(Kireä) esinahka ja miehen tyydyttäminen
Olen eronnut pitkästä suhteesta enkä ole aiemmin harrastanut seksiä muiden kuin eksäni kanssa. Eksäni on ympärileikattu. Nyt olen päätynyt muutaman kerran sänkyyn uuden miehen kanssa. Ongelmani on se, että en tiedä miten miehen penistä kuuluu koskea silloin kun siinä on esinahka tallella. Kuinka paljon esinahkaa saa vetää taakse? Kerran mies pyysi minua olemaan hellempi ja meinasin hävetä silmät päästäni. Eksäni penistä ja terskaa piti koskea todella rajustikin että se tuntui hänestä hyvältä. Nyt jos käyttäisin samoja otteita tähän uuteen mieheen niin häneen sattuisi varmasti ja pahasti. Mieleni tekisi myös ehdottaa miehelle suuseksiä, mutta en uskalla koska käteenvetokaan ei vielä luonnistu kunnolla. Miten terskaa kuuluu hyväillä? Esinahan läpikö ainoastaan? Voiko siihen koskea ns. kuivana vai pitääkö minun lisätä liukuvoidetta? Ns. touhutippoja mieheltä ei juurikaan tunnu ainakaan minun käsittelyssäni irtoavan. Entä jos otan mieheltä suihin? Mitä teen esinahalle? Vedänkö taakse, sillä ajatus löysän, terskan yli "roikkuvan" esinahan imemisestä ällöttää? Tuntuuko se miehestäkään hyvältä?? Voiko leikkaamattoman miehen paljasta terskaa ylipäätään imeä vai pitääkö sitä vain nuolla? Edellisellä kerralla miehen esinahka jäi toistuvasti terskan taakse jumiin kun miehellä oli kunnollinen erektio? Mitä tein väärin (vedinkö sitä esim. liian taakse) ja miten voin välttää sen toistumisen jatkossa? Jääkö miehillä usein esinahka jumiin vai onko tapailemani miehen esinahka liian kireä tjtn? Jos esinahka jää jumiin, miten minun kuuluu toimia siinä tilanteessa? Miten miestä (jolla on esinahka tallella) kuuluu hyväillä käsin ja suulla? Miehet ja (naisetkin toki) neuvoja kiitos! Ja tiedän kyllä että olisi järkevää kysyä näitä asioita mieheltä itseltään, mutta en tiedä miten sen tekisin. Mitä mieltä olette, voinko kertoa miehelle että eksäni oli ympärileikattu ja siksi olen niin neuvoton hänen tyydyttämisensä suhteen, vai onko eksästä ja meidän seksielämästämme puhuminen ehdoton no-no?
Kommentit (7)
Jos liian tiukka niin mies leikkuriin!
Kiitos vastauksista. Vielä vähän kaipaisin neuvoja erityisesti tuohon käsin hyväilyyn. (Hyväilenkö terskaa pelkästään esinahan läpi, onko muuten käytettävä liukkaria ja millaisesta kosketuksesta miehet ylipäätään pidätte.) Tuohon miehen leikkurille passittamiseen en oikein osaa kommentoida mitään, kyllähän miehen luulisi itse osaavan arvioida sen tarpeellisuuden. En tiedä onko miehen esinahka liian kireä? Kyseessä ensimmäinen kokemus leikkaamattomasta, joten eipä minulla vertailupohjaa ole. Onko esinahka automaattisesti liian tiukka silloin jos se jää terskan taakse erektiossa jumiin vai käsittelinkö sitä vain väärin?
Ap
Leikattavaksi vaan, mulla oli samanlainen. Nyt leikattuna paljon helpompaa. Ei touhareita tule kaikilta. Ja näyttäisi olevan että iän myötä ainakin itseltä jääneet pois.
Esunahka ei yletä terskan yli seisokissa, eli jää jumiin.
Kevyesti hyväilet aluksi terskaa kuivana , kyllä se siitä kostuu kun samalla vetelet varresta edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Vielä vähän kaipaisin neuvoja erityisesti tuohon käsin hyväilyyn. (Hyväilenkö terskaa pelkästään esinahan läpi, onko muuten käytettävä liukkaria ja millaisesta kosketuksesta miehet ylipäätään pidätte.) Tuohon miehen leikkurille passittamiseen en oikein osaa kommentoida mitään, kyllähän miehen luulisi itse osaavan arvioida sen tarpeellisuuden. En tiedä onko miehen esinahka liian kireä? Kyseessä ensimmäinen kokemus leikkaamattomasta, joten eipä minulla vertailupohjaa ole. Onko esinahka automaattisesti liian tiukka silloin jos se jää terskan taakse erektiossa jumiin vai käsittelinkö sitä vain väärin?
Ap
Ei varmaan ole mitään syytä miettiä mitään leikkauksia. :) Meitä on moneen junaan ja ainoat oikea vastaukset saat vain kysymällä suoraan kumppanilta.
Mutta itse olen myös "niukkaesinahkainen", eli erektion tullessa esinahka yleensä menee ihan itsekseen terskan yli eikä sitä helpolla saa vedettyä enää takaisin. Vetely ei kuitenkaan satu, vaan ennemmin tuntuu kivalta. Liukkari on aina eduksi, tosin suihinotossa sylki hoitaa homman. Suuseksissä voi hyvin pidellä ainakin välillä kalun juuresta kiinni ja vetää samalla esinahasta "löysät pois", mutta yhtä hyvin voi antaa nahan liikkua mukana. En pidä varsinaisesta imemisestä, se voi sattua helposti, vaan ennemmin laajaa liikettä suulla ja kielellä, erityisesti tuo aikaisemmin mainittu terskan alapuoli on kiva paikka kielelle.
Kädellä kivaa tehdessä tosiaan liukkari on eduksi ja itse tykkään ronskeista otteista, laajaa rauhallista liikettä. Ja jos joku voi sattua, niin sitten esinahan liika vetäminen taaksepäin. Se tuntuu ihan kivalta jos sitä vetää toiseen suuntaan. Liian suuri nopeus ei ole kiva, ennemmin hitaasti.. usein tuppaa nopeus kiihtymään ja se ei ole niin nautinnollista.
Ja laukeamisen aikana ja jälkeen tersta on hetken aikaa (~alle puoli minuuttia) sen verran herkkänä että parempi kun ei liikuta kättä tai suuta.
Terska on suhteellisen herkkä, esinahan voi vetää aivan ääriasentoon eikä tunnu kipua. Suihinotettaessa ei terskaa tarvitse erikseen voidella vaan sylki hoitaa homman. ainakin minulla terskan nuoleminen alapuolelta tuottaa mieletöntä euforiaa, varmaan parasta seksissä! Terskan kovaa imeminen taas latistaa tunnelmaa ja pahimmillaan sattuu. eli ei sitä tarvitse hirveän kovaa imeä, huulet tulee kuitenkin olla tiukasti kullin ympärillä. Terska on paljon herkempi kun on esinahka tallella.