Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saiko amk opettaja sanoa näin

Vierailija
26.09.2017 |

eli aikaa tapauksesta on vuosia. 15v, viimeisessä arvioinnissa koulutuksesta opetteja sanoi minulle, että onko minulla mitään kysyttävää tai toiveita hänelle ja että hän huomioi opetuksessa vaan ne kauniimmat. En silloin nuorena uskaltanut mitään siihen sanoa ja olin vaan äimän käkenä mitä tarkoitti? Nyt melkein 40v:nä vieläkin joskus asia vaivaa. Mitä tarkoitti. Ja miksi piti sanoa noin?

kerran myöhästyin vähän hänen tunniltaan ja sanoi luokan kuullen että mikäs missi sieltä tulee. Kaikki nauroivat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hän huomioi opetuksessa vaan ne kauniimmat"

Vaikea uskoa, että kukaan opettaja olisi noin tyhmä, mutta onhan se mahdollista. Kuulitko oikein, mitä hän sanoi? Puhuitteko suomea?

"kerran myöhästyin vähän hänen tunniltaan ja sanoi luokan kuullen että mikäs missi sieltä tulee. Kaikki nauroivat."

Tunsit varmaan itsesi nolatuksi. Oliko tahallista nolaamista vai "huumoria." Sanoiko hän muille myöhästyjille tuolla tavalla tai kutsuiko opiskelijoita misseiksi. Tähän liittyen kiinnostaa puhuttu kieli, vaikka en ymmärrä, miksi neidittely/rouvittelu (miss/mrs) ketään naurattaisi.

Ikävää, että asia vaivaa sinua edelleen. Päätä, että annat anteeksi ja jatkat eteenpäin.

Vierailija
2/2 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon kielimuuri. Onhan se pärre kuitenkin kaksikielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän