Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!
Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!
"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.
Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.
Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.
Mukavaa syksyä! 🍁🍂"
Kommentit (519)
Vierailija kirjoitti:
Liikaa vaadittu, tiedän... :-( kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut lukea kuin muutama kommentti huomatakseen taas mikä p**ska maa Suomi on ja mikä m**lkku kansa. Täällä on normaalia että toista ei huomioida ja jopa ilkutaan jos toivoo _normaalia_kohteliasuutta tai ystävällisyyttä. Kyllä olette oikeita töllitorpan moukkia, metsäläisiä vieläkin. Säälittävää ja surullista. Mä olisin sanonut lapselle, että älä välitä, se kassa oli tyhmä ja av-mamman kasvattama, että älä sä koskaan tule tuollaiseksi moukaksi.
Veikkaanpa että alkaisit valittamaan pitkittyneestä jonottamisesta, kun jonkun randomin helmiorvokki tai janipetteri saa hampaalleen tai muulle ruumiintoiminnolleen tarpeeksi huomiota kassaneidiltä ja valittaisit miten huonosti kassaneiti tekee työnsä, kun jono senkus vaan kasvaa. Jonossa kun voi olla viisi muutakin mukeloa ennen sinua ja kaikki vaativat kassaneidin huomion omille saavutuksilleen :D
En todellakaan alkaisi, sillä mulla ei ole sentään niin kiire mihinkään. Tuo jonossa valittaminen on muuten myös outoa ja rasittavaa, että niin omaan napaan tuijottaja, sulle oli sit yllätys että kaupassa on muitakin?
Mua ei vaivaa tippaakaan, että kaupassa on muitakin, eikä edes jonottaminen, jos muut kaupassa ovat kaupassa tekemässä samaa kuin minäkin: käymässä kaupassa. Ei juttelemassa irtoavista osistaan, ei viihdyttämässä itseään tai lastaan, ei seurustelemassa rennosti, vaan: ostamassa tavaroita.
Muille toiminnoilla on muita paikkoja, mammakerhossa voi jutella hampaiden lähdöstä, päikky ja sukulaiset on tämän ihasteluun hyvä yleisö. Ei kauppajono, jossa ollaan tekemässä jotain ihan muuta - muistatko vielä, mitä se oli?
Hölmö, pieni kommentti samalla ei vie yhtään enempää aikaa eikä siinä enempää ole asiaa tarkoitus puida. Ei liity mammakerhoihin mitenkään.
Jos lähdet juttelemaan pikkulapsen kanssa, siihen saattaa joskus helposti mennä 5-10 minuuttia, kun (kotona sosiaalisten kontaktien ulottumattomissa olevan?) lapsen padot aukeavat. Tätä on vaikea ymmärtää, jos EI ole jutellut paljon vieraiden erilaisten pikkulasten kanssa. Jotkut ovat hyvin puheliaita, joillekin on mennyt taas oppi perille ettei vieraille puhuta. Ja sitten on myös riski, että ryhdytään kertomaan kovaan ääneen kotiasioista ym. Tiedän esim. naapuruston lasten omien koirien edesottamuksista hyvin paljon. Kertoilevat koulumatkoillaan niitä minulle, kun lenkkeilen koirieni kanssa.
Voi kuule olen, mutta onneksi mä olen myös ihan oikeasti aikuinen enkä myöskään mykkä joten osaan sanoa reippaasti lapselle, että kiva tosiaan mutta nyt mun täytyy jatkaa työtä ja palvella noita seuraavia asiakkaita ja auta sä vaikka nyt äitiä pakkaamaan tmv. Ja jos äiti ei ole täysin älyllisesti ja sosiaalisesti rajoittunut, ottaa hän siitä luontevasti kopin. Taitavampi (ei varmaan täällä Suomessa) sanoisi lapselle about parin lauseen jälkeen, että sanotaas nyt kassaTÄDILLE/-NEIDILLE (menikö nyt varmasti oikein?) heipat ja annetaan sen jatkaa hommia jne.
Hyvin toimittu. Näkispäs joskus oikeassakin elämässä.
Joo saa käyttää. Ja jos ei muista välitäkään, niin on se lopulta itellekin parempi mitä mukavampi ilmapiiri on. Ja oishan se tietysti fiksua olla fiksu mutta se menee jo kai liian korkeelle tasolle. Sori, mut mä en vaan meinaa jaksaa tätä valittaja - ja kiusaaja kansaa enää yhtään, en yhtään...mut peace.
Some on tehnyt ihmisistä järkyttävän itsekeskeisiä. Minäminäminä, mun lapsi. Katsokaa kaikki, ihailkaa ja kommentoikaa.
Some on syöpä.
ole sinä hiljaa tissimies
t:munamän
Se fiilis kun viet huomiohuoraamisen uudelle tasolle :D
Enkä tarkoita lasta vaan wt-mammaa
Osa kommenteista tuola naamakirjapostauksessa menee kyllä vähän yli, mutta toisaalta ymmärrän pienen pilkanteonkin tästä. Tottahan se on, että on epäkohteliasta olla huomioimatta ihmistä iästä tai mentaalistatuksesta riippumatta mutta en ymmärrä yhtään sellaista äitiä, joka varta vasten tekee tästä asiasta JULKISEN. Ja vielä niinkin lapsellisella tavalla, että ihan erikseen mainitsee jonkun heiluvan hampaan. Sehän on kuin kutsu trolleille tarttua juuri siihen hampaaseen (pun intended) ja sivuuttaa jo ihan piruuttaankin se varsinainen pointti. Siitä tulee inhottava huomiohuoraus-fiilis ja olo että haluaa tehdä kiusaa julkisuudella kyseiselle kaupalle ja kyseiselle kassalle. Toki nyt meni kyllä omaan nilkkaan, ja osittain ihan aiheesta.
Voisi odottaa aikuiselta ihmiseltä jonkinlaista tilannetajua ja ymmärrystä siitäkin, että ihan joka asiasta ei ole syytä avautua ja raportoida julkisesti somessa. Lisäksi vielä pitää naamakirjasivuillaan julkisena kuvaa lapsestaan ja jotkut hullut ovat sitten laittaneet yksityisviestiä ja haukkuneet ilmeisesti sekä äidin että lapsen. Ihan kuin se lapsi olisi tässä nyt mihinkään syyllinen. Ja muutenkin on jokseenkin kajahtanutta laittaa jotain uhkaavia yksityisviestejä ylipäätään.
En ymmärrä tuota äitiä mutta en kyllä ymmärrä osaa kommentoijistakaan.
.... Voi,pyhät sylvit,mitä porukkaa tässä maassa on! Hoida itse oman kakarasi psyyken kasvatus,kassoilla on ihan tapeeksi työtä ilman,että hänen täytyy vielä sinun huonosti kasatettua lastasi hyysätä. Kyllästyttää,kun huomionkipeät pennut ja äidit yrittävät joa paikassa esiintyä muita tärkeämpinä.
Semmoset psykoosit siellä sitten niin
Vierailija kirjoitti:
Huh, kuinka surullista luettavaa nämä kommentit täällä. Kyllä on maailma muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi.
Maailma on paha paikka pikkuisille janitoille ja vähän isommillekin janitoille :(
Että jaksaa näin olematon aihe kiinnostaa. Eikö voitais jo lopettaa.👏
Kaikki pitää someen kirjoittaa kun on niin hiiri ettei päin naamaa voinut huomauttaa kassalle "katsoppas nyt kuinka hienosti tuo hammas heiluu, tulepas tähän viereen ja otetaan teistä ja hampaasta oikein kuva muistoksi" 😂
Vierailija kirjoitti:
Huh, kuinka surullista luettavaa nämä kommentit täällä. Kyllä on maailma muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi.
No eipä tässä kai monikaan ole sitä lasta moittinut ja itsekin olen sitä mieltä, että pieni hymy ei olis tilanteessa maksanut mitään. Tosin tästä on nyt äidin sana vain, seurasiko herkeämättä kassaneidin kasvojen ilmeitä samalla kun näppäili vaikka kortin tunnuslukua ja pakkasi ostoksia. Että tosiaan oli lapsi kuin pelkkää ilmaa.
Mutta millainen ihminen lähtee kirjoittamaan tällaista jonnekin julkiselle Facebook -seinälle ja sitten itkee kun huomio ei olekaan positiivista. 90 % kommentoijista nauraa sille äidille, joka tollasta postaa ja vielä lapsellisesti uhkailee että "enääN en sun kassalle tuu vaikka olisit ainoa kassa, mukavaa syksyä 🍁"
Postaaja lisää vielä vettä myllyyn, että yhyy, ei tässä ollu mitään hauskaa, tää oli mun palaute Lidlille eikä teille. Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla, jos kuvittelee että kirjoittaessaan julkiselle seinälle, se jää vaan hänen ja kaupan väliseksi???
Olis voinut a)antaa palautetta siellä kaupassa b) ottaa yhteyttä Palokan Lidliin c)pistää palautetta yksityisesti nettisivujen kautta.
Mutta ei, hän halusi näpäyttää myyjää julkisesti ja toivoi tietty ihmisten lähtevän mukaan soimaamaan myyjää. Mutta homma kääntyikin sitten naista itseään vastaan -julkisesti, kuten hän halusi postauksen julkaistessaan julkisesti. Nyt ei auta kun kestää se, että on pari päivää somevitsi ja hammaskassaäiti.
Yksityisviestit ja asiattomuudet on todella ala-arvoista käytöstä, mutta kyllä siellä on hulvattomia kommentteja ja meemejä myös. Ja aloittaja siskoineen lisää vettä myllyyn.
White trash vauhdissa taas. Ihmettelen, että kuinka pieni maailma tälläisellä mammalla on kun edes jaksaa tästä kirjoittaa. Minä ja mun lapset. Kaikki muut maailman ihmiset on heitä varten täällä näköjään.
Minä vaadin raskaana oleville naisille omat parkkipaikat ovien läheisyyteen!! Kun on perheet ja invat huomioitu mutta ei raskaana olevia naisia!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tässä kai monikaan ole sitä lasta moittinut ja itsekin olen sitä mieltä, että pieni hymy ei olis tilanteessa maksanut mitään. Tosin tästä on nyt äidin sana vain, seurasiko herkeämättä kassaneidin kasvojen ilmeitä samalla kun näppäili vaikka kortin tunnuslukua ja pakkasi ostoksia. Että tosiaan oli lapsi kuin pelkkää ilmaa.
Mutta millainen ihminen lähtee kirjoittamaan tällaista jonnekin julkiselle Facebook -seinälle ja sitten itkee kun huomio ei olekaan positiivista. 90 % kommentoijista nauraa sille äidille, joka tollasta postaa ja vielä lapsellisesti uhkailee että "enääN en sun kassalle tuu vaikka olisit ainoa kassa, mukavaa syksyä 🍁"
Postaaja lisää vielä vettä myllyyn, että yhyy, ei tässä ollu mitään hauskaa, tää oli mun palaute Lidlille eikä teille. Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla, jos kuvittelee että kirjoittaessaan julkiselle seinälle, se jää vaan hänen ja kaupan väliseksi???
Olis voinut a)antaa palautetta siellä kaupassa b) ottaa yhteyttä Palokan Lidliin c)pistää palautetta yksityisesti nettisivujen kautta.
Mutta ei, hän halusi näpäyttää myyjää julkisesti ja toivoi tietty ihmisten lähtevän mukaan soimaamaan myyjää. Mutta homma kääntyikin sitten naista itseään vastaan -julkisesti, kuten hän halusi postauksen julkaistessaan julkisesti. Nyt ei auta kun kestää se, että on pari päivää somevitsi ja hammaskassaäiti.
Yksityisviestit ja asiattomuudet on todella ala-arvoista käytöstä, mutta kyllä siellä on hulvattomia kommentteja ja meemejä myös. Ja aloittaja siskoineen lisää vettä myllyyn.
Tosiaan on vähän tullut sellainen fiilis, että tämä äiti on jostain syystä ollut vähän liian ylivirittynyt havaitsemaan jonkun virheen kassaneidin toiminnassa tai siinä miten tämä huomioi hänen lastaan. Ehkä on ollut puhetta asiakaspalvelusta omassa työssä, ehkä hänellä oli itsellään huono päivä tai jostain syystä sellainen hetki, jolloin sellaisetkin asiat ärsyttävät, mitkä toisena taas eivät. Luulisi, että jos ei ihan hitaalla käy, olisi sitten kuitenkin antanut koko asian olla, mutta ei, oli pakko laittaa lapsellinen palaute julkiselle fb-sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan on vähän tullut sellainen fiilis, että tämä äiti on jostain syystä ollut vähän liian ylivirittynyt havaitsemaan jonkun virheen kassaneidin toiminnassa tai siinä miten tämä huomioi hänen lastaan. Ehkä on ollut puhetta asiakaspalvelusta omassa työssä, ehkä hänellä oli itsellään huono päivä tai jostain syystä sellainen hetki, jolloin sellaisetkin asiat ärsyttävät, mitkä toisena taas eivät. Luulisi, että jos ei ihan hitaalla käy, olisi sitten kuitenkin antanut koko asian olla, mutta ei, oli pakko laittaa lapsellinen palaute julkiselle fb-sivulle.
Jep. Ja sitten itkee ja ihmettelee miksi hälle nauretaan somessa -.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä, itsekin olen sitä mieltä että valituksen julkisesti tehnyt teki hölmösti, mutta olen myös sitä mieltä että vielä typerämmin teki moni joka alkoi suorastaan kiusaamaan ja esim. haukkumaan lasta "seksijätteeksi" (hyi helvetti miten alentavaa kutsua toista ihmistä jätteeksi!). Ja kyllä näistä kommenteista ja tykkäyksiä huokuu enimmäkseen se, että hyvät käytöstavat ja toisen ihmisen huomioiminen on erittäin aliarvostettua. Taas kerran av:ta lukiessani olen tajunnut kuinka pahansuopia iso osa ihmistä on.
Asiakaspalveluun kuuluu asiakkaiden huomioiminen. Mun mielestä olisi myyjä voinut ihastella lapsen hammasta ellei olisi ollut älytön kiire kassalla, ehkä hymyn olisi ehtinyt väläyttää?
Julkisesti tuo kirjoitti ihan itse "palautteensa" joten oli varmaan myös tietoinen ettei kaikki kommentointi ole "kivaa" luettavaa. Se pitää vain kestää koska some on some.
En tietysti tiedä mitä sanoja lapsi tarkalleen on käyttänyt, mutta jos hän on sanonut tyyliin "kato, mun hammas heiluu" niin ei minulla ainakaan kassahenkilönä tulisi mieleen että lapsi puhuu minulle. Olisin olettanut, että hän puhuu äidilleen jos ylipäätänsä olisin kuullut mitään. Lidlissähän yleensä on aika vilkasta ja paljon puheensorinaa joka puolella, joten jostain kassatason alapuolelta kuuluvaa lapsen piipitystä ei välttämättä edes huomioi. Jos keskityn piippaamaan tuotteita niin en samalla katsele ympärilleni, joten tuskin olisin myös huomannut jos lapsi yrittää minuun ottaa katsekontaktia.