Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi kaikille koirallisille!!

Vierailija
26.09.2017 |

Mulla ei itsellä ole mitään tarvetta hankkia koiraa joten on ihan turha tulla kertomaan kuinka kiva se koira on. Mulla ei ole mitään tarvetta hankkia koiraa liikuntaseuraksi tai sängyn lämmittimeksi. En käsitä miksi jotkut puolustelevat koiruuttaan kun omasta mielestäni ne on vaan haisevia kakkatehtaita.
Voisko koiralliset jättää meidät koirattomat rauhaan älkääkä yrittäkö tupata koirinenne meidän elämään.
T. 40 ja ikäni selvinnyt ilman koiraa ( ja tulen selviämään) hah hah haa!:D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, montako tiedotetta aiot tehtailla?

Vierailija
22/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää te vekot tulko tänne kitisemään. Oikeasti teidän koiraton elämä on tyhjää bilettämistä. Vain koira voi tuoda todellista sisältöä elämäänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihminen ei koskaan tiedä, mitä oikea rakkaus on, ellei ole kokenut eläimen pyyteetöntä rakkautta.

... No hyyiii....:@

Vierailija
24/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tänään! :D

Vierailija
25/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihminen ei koskaan tiedä, mitä oikea rakkaus on, ellei ole kokenut eläimen pyyteetöntä rakkautta.

... No hyyiii....:@

No hyiiiiii. Sä oot pervo. Minne ihmeeseen sun mieli menikään. Yhhyh.

Vierailija
26/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää te vekot tulko tänne kitisemään. Oikeasti teidän koiraton elämä on tyhjää bilettämistä. Vain koira voi tuoda todellista sisältöä elämäänne. 

Miten sä voit sanoo noin??* itkee*

Mä oon koiraton tahattomasti!!!

Vierailija
27/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ni! Taas kaikki koiralliset täällä tuputtamassa omaa elämäänsä muillekin! Miks kaikkien pitäis kärsiä?

Vierailija
28/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun elämääni tuo sisältöä rakas puolisoni, meidän yhteiset aikuiset lapset ja lapsenlapset. Mielenkiintoinen työni, kotimme maaseudun rauhassa, harrastukset, matkailu ja hyvät ystävät.

Koiralle meillä ei olisi aikaa/se veisi aikaa meille tärkeiltä ihmisiltä ja asioilta.

Tyhjäksi en ole koirattomana elämääni koskaan kokenut, päinvastoin.

Vierailija
29/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aina on koiralliset tuputtamassa kaikille koiraa. Aina höpöttävät koiristaan.

Vitsi kun ne tietäis kuinka ihanaa elämä on koirattomana. Niistä on niin hirvee työ ja vaiva. Mulla sitä ei ole, saan elää vapaata elämää. Miks ihmeessä hankkisin koiran " ystäväksi" tai " seuraksi"?? Ihan älytöntä!

Yäks, kun jossakin koirallisissa perheissä saavat koirat mennä paskaisella persereiällään istumaan makkarin parivuoteeseen tyynyjen päälle istumaankin. Siinä sitten on ruskeaa raitaa niin päikkäripeitolla kuin tyynyilläkin.  Olen ollut edellisen kaltaisessa tilanteessa, ja koiran omistajat vaan naureskelivat, että ei se mitään haittaa, vaikka ulostetta oli pitkin päiväpeittoa:(

Sitten on se niin ihanaa, kun koira työntää kirsuaan kieltää lipoen ihmisen naamalle ja on juuri tullut kusilenkiltään ja kiimoissaan nuuhkinut jokaikisen kikkareen ja oksennusläjät ojan pientareilta.

Vierailija
30/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihanan kiltti ja pehmeä. Harrastuksiin taitaa kuulua vapaaehtoistyö Animaliassa ja satunnaisesti Espanjan kulkukoirien parissa.

Tai sitten ei. Voi olla että suloinen ap jauhaa juuri nyt myrkkyä itse tekemäänsä suolimakkaraan ja myhäilee noitamaisen naamansa takana inhottavan karmeasti!!!!

Vierailija
31/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aina on koiralliset tuputtamassa kaikille koiraa. Aina höpöttävät koiristaan.

Vitsi kun ne tietäis kuinka ihanaa elämä on koirattomana. Niistä on niin hirvee työ ja vaiva. Mulla sitä ei ole, saan elää vapaata elämää. Miks ihmeessä hankkisin koiran " ystäväksi" tai " seuraksi"?? Ihan älytöntä!

Yäks, kun jossakin koirallisissa perheissä saavat koirat mennä paskaisella persereiällään istumaan makkarin parivuoteeseen tyynyjen päälle istumaankin. Siinä sitten on ruskeaa raitaa niin päikkäripeitolla kuin tyynyilläkin.  Olen ollut edellisen kaltaisessa tilanteessa, ja koiran omistajat vaan naureskelivat, että ei se mitään haittaa, vaikka ulostetta oli pitkin päiväpeittoa:(

Sitten on se niin ihanaa, kun koira työntää kirsuaan kieltää lipoen ihmisen naamalle ja on juuri tullut kusilenkiltään ja kiimoissaan nuuhkinut jokaikisen kikkareen ja oksennusläjät ojan pientareilta.

Meillä ei koira tai kissa ole sänkyyn tervetullut. Omat pedit on. Kissa tulee sohvalle, koira ei. Kissa on jo vanhus eikä uutta tule, mutta ilman koiraa en elä.:) kannattaa ap ottaa. On ihanaa kun joku olisi sustakin innoissaan kun tulisit kotiin! Mieti, susta.;)

Vierailija
32/32 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei koira tai kissa ole sänkyyn tervetullut. Omat pedit on. Kissa tulee sohvalle, koira ei. Kissa on jo vanhus eikä uutta tule, mutta ilman koiraa en elä.:) kannattaa ap ottaa. On ihanaa kun joku olisi sustakin innoissaan kun tulisit kotiin! Mieti, susta.;)

Mikä yhdistää kaikkia koirallisia? Huomaan että tietty törkeys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi