Pärjäisitkö 60€ perjantaihin asti?
Minulla on tuo summa tilillä ja pitäisi perjantaihin asti pärjätä. Olenkohan nyt ihan pulassa...
Kommentit (23)
Et ole. Itellä 6€, eikä tuota tuskaa. Ja silti la heti aamusta juommmaaan.
Pärjäisin nollalla eurolla jos tarvitsisi.
Ap sori mutta sä vaikutat aloituksen perusteella vähän vajaalta.
No, ihan suunnitellusti aion pärjätä lauantaihin saakka 0 eurolla. Eilen kävin kaupassa, ei siellä tarvitse joka päivä ravata.
Vaikka olisi kaapit tyhjänä (mitä minulla ei koskaan ole, aina on vähintään viikon, parin kotivara), pärjäisin kyllä perjantaihin 60 eurolla. Tietenkin.
Eiköhän tän alotuksen pointtina ollut et tänne saadaan jotain itsetietoisia "supersäästäjiä" kehumaan kuinka he pärjäävät tuola koko kuukauden ja seuraavakin kuuta pitkälle....
Olutta on, Punkkua on, Ruokaa on, Pärjäisin 0 eurolla. (en tietenkään mielelläni)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tän alotuksen pointtina ollut et tänne saadaan jotain itsetietoisia "supersäästäjiä" kehumaan kuinka he pärjäävät tuola koko kuukauden ja seuraavakin kuuta pitkälle....
Voi sen pointti myös olla päinvastainen.
Mulla brutto 7400€/kk eikä olisi ongelmaa elää 60€ summalla perjantaihin asti. Et vaan tee mitään mikä maksaa kovin paljon ja ostat kaupasta fiksusti ruuat esim. kaurapuuroa ja raejuustoa. Rahaa jää vielä vaikka leffaan.
En käytä normaalisti käteistä ollenkaan, joten pärjäisin kyllä loistavasti. Kaapeissa on ruokaa aika hyvin, ei pieniin täydennysostoksiin paljon rahaa mene.
Työttömällä on 11 e päivä budjetti. Joka sisältää ruoan lisäksi kaikki muut päivittäistarpeet ja ylllätävät menot. Ja jos tulee vaikka vakuutuslasku, se vähennetään tuosta.
Jos yksin pitäisi pärjätä, niin kevyesti.
Nyt on ruokittavana 3 aikuista ja 3 isoa lasta, niin aika paljon saa kaupassa ravata.
Tilillä rahaa, mutta todennäköisesti en käytä tällä viikolla yhtään. Ruokaa kaapissa ja bensaa tankissa. En tarvitse mitään.
Helposti, mun normaalin viikon ostokset 2 aik. + 2 lasta on noin 40 €.
ja nyt tähän aikaan vuodesta kaupasta osteta käytännössä, kun 4 litraa maitoa/viikko.
Pärjäisin 0€.
Viimeisen seitsemän päivän kulutus ehkä 5€
Helposti. Sehän on 15€ päivä.