Vuosia laittanut rahaa kalliisiin merkkivoiteisiin. Nyt ostin tokmannilta.
Olen vuosia ostanut vain merkkivoiteita (biotherm,lancome,dior,clarins) ja tokibne ovat miellyttäviä tuoksultaan ja kauniisti pakattu. Ostoskokemus on miellyttävä lentokentällä tai lavpjrn ostos-osastoilla.
Kävinpä sitten yhtenä päivänä Tokmannilla muilla ostoksilla. Oston samalla Lumen sininen ja Gardnier-kosteusvoiteet. Yhteensä n 12€.
Aivan yhtä hyviä voiteita kuin nuo kalliimmat! Riittoisia, tuoksu hyvä, molemmat sopii iholleni loistavasti!
Ostoskokemus ainakaan turun wiklundin täyteen pakatussa liikkeessä joidenkin sinappipurkkien ja pesuaineidrn välissä ei mitenkään ylellinen.
Mutta tuotteet toimii! Näitä osta lisää.
Kukaan muu löytänyt halpakaupasta löytöjä?
Kommentit (39)
Vaihdoin Sebastianin shampoon ja hoitoaineen halpismerkkiin. Hyvä päätös, säästyy rahaakin.
Tuoteseloste ratkaisee viime kädessä. On hyvin tavallista, että halvasta ja kalliissa kosmetiikassa (ja shampoissa jne) on samat ainesosat. Monet maksavat mielikuvista (markkinointi, pakkaus jne).
Lumen sininen ja Gardnier? Tarkoitat varmaan Lumene ja Garnier. Ja kyllä, halvallakin voi saada hyvää, mutta myös huonoa. Niin kuin kalliillakin. Kokeilemalla se vain selviää.
Olen käyttänyt melkein kymmenen vuotta löhes vain korealaisia ihonhoitotuotteita. Edullisia ja laadukkaita, sekä pakattu kauniisti.
Mä käytän lidlin 4e kasvovoiteita ja ihan parhaita ovat.
Tokmannilla on siinä Essencen valikoimassa tosi hyvä meikkivoide, se somessakin hehkutettu camouflage. Tosi peittävä ja pysyy hyvin. Parempi kuin aiemmin käyttämäni Lumenen CC-voide.
Niin ja maksaa jotain 4-5€.
Lumenen tuotteita käytän, loistava hinta-laatusuhde.
Lidlin on parhaat. Siellä on myös hyvät tuoksuttumat suihkusaippuat ja kasvojenpesuvaahdot.
Sama kokemus. Onneksi en ole ostanut kuin 2-3 kallista voidetta mutta ainoa mikä sopii on Nivean ihana kosteusvoide 6,90€ prismassa. Lumenekin sopii, sen haen aina Lumenen outletista.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt melkein kymmenen vuotta löhes vain korealaisia ihonhoitotuotteita. Edullisia ja laadukkaita, sekä pakattu kauniisti.
Mistä noita saa?? Haluaisin itsekin kovasti tutustua tuotteisiin. Mistä voi ostaa??
"Ostoskokemus on miellyttävä lentokentällä tai lavpjrn ostos-osastoilla."
Anteeksi mitä? :D
Kärkkäisen kosmetiikkaosastolla (kai sekin lasketaan ns. halpakaupaksi) tekee vaikka mitä löytöjä, ostin parilla eurolla kappale mm. käsivoidetta ja kasvojenpuhdistusliinoja jotka osoittautuivat huippuhyviksi. Meikki lähtee hetkessä ja iho jää tosi raikkaaksi ja puhtaaksi ilman tahmeaa jälkifiilistä.
Vierailija kirjoitti:
No siis jos et halua Tokmannilla asioida niin sitä Lumenea saa varmaan joka ikisestä kaupasta missä jotain rasvoja myydään. Ei ole pakko tunkea itseään sinne Tokmannin sinappipurkkien väliin. Saat sitä Lumenea esim Stockmannilta.
Lumene-sininen vanhan linjan kosteusvoiteita ei saa stokkalta 6eurolla.
Älä enää vastaa asiaan jos et siitä tiedä, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita saa?? Haluaisin itsekin kovasti tutustua tuotteisiin. Mistä voi ostaa??
Olen tilannut ebayn kautta. Pitää katsoa että tulevat tosiaan Koreasta eikä Kiinasta jossa myydään usein feikkejä. Sitten on muitakin nettikauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensialkuun vaikkapa Misshan verkkokauppaa (missha.ee), sijaitsee Virossa ja toimitukset Suomeen ovat nopeita ja edullisia. Ja tuotteet järjestään laadukkaita.
Itse ostin kerran jotain superkallista kosteusvoidetta jota kim kardashian käyttää ja suositteli. Oli kyllä paaaljon parempi kun halvat markettivoiteet.
Minä olen myös vuosia käyttänyt kalliita voiteita, tai ainakin apteekin merkkejä.
Kun lidlin rasvat voittivat jonkin testin, niin ostin niitä ehkä puolen vuoden ajan. Ei mitään hyötyä... iho vain tukkeutui tai rypistyi.
Olen takaisin laatumerkeissä.
Sen sijaan shampoot ja hoitoaineet ovat minulla marketista. Kalliilla ei ole ollut merkitystä. Vuosia olen pessyt neutralilla.
Itse vaihdoin Lidlin kosmetiikkatuotteisiin jo aikoja sitten. Ovat edullisia ja ihan laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko tunkea itseään sinne Tokmannin sinappipurkkien väliin. Saat sitä Lumenea esim Stockmannilta.
;D
Mä olen vuosikausia tiennyt että merkkituotteissa maksetaan lähinnä pakkauksesta ja brändistä ja että halpismerkit toimivat yhtä hyvin. Ravinto kun on se joka eniten ihon kuntoon vaikuttaa.
No siis jos et halua Tokmannilla asioida niin sitä Lumenea saa varmaan joka ikisestä kaupasta missä jotain rasvoja myydään. Ei ole pakko tunkea itseään sinne Tokmannin sinappipurkkien väliin. Saat sitä Lumenea esim Stockmannilta.