Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosia laittanut rahaa kalliisiin merkkivoiteisiin. Nyt ostin tokmannilta.

Vierailija
27.09.2017 |

Olen vuosia ostanut vain merkkivoiteita (biotherm,lancome,dior,clarins) ja tokibne ovat miellyttäviä tuoksultaan ja kauniisti pakattu. Ostoskokemus on miellyttävä lentokentällä tai lavpjrn ostos-osastoilla.
Kävinpä sitten yhtenä päivänä Tokmannilla muilla ostoksilla. Oston samalla Lumen sininen ja Gardnier-kosteusvoiteet. Yhteensä n 12€.
Aivan yhtä hyviä voiteita kuin nuo kalliimmat! Riittoisia, tuoksu hyvä, molemmat sopii iholleni loistavasti!
Ostoskokemus ainakaan turun wiklundin täyteen pakatussa liikkeessä joidenkin sinappipurkkien ja pesuaineidrn välissä ei mitenkään ylellinen.
Mutta tuotteet toimii! Näitä osta lisää.
Kukaan muu löytänyt halpakaupasta löytöjä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpparilta oriflamen hunaja-käsivoiteen. Parasta mitä olen kokeillut. En tiedä mistä saisin lisää muutamalla eurolla mutta hyvää oli!

Vierailija
22/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ruohonjuuresta kovasti mainostettua egyptian wonder-voidetta 50€ purkki. Sehän on vaseliinia. Ei mitään kosteusvoidetta ollenkaan. Tämä ohiksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo ajat sitten tutkittu että halpojen ja kalliiden voiteiden välillä ei ole laatueroja. Molemmista löytyy hyviä ja huonoja samalla lailla.

Tuotteen hintaa nostavat ihan varmasti

-markkinointi (kansainvälisten huippumallien tähdittämät koko sivun mainokset muotilehdissä jne.)

-brändi/statuslisä -jos Guerlain alkaisi myydä tuotteitaan Essencen hinnoilla, se ei enää olisi Guerlain

-pakkaus- perus muovikotelot vs. designer-pakkaukset

-mahdolliset oheishärpäkkeet, esim. Urban Decayn Naked-palettien siveltimet ovat "vähän" eri tasoa kuin Maybellinen applikaattorit

-efektiarvo -jos tuotteen seassa on mitätön määrä lehtikultaa, jotain harvinaista uutetta, uudenlainen koostumus tms. niin tästä laskutetaan reippaasti yli ainesosan todellisen arvon

-ostoskokemus esim. myynnin rajoittaminen "hienoihin" paikkoihin joka heikentää saatavuutta mutta voi imagosyistä kannattaa vs. massamyynti kaikkialla minne vain huolitaan

Kyllä itsellänikin on muutama ylellisyystuote, mutta olen ne ostaessani tiedostanut maksavani nimen omaan ylellisyydeen tunteesta, siitä että tuote näyttää kauniilta kylppärin hyllyllä tms. "turhasta" -eihän naapurin Maija edes näe mitä voidetta olen aamulla naamaan laittanut- enkä tehosta. Tuotteissa joilta haluan vain hyvää tehoa/laatua, mukaan tarttuu yleensä hyväksi havaittuja halpamerkkejä. Mistä tahansa päivittäistuotteesta on nykyään löydettävissä laadukas edullinen versio.

Vierailija
24/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin rasvoja minäkin käytän....tosin nahka on jo niin vanha, että oivariinikin välttäisi😂

Vierailija
25/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi asian skincare hommelit ovat pelkkää huijausta. Joo, ovat ne useimmat yksittäiset pullot aika halpoja mutta kun niihin ihonhoitorutiineihin kuuluu käyttää 8-12 eri pulloa. Jopa puhdistukseen pitää käyttää kahta eri pulloa. Eli menee sitten monta hunttia yhteen settiin ja 15-30 min joka aamu-ilta kun niitä laittelee vuorotellen naamaan.

Pelkkä aha/bha kuorinta ja aurinko/kosteuttavavoide ajavt saman kuin nuo aasialaiset. Kaikki niitten seerumit tonerit naamiot yms ovat ihan bulshittiä. Puhdistukseen riittää vesi. Ainoa juttu mikä aasialaisilla on oikeasti parempia ovat jotkut japski aurinkovoiteet. Tosin se niitten suosittu biore aquapure kuivattaa ihoa.

Vierailija
26/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän edelleenkin kalliita voiteita ja seerumeja, kuten olen tehnyt jo parisenkymmentä vuotta. Miesystäväni tavatessani tämä luuli minua kolmekymppiseksi, eli kymmentä vuotta nuoremmaksi kuin mitä todellisuudessa olin.

Hiukset sen sijaan pesen Erittäin Hienolla Suomalaisella shampoolla, hoitoaineen sitävastoin ostan kampaajalta. Ero marketin halpishoitoaineisiin on havaittavissa sekä hiusten kunnossa että hoitoaineen riittoisuudessa. 

Vierailija
27/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt niitä merkkejä ja tuotteiden nimiä että tietää lähteä kokeilemaan!

Ostan luomivärini Punanaamio-kaupasta. Merkki on grimax tai jtn. Mieletön pigmentti ja valikoima! Yksi nappi kestää päivittäisessä käytössä vuoden!

Vierailija
28/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin ruohonjuuresta kovasti mainostettua egyptian wonder-voidetta 50€ purkki. Sehän on vaseliinia. Ei mitään kosteusvoidetta ollenkaan. Tämä ohiksena.

No itse asiassa se on kyllä kaikkea muuta kuin vaseliinia, nimittäin se on kokonaan luonnollisista aineista tehty. Mutta käyttötarkoitukseltaan tietysti vähän samantyyppistä, ei mitään kunnon voidetta.

Vierailija
29/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin kerran jotain superkallista kosteusvoidetta jota kim kardashian käyttää ja suositteli. Oli kyllä paaaljon parempi kun halvat markettivoiteet.

Jahas, kokeilkaa te alapeukuttajat ihan vaan itse jos ette usko. Se oli Guerlain Orchidee Imperiale. Iho pysyi sillä todella kauan kosteana, paljon kauemmin kuin yövoiteella, eikä se ollut paksu ja tahmea kuten ne. Ihan niin kuin se akka ei noita juttuja tietäisi. Rahaa kun sillä löytyy kokeilla ihan joka ikistä voidetta mitä marketista löytyy. Myös teidän 3 euron lidlin purkkeja.

Vierailija
30/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin kerran jotain superkallista kosteusvoidetta jota kim kardashian käyttää ja suositteli. Oli kyllä paaaljon parempi kun halvat markettivoiteet.

Jahas, kokeilkaa te alapeukuttajat ihan vaan itse jos ette usko. Se oli Guerlain Orchidee Imperiale. Iho pysyi sillä todella kauan kosteana, paljon kauemmin kuin yövoiteella, eikä se ollut paksu ja tahmea kuten ne. Ihan niin kuin se akka ei noita juttuja tietäisi. Rahaa kun sillä löytyy kokeilla ihan joka ikistä voidetta mitä marketista löytyy. Myös teidän 3 euron lidlin purkkeja.

Kiitos vinkistä. Pitää kokeilla. Kyllä voiteilla on eroa ihan samalla tavalla kuin jauhelihoilla tai kola-juomilla. Kaikki ajaa asiansa, mutta tietyt laadut ylitse muiden.

Vierailija
31/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt melkein kymmenen vuotta löhes vain korealaisia ihonhoitotuotteita. Edullisia ja laadukkaita, sekä pakattu kauniisti.

Mistä noita saa?? Haluaisin itsekin kovasti tutustua tuotteisiin. Mistä voi ostaa??

Vaikka www.bearel.fi

:)

Vierailija
32/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain luonnon kosmetiikkaa jota ei ole testattu eläiillä. Yllättävän paljon nykyään löytyy edullisia vaihtoehtoja tästäkin kategoriasta, esim organic shop, suosittelen. Tosi hyviä, rasvat imeytyy nopeasti ja iho on pehmeä. Purkitkin nättejä ja bodyshopin tyylisiä.Löytyy ihan sokokselta. Esim hiusnaamio maksaa 3.90e ja kestänyt monta kuukautta sekä kaikki kakshaaraset hävinnyt.

Vierailija
33/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah! kirjoitti:

Mä käytän edelleenkin kalliita voiteita ja seerumeja, kuten olen tehnyt jo parisenkymmentä vuotta. Miesystäväni tavatessani tämä luuli minua kolmekymppiseksi, eli kymmentä vuotta nuoremmaksi kuin mitä todellisuudessa olin.

Hiukset sen sijaan pesen Erittäin Hienolla Suomalaisella shampoolla, hoitoaineen sitävastoin ostan kampaajalta. Ero marketin halpishoitoaineisiin on havaittavissa sekä hiusten kunnossa että hoitoaineen riittoisuudessa. 

Ei kyllä mikään ihmeellinen saavutus näyttää 30v nelikymppisenä. Kunhan parikymppisenä ei ala syömään kuin possu ja vetämään pe-la siiderikännejä plus klo 04 valvomisia.

Vierailija
34/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Lidlin silmänympärysvoidetta, muistaakseni 6,5 €. Eli suht arvokaskin pieneksi puteloksi - tosin erittäin riittoisaa. Olen ollut erittäin tyytyväinen.

Suomesta sitä ei jostain syystä ainakaan toistaiseksi saa, mutta aina Espanjassa käydessä hamstraan mukaani.

Vierailija
35/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko joku silmänympärysvoide oikeasti? Ihan yhtä tummia ovat kun ennenkin vaikka olen ison liudan niitä kokeillut.

Vierailija
36/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain oli jossain lehdessä kasvojen puhdistusliinatestaus. Halvin voitti, eli rainbow puhdistusliinat 25kpl pakkaus 1,25e. Olen käyttänyt niitä ja hyvä tuote on ja halpa.

Vierailija
37/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Lisää vinkkejä.

Vierailija
38/39 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkät silmät ja en voi kuvitellaakaan käyttäväni voiteita Lumene ja Carnier ym., joissa voimakas tuoksu ja mielestäni ei edes hyvä tuoksu. Sen sijaan olen käyttänyt jo vuosikausia NIVEA kosteusvoidetta aika iso purkki ja maksaa n. 4,5 euroa Lidlissä. Toisena tosi hyvänä voiteena Lidlin isot purkit Cien voidetta, toinen on rasvaisempi. Tosi hyviä voiteita kaikki mainitsemani ja tosi edullisia. Iho on lisäksi hyvässä kunnossa ja kivan pehmeä. Meikkivoiteena Aco apteekista se ohut voide ja hyvä sekin vaikka käytän harvoin. Hinta hiukan yli kympin. Vielä kun löytäisi ripsivärin, joka ei aiheuta silmien vuotamista.612

Vierailija
39/39 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hyviä vinkkejä pienellä budjetilla.