Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!
Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!
"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.
Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.
Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.
Mukavaa syksyä! 🍁🍂"
Kommentit (519)
Vierailija kirjoitti:
Jos mä tuon mun miniponin Lidlin kassajonoon, katsoisikohan kassaneiti samalla senkin kitaan? Kuulus niinku hyvään asiakaspalveluun.[/quote
Eläimiä ei saa tuoda ruokakauppaan. Lapset taas on ihmisiä, miksi vertaat heitä eläimiin, ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin otsikon luettuani että tämä on provo, mut ei kai ole jos joku on omalla nimellään tuon kommentin julkaissut.
Eiköhän sen kassan homma oo piipata ne ostokset ja ottaa maksu ja sit siirtyä seuraavaan asiakkaaseen, minkälaiset jonot kaupoissa olis jos kassat jututtaisivat jokaista asiakasta.
Kyllä ystävällinen asiakaspalvelu kuuluu myös kassan tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljo kommentteja tullu siihen sen naisen julkaisuun. Ei varmaan osannu odottaa niin suurta huomiota. Ainakaan negatiivista.
Mut nyt ei ole sillä mammalla enää syytä olla pahoilla mielin.
Nyt on lapsi heiluvine hampaineen huomioitu.
Että ei pitäis olla mitään valittamista.
Aika nätti toi mamma. Onkohan av-mamma?
Vierailija kirjoitti:
Kassaneidillä varmaan parempaakin tekemistä kuin katsella lasten heiluvia hampaita
Ai parempaa tekemistä kuin hymyillä asiakkaille samalla kun palvelee heitä?
, kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla kassat eivät todellakaan huomioi lapsia, ja monissa muissa Euroopan maissa toinen vanhemmista käy kaupassa sillä välin kun toinen vanhemmista huolehtii lapsista. Suomessa markettikäynnit ovat koko perheen huviretkiä, ja valitettavasti se kuuluu ja näkyy,
haha, ulkomailla sitä ja tätä. olen asunut siellä kuuluisassa ulkomaassa, ja sellä oli tavallisessa ruoka kaupassa lapsille aina jotain kivaa. mm. joka kuukausi piirustuskilpailu, aarteen etsintää hyllyjen välistä (palkinnoksi sai namin) kassalla jaettiin tarroja, ja juhlapäivinä myös jotain teemaan sopivaa pikkukivaa lapsille. silti ko.kaupassa ei koskaan vallinnut mitään järjetöntä lapsilauman aiheuttamaa sekasortoa. varmaan johtui siitä, että siinä maassa kohteliaisuus ja toisten ihmisten huomioiminen, sekä lasten että aikuisten, opittiin jo hyvin varhain ja sitä pidettiin ehdottoman tärkeänä.
Ei saatana. Tarkoitat siis, että jos haluan käydä ostamassa leivän ja viinipullon, joudun kiertelemään keskellä piirustelevia, aarteita etsiviä kakaralaumoja? Mikähän ulkomaa se tämmöinen on, itse olen asunut kolmessa ulkomaassa ja matkustellut 31:ssä, enkä kertaakaan ole törmännyt ruokakauppaan, joka olisi kuin lastentarha.
Yksi asia, mitä kaikki vanhemmat eivät tule ajatelleeksi, on myös se, että vieraiden voi olla oikeasti todella vaikea saada lapsen puheesta selvää, etenkin jos ei ole omia lapsia. En siis tarkoita vain vasta puhumaan opettelevia lapsia - monilla on vielä ekaluokkalaisinakin todella epäselvää artikulointi, eikä äänenkäyttö, painotukset ym. noudata aikuisten normaalia ilmaisua. Jos vieras lapsi mölisee jotain epäselvää sormi suussa kaivaen samalla hampaitaan, ei kassa välttämättä edes tajua, että lapsi puhuttelee häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin otsikon luettuani että tämä on provo, mut ei kai ole jos joku on omalla nimellään tuon kommentin julkaissut.
Eiköhän sen kassan homma oo piipata ne ostokset ja ottaa maksu ja sit siirtyä seuraavaan asiakkaaseen, minkälaiset jonot kaupoissa olis jos kassat jututtaisivat jokaista asiakasta.Kyllä ystävällinen asiakaspalvelu kuuluu myös kassan tehtäviin.
No kuuluu, kuuluu.
Mutta en kyllä itse asiakkaana arvostaisi sitä jos kassa jäisi höpöttelemään jokaisen asiakkaan kanssa. Se on ärsyttävää ja kasvattaa jonoja.
Kaiken lisäksi, onkohan se kassa työtään tehdessään edes huomannut että lapsi puhuu juuri hänelle? Mitä siihen olisi pitänyt kommentoida?
Eiköhän tärkeintä ole että maksutapahtuma menee oikein.
Tuo että tekee työnsä ei tee kassasta epäkohteliasta. Päinvastoin, kassa otti näin huomioon myös muut asiakkaat kun ei jäänyt yhden kohdalle hidastelemaan.
Kiinnostaa tai ei, asiakaspalvelussa ollaan kohteliaita, kaikille, mutta sitähän tämä uusavuton paskasukupolvi ei tajua.
Säre syrämmes -yhdistys apuun! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin kasvatat lapsestasi wt-huomioh*uoran. Tai mielensäpahoittajan.
Onpas ilkeä asenne pikkulasta kohtaan. Lapset ovat lapsia, ja kyllä niille pettymyksiä tulee joka tapauksessa, ja saakin tulla.
Se, että äiti on rajoittunut ja reagoi typerästi, ei ole sen lapsen vika. Ja se äidinkin avautuminen asiasta oli lähinnä hassu, itsensä hän siinä nolasi.
Kyllä ihmisille kannattaa olla ystävällinen ja kohtelias. Se tuottaa aina itsellekin hyvää, siinä missä toisillekin.
Mä en nyt kyllä ihan ymmärtänyt, että mikä ilkeä asenne pikkulasta kohtaan...? Ei toki ole lapsen vika että äiti on rajoittunut ja reagoi typerästi mutta juuri tällaisten vamumammojen lapsista hyvin todennäköisesti kasvaa samalla tavalla ajattelevia ja käyttäytyviä kuin vanhemmistaan. Se äidin huono käytös on sitä, mitä se lapsi kasvaessaan oppii pitämään normaalina käytöksenä. Jos lapsi sivusta seuraa kuinka äiti käy kierroksilla kuinka nyt kaupan täti oli törkeä eikä meitä huomioinut (yleensä tämmöiset mammat kun ei paljoa mielipiteitään suodattele lasten läsnäollessa) niin miten se lapsi oppii olemaan ystävällinen ja kohtelias jos äiti kiukuttelee jostain pikkuasioista eikä näe omassa toiminnassaan mitään väärää?
Itse pitäisin ihan pätevänä väitettä, että wt-huomiohuora/mielensäpahoittaja kasvattaa todennäköisesti lapsestaan samanlaisen, ikävä kyllä. Syytön se lapsi siihen toki on.
Kai ymmärrät että wt eli white-trash ilmaisu on rasistinen. Tai ainakin se on jos sanoo bt eli black-trash.
Vierailija kirjoitti:
itse ainakin reagoin pistämällä siiman hampaan ympäri ja kiskaisen.
t: kalastusvälinekauppias :)
:D
Kyllähän näitä mielensäpahoittajia riittää. Me saatiin kerran palaute kun myyjä muka oli tyly hänen lapselleen. Todellisuudessa asia meni niin että lapsi oli lyöttäytynyt myyjän seuraan, myyjä jututti lasta viisitoista minuuttia. Lapsi seurasi myyjää jopa varastoon ja sosiaalitiloihin. Äitivsillä aikaa katseli myymälässä kaikessa rauhassa, eikä kertaakaan ottanut mitään kontaktia lapseensa. Kun myyjä sitten lopulta sanoi lapselle että pitäisiköhän sun mennä nyt äidin luokse että minun pitäisi tehdä vähän töitä niin tästähän äippä veti herneet nenään!!! Me myyjät emme ole lastenvahteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin kasvatat lapsestasi wt-huomioh*uoran. Tai mielensäpahoittajan.
Onpas ilkeä asenne pikkulasta kohtaan. Lapset ovat lapsia, ja kyllä niille pettymyksiä tulee joka tapauksessa, ja saakin tulla.
Se, että äiti on rajoittunut ja reagoi typerästi, ei ole sen lapsen vika. Ja se äidinkin avautuminen asiasta oli lähinnä hassu, itsensä hän siinä nolasi.
Kyllä ihmisille kannattaa olla ystävällinen ja kohtelias. Se tuottaa aina itsellekin hyvää, siinä missä toisillekin.
Mä en nyt kyllä ihan ymmärtänyt, että mikä ilkeä asenne pikkulasta kohtaan...? Ei toki ole lapsen vika että äiti on rajoittunut ja reagoi typerästi mutta juuri tällaisten vamumammojen lapsista hyvin todennäköisesti kasvaa samalla tavalla ajattelevia ja käyttäytyviä kuin vanhemmistaan. Se äidin huono käytös on sitä, mitä se lapsi kasvaessaan oppii pitämään normaalina käytöksenä. Jos lapsi sivusta seuraa kuinka äiti käy kierroksilla kuinka nyt kaupan täti oli törkeä eikä meitä huomioinut (yleensä tämmöiset mammat kun ei paljoa mielipiteitään suodattele lasten läsnäollessa) niin miten se lapsi oppii olemaan ystävällinen ja kohtelias jos äiti kiukuttelee jostain pikkuasioista eikä näe omassa toiminnassaan mitään väärää?
Itse pitäisin ihan pätevänä väitettä, että wt-huomiohuora/mielensäpahoittaja kasvattaa todennäköisesti lapsestaan samanlaisen, ikävä kyllä. Syytön se lapsi siihen toki on.
Joku sentään näki pointin viestini takaa. Sellainen lapsi, millainen äiti. Enemmän se lapsi äitinsä käytöstä seuraa päivittäin kuin muiden koska äiti on enemmän läsnä lapsen arjessa kuin randomit
Ei tarvinnut lukea kuin muutama kommentti huomatakseen taas mikä p**ska maa Suomi on ja mikä m**lkku kansa. Täällä on normaalia että toista ei huomioida ja jopa ilkutaan jos toivoo _normaalia_kohteliasuutta tai ystävällisyyttä. Kyllä olette oikeita töllitorpan moukkia, metsäläisiä vieläkin. Säälittävää ja surullista. Mä olisin sanonut lapselle, että älä välitä, se kassa oli tyhmä ja av-mamman kasvattama, että älä sä koskaan tule tuollaiseksi moukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut lukea kuin muutama kommentti huomatakseen taas mikä p**ska maa Suomi on ja mikä m**lkku kansa. Täällä on normaalia että toista ei huomioida ja jopa ilkutaan jos toivoo _normaalia_kohteliasuutta tai ystävällisyyttä. Kyllä olette oikeita töllitorpan moukkia, metsäläisiä vieläkin. Säälittävää ja surullista. Mä olisin sanonut lapselle, että älä välitä, se kassa oli tyhmä ja av-mamman kasvattama, että älä sä koskaan tule tuollaiseksi moukaksi.
Veikkaanpa että alkaisit valittamaan pitkittyneestä jonottamisesta, kun jonkun randomin helmiorvokki tai janipetteri saa hampaalleen tai muulle ruumiintoiminnolleen tarpeeksi huomiota kassaneidiltä ja valittaisit miten huonosti kassaneiti tekee työnsä, kun jono senkus vaan kasvaa. Jonossa kun voi olla viisi muutakin mukeloa ennen sinua ja kaikki vaativat kassaneidin huomion omille saavutuksilleen :D
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin huomiota jokaiselta vaativat kakarat. Hirveä esitys päällä koko ajan ym...
Lapsille pitäisi opettaa ettei ketään kiinnosta heidän mikä on hyvää käytöstä. Mielestäni suun tai muun aukon räplääminen julkisella paikalla on huonoa käytöstä. Eikä ole kyllä mammankaan käytöksessä kehumista.
Mua on naurattanut ihan tolkuttomasti tää juttu, sillä voin vaan kuvitella oman äitini ilmeen, jos olisin alkanut kauppajonossa sönköttämään jotain hampaistani, iso tyttö, joka jo hampaita vaihtaa! En tosiaankaan sano, että se entinen tapa oli aina hyvä kasvatuksen suhteen, mutta jotain rotia nyt sentään.
Kauppa on arkinen paikka, jossa ihmiset harvoin ovat ihan mielikseen, etenkin joku Lidl, joka roinastaan huolimatta sentään on ensisijaisesti ruokakauppa. Ei siellä ole aikuistenkaan asia mitään juttutupia perustaa.
Oikeasti, voiko nykyään enää missään käydä vain asiallisesti hoitamassa asiansa, ilman että joutuu kuuntelemaan ja näkemään ihmisten huomionkeräämistä, mikä on sellainen paikka, jossa voisi ajatella, että tänne ei kuulu MUN ASIAT, vaan täällä ollaan tekemässä jotain ihan muuta?
Eiköhän sen kassan homma oo piipata ne ostokset ja ottaa maksu ja sit siirtyä seuraavaan asiakkaaseen, minkälaiset jonot kaupoissa olis jos kassat jututtaisivat jokaista asiakasta.