa siihen ei ole loputtomiin. Minun olisi aika pian saatava vastauksia nykyisen suhteen tulevaisuudesta, jotta tietäisin, voivatko haaveeni toteutua tässä suhteessa vai pitääkö minun vielä viime hetkillä laittaa koko homma uusiksi ja yrittää löytää mies, joka haluaa samaa kuin minä. Ap

Vierailija
28/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tarkennuksena vielä, että koska itse haluaisin naimisiin ja lapsia ja ikää on kuitenkin muutaman vuoden päälle 30, aikaa siihen ei ole loputtomiin. Minun olisi aika pian saatava vastauksia nykyisen suhteen tulevaisuudesta, jotta tietäisin, voivatko haaveeni toteutua tässä suhteessa vai pitääkö minun vielä viime hetkillä laittaa koko homma uusiksi ja yrittää löytää mies, joka haluaa samaa kuin minä. Ap

Siis ihan oikeasti: asutte avoliitossa etkä tiedä haluaako mies lapsia kanssasi?

Vierailija
29/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sun pitää keskustella siitä miehesi kanssa, jos olet niin ehdoton tuon asian kanssa.

Vierailija
30/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kosin miestäni itse karkauspäivänä. Naimisissa oltu jo lähes viisi vuotta. Kyllä kannatti. 😊

Vierailija
31/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saatava vastaus avioliitto- ja lapsiasiaan, vaikket edes ole kysynyt koko kysymyksiä? WTF???

Vierailija
32/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet avioliitoista päätyy nykyään kuitenkin eroon. Eli ei naimisissaolo ole mikään tae yhteisestä loppuelämästä.

Tottakai tiedän, ettei ole, enkä sen takia naimisiin haluakaan. Ehkä sitten vain olen niin perinteinen arvoiltani, että haluan naimisiin, varsinkin jos suhteeseen siunaantuu lapsia. Ap

Vierailija
33/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että miehesi on ajatustenlukija kun et kerran itse ole voinut aloittaa keskustelua..

Vierailija
34/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ja avioliitto ovat sinulle tärkeitä asioita, miksi et ole ottanut asian puheeksi?

Vierailija
35/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies torjuu ap:n kosinnan? Mulle kävi kahdesti niin. Vasta kolmannella kerralla suostui. Ei mitenkään mieltä ylentävää.

Vierailija
36/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun olisi jokin keino saada selville, mitä oma kumppani ajattelee. :(

Vierailija
37/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että miehesi on ajatustenlukija kun et kerran itse ole voinut aloittaa keskustelua..

Miehen ei tarvitse olla ajatustenlukija, sillä hän tietää kyllä sanojeni ja käytökseni perusteella satavarmasti, että rakastan häntä ja haluan jakaa loppuelämäni hänen kanssaan, joten hänellä ei ole sitä pelkoa, että vastaisin kieltävästi kosintaan. Siitä päättelen, että hän ei vain syystä tai toisesta halua (vielä ainakaan) sitoutua minuun tämän enempää ja asia on siksi täysin hänen käsissään. Ap

Vierailija
38/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies torjuu ap:n kosinnan? Mulle kävi kahdesti niin. Vasta kolmannella kerralla suostui. Ei mitenkään mieltä ylentävää.

mitä jos ap torjuisi miehen kosinnan?

Vierailija
39/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse olla ajatustenlukija, sillä hän tietää kyllä sanojeni ja käytökseni perusteella satavarmasti, että rakastan häntä ja haluan jakaa loppuelämäni hänen kanssaan, joten hänellä ei ole sitä pelkoa, että vastaisin kieltävästi kosintaan. Siitä päättelen, että hän ei vain syystä tai toisesta halua (vielä ainakaan) sitoutua minuun tämän enempää ja asia on siksi täysin hänen käsissään. Ap

Jos sinun mielestäsi sinun ei tarvitse aloittaa keskustelua tästä, ja miehesi tietää mitä mieltä sinä olet ja sinä tiedät mitä mieltä miehesi on, niin mun mielestä sun otsikon kysymykseen on aivan selvä vastaus: EI.

Vierailija
40/132 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no sitten ap voi etsiä sen uuden suhteen sen sijaan, että tuhlaa aikaansa nykyisessä. Jos siis naimisiinmeno on ehdottomuus.