Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!

Vierailija
27.09.2017 |

Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!

"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.

Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.

Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.

Mukavaa syksyä! 🍁🍂"

Kommentit (519)

Vierailija
101/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se mamma itkee siellä kommenteissa, kuinka "häntä kohdellaan väärin"!

Hitto että mä kammoan tuollaisia ihmisiä. Itse ensin ryssitään/käyttäydytään huonosti ja sitten uhriudutaan kun "saa paskaa niskaan", "mua kohdellaan väärin", "kaikki kiusaa".

Vierailija
102/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on todellinen juttu? Luulin otsikkoa tarkoituksella väärin kirjoitetuksi vitsiksi.. Siis yök, joku tahmatassu kaivelee hampaitaan ja ikeniään ja rääppii niillä ympäri kauppaa ja sitten pitäisi vielä katsoa sitä ja .. ihastella?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on peruskäytöstapoja ja muiden huomioonottoa, että jotenkin reagoi kun lapsi sinulle puhuu. Varsinkin kun on asiakaspalvelijasta kyse. Ihan vaan voi sanoa, että oho, kohta hammas varmaan irtoaa. Ja hymy päälle. Se on normaalia ihmisten välistä kanssakäyntiä. Ei se, että ei edes huomioi kun toinen puhuu. Lapsetkin ovat ihmisiä ja tulevia aikuisia. Onko kassa hiljaa jos aikuinen jotain häneltä kysyy tai sanoo? Voi tulla potkut pian sellaisella käytöksellä.

Vierailija
104/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi wt... tätä myötähäpeän määrää! Kaikkea niin shaibaa joutuu kassalla kuulemaan ja näkemään, ettei ole tosikaan. En minä ainakaan odota perus kaupan kassalta muuta kuin asiallista ostosten rahastamista, en todellakaan mitään vuosisadan asiakaspalvelukokemusta. Eri asia ehkä jos kyselisin tuotteista tms. ja vaan nakeltaisiin niskoja. Mutta noin muutoin kiinnitän kyllä enemmän huomiota palveluun ravintolassa tai tehdessäni kalliimpia, harkitumpia ostoksia.

Kenties wt-siskokset ovat itse saaneet nyt elämänsä ensimmäisen työpaikan, ravintolanko joka mainitsi, ja nyt ollaan asiakaspalvelun asiantuntijoita. Hyvä, että on jotain muutakin, millä päteä, kuin vain se kupeiden hedelmä!

Vierailija
105/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule"

Äidinkielen tunnit lintsattu? ;D

Siellähän vilisi niin paljon kirjoitusvirheitä, että heikompaa hirvitti. Oli elämän koululainen selkeästi tämä Janita.

Ai se olikin joku tatuoitu tarjoilija.

Vierailija
106/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D

Äää mitä siinä oli? Itse en näe ilman fb-tiliä. :(

Näkee ilman fb-tiliäkin.

Itse en mobiililla näe noita vierailijoiden julkaisuja. Tai sitten en vaan osaa. No ilmankin pärjätään! Hauska oli jo tämäkin!

https://fi-fi.facebook.com/pg/lidlsuomi/posts/?ref=page_internal Löytyiskö tuolta?

Ei näy täälläkään! Onkohan sivu ylikuormittunut. ;D

Kuulostaa jännältä "keskustelusta"", viitsisikö joku kopsata sieltä tänne ennen kun se poistetaan?

Vierailija
107/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori autocorrectista.

Vierailija
108/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt se umpityhmä akka on tietysti uhriutunut eikä edelleenkään tajua miten naurettava ja säälittävä on.

"Tää on nyt lähteny aivan käsistä koko touhu. Laitoin asiallisen palautteen ja ihmiset kommentoi aivan älyttömiä asioita tähän. Toiset menee henkilökohtaisuuksiin ja toiset haluaa että tapan itseni. Toiset haukkuu lastani. Kiitos. En tajunnutkaan kuinka paljon paskamaisia ihmisiä on maailmassa. Onko teillä nyt kaikki hyvin kun pääsette haukkumaan?

Kommenteista huomaa ketkä vihaa lapsia, ketkä muuten vain tykkää aiheuttaa muille pahaa ja ketkä nyt vain ovat omaan elämäänsä niin vitun kyllästyneitä.

Se että juttu lähtee leviämään ja saan yv viestejä on jo helvetin naurettavaa. Onko asia muka niin hauska? Säälittävää käyttäytymistä "aikuisilta" ihmisiltä. Olette naurettavia."

Vierailija
109/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on nykyään täynnä pelkkiä lasten vihaajia.

Vierailija
110/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla kassat eivät todellakaan huomioi lapsia, ja monissa muissa Euroopan maissa toinen vanhemmista käy kaupassa sillä välin kun toinen vanhemmista huolehtii lapsista. Suomessa markettikäynnit ovat koko perheen huviretkiä, ja valitettavasti se kuuluu ja näkyy,

Höpö höpö, olen useamman kerran nähnyt kun kassatäti juttelee iloisesti asiakkaiden lapsille täällä Madridissa.

Vierailija
111/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saipahan tämä äiti oman hetkensä julkisuudessa. Sitä taisi olla vaillakin. Ei tuota tyhmyyttä paljon muulla voi selittää.

Vierailija
112/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi se sieltä facelinkin takaa, jopa minä löysin (en käy yleensä)

Vierailija
113/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D

Näkee ilman fb-tiliäkin.

Itse en mobiililla näe noita vierailijoiden julkaisuja. Tai sitten en vaan osaa. No ilmankin pärjätään! Hauska oli jo tämäkin!

https://fi-fi.facebook.com/pg/lidlsuomi/posts/?ref=page_internal Löytyiskö tuolta?

Kuulostaa jännältä "keskustelusta"", viitsisikö joku kopsata sieltä tänne ennen kun se poistetaan?

Oikeassa reunassa näkyy vierailijoiden julkaisut. Klikkaa sitä vierailijoiden julkaisut -tekstiä ja saat ne kaikki näkyviin. selaa alaspäin. 22.9. on kirjotettu kyseinen valitus.

Vierailija
114/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella sitä vihreen älämmän( venäjältä salakuljetetun) kutkaa ja savua kun ollaan otsa noessa tuohtuneena imetty siinä Lidlin parkkipaikalla. Tauskifarkut jalassa ja leopardihuppari pilkottaa muovikassista.

Sitten on kavuttu pomminissaniin ja samalla näpärätty osamaksuiphonea että nyt v*ttu palautetta 😂

Vierailija
115/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tämä elämämkoulumamma pahoittanut mielensä samalla tavoin, jos kassatytön tilalla olis ollut kassapoika? Jostain ihmeellisestä syystä naisilta vaaditaan aina sosiaalisia taitoja, kun taas miehet saavat olla juroja ja sosiaalisesti kömpelöitä eikä heiltä kassatyössä vaadita sellaista extraa että pitäisi huomioida kaikki asiakkaat koko tunteiden skaalalla. Kassamyyjä tekee työtään, ei sen tarvitse kommentoida tai olla kiinnostunut mistään mikä ei hänen työhönsä liity. Kassamyyjä ei ole mikään lastentarhanopettaja tai kasvatustieteiden maisteri. Jättäkää kassamyyjät rauhaan!

Vierailija
116/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti aikuiset nyt. Joo, vähän hassu tunteiden purkaus, mutta oikeuttaako se tällaiseen vihaan ja joukkolynkkaukseen? Ja vaikka ihminen olisikin tyhmä (en ota kantaa ko. tapaukseen) tai toimisi tyhmästi niin kuinka sivistynyttä on lähteä kiusaamaan ja joukolla osoittelemaan toisen hölmöyttä? Tai ottamaan kantaa vaikka tatuointeihin yms yms asiaan kuulumattomiin seikkoihin?

Saatana kun suoraan sanottuna vituttaa tää vihamielinen vihan ja pahan olon lietsonta ihmisissä.

Ps. Asiakaspalveluun kuuluu huomioida asiakkaat, oli ne lapsia, aikuisia tai vaikka vammaisia.

Vierailija
117/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä henkilökohtaisesti ällöttää kun jotkut vieraat ja tuntemattomat lapset näyttävät heiluvia hampaitaan. Tosi oksettavaa käytöstä. Vanhemmat voisi opettaa vähän käytöstapoja..

Vierailija
118/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi nyt tuolta jo kouhottamasta. Ei nyt mitään paskamyrskyä ehkä ansainnut , mutta on tuo uhriutuminenkin tuolla aika naurettavaa. Juttu päätynyt jo leviämään joten naureskelua tulee. Antaisi nyt vaan olla.

Vierailija
119/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä te mammat kommentoitte tähän tyyliin:

"Paljettibomber näyttti niin hyvältä, että oli pakko ostaa! Ihanaa LIDL!"

Ette voi olla tosissanne!

Vierailija
120/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee ilman fb-tiliäkin.

Oikeassa reunassa näkyy vierailijoiden julkaisut. Klikkaa sitä vierailijoiden julkaisut -tekstiä ja saat ne kaikki näkyviin. selaa alaspäin. 22.9. on kirjotettu kyseinen valitus.

Juu, kiitos, oon siellä sivulla moneen otteeseen käynyt, mutta ei se suostu näyttämään kuin poksahtamattoman kivennäisvesipullon palautteeseen saakka. Kai mulla on sitten laitteessa jotain vikaa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan