Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olit hereillä/valvoit viime yönä, mikä oli valvomisesi syy? Miksi et nukkunut/pystynyt nukkumaan?

Vierailija
26.09.2017 |

Mä valvoin monta tuntia koska vatsa oli todella kipeä kun erehdyin eilen syömään ruisleipää ja sitten yöllä rupesi kiertämään ja sattumaan vatsassa. Monta tuntia meni pyöriessä ja kieriessä valveilla.

Onneksi aamuyöstä sain pari tuntia unta kun olo hieman helpotti.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraskauteen liittyvät kivut ja vauvan liikkeet pitivät hereillä kolme tuntia. Ahdistus siitä että meneekö synnytys taas käynnistykseen.

Vierailija
42/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että näin monikin kertoi omista tuntemuksistaan ja kuten joku tuossa ylempänä mainitsikin, se voi olla monelle terapeuttista kirjoittaa mieltä kalvavat ja vaivaavat asiat ylös. Jospa ensi yö menisi paremmilla unilla. 👍🏼

Itse en aio tänään syödä palaakaan ruisleipää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-uutinen valvotti. Sukuihin on syntymässä uusi ihminen, liki 40 vuoden tauon jälkeen. Lapsen molemmat vanhemmat ovat ainoita lapsia, toinen vieläpä toisessa polvessa. Mietin minkälainen ihminen tästä lapsesta kasvaa, onko tyttö vai poika, miten muistuttaa vanhempiaan ja isovanhempiaan. Millainen on maailma, kun lapsi aikuistuu. Saako hän sisaruksia.

Vierailija
44/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nukkunut muutamana yönä putkeen sen 10-13h, työttömänä kun olen. Se onkin ainoita nautintoja tässä tilanteessa. Sitte kun välillä tulee tää uneton yö, niin sitä miettii kaikenlaista. Sitte ku ne aatokset laittaa isoon kuvaan, niin se lohduttaa ja kohtapa jo taas väsyttää. Esim. töissä putkeen 20v, tiedän olevani hyvä ko. työssä. 7kk sitten loppui määräaikaisuus ja nyt työtön. No. Olenko huono ihminen ja minusta ei ole mihinkään, kun olen työtön? Hei haloo mies. Olet ollut elämäsi aikana 7kk työtön. Se kärpäsenpaska muuhun 45:een vuoteen verrattina. Mitä jos olen työtön nyt vaikka kaksi vuotta? Silti se on se sama mikropaska. Elämällä on tapana heittää eteen aina jotain uutta. Ihan niinku tähänki asti. Nyt on vaan tämmönen pätkä. Nauti äijä nyt vaan niistä pitkistä unista ku on sauma! Tai nauti siitä unettomasta yöstä, kun leffat pyörii just niin paljon kun haluet. Ei soi kello aanulla duuniin. Nuku vaikka 06-16. Hyvää yötä.

Vierailija
45/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ihana mies, joka asuu kovin kaukana = kova ikävä.

Vierailija
46/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen ja tänään vapaapäivällä, pakko pitää liukumia pois. Mutta kun on töitä niin paljon, että pelkään jo huomista työpäivää kun kahden päivän työt ovat kasaantuneet niiden muiden päälle. Olin vielä alkukuusta pitkästä aikaa sairaslomalla ja tuntuu että en vielä ole saanut niitäkään asioita tehtyä. Tiedän, että muut luottavat siihen, että teen omat hommani mutta kohta en enää jaksa.

Herään yleensä yöllä muutaman tunnin yöunen jälkee ja alan pohtimaan ja priorisoimaan työasioita, enkä saa millään ajattelua poikki. Välillä yritän vaikka miettiä mitä mutta aina työasiat voittavat ja päädyn pohtimaan niitä.

Vierailija
47/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä, kuinka olen päätynyt opiskelemaan aivan vääriä aloja. Kahdeksan vuotta on kohta kulunut näiden kahden alan opiskeluun, joista ensimmäisen jätin kesken mutta toista en enää kehtaa jättää, kun ei ole paljoa jäljellä. 

Vierailija
48/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit valvottaa.

Vierailija
49/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdan ihan hyvin, ehdin nukkua tunnin-3 tuntia ja mies tulee nukkumaan, herään siihen. Joskus jopa alkaa vielä tablettia selaamaan siinä vieressä.

Jos herään kunnolla, en saa enää unta. Jos nukahdan, herään miehen kuorsaukseen. En saa unta ja mietin meidän huonoa parisuhdetta. Ahdistaa eikä uni tule varmasti. Vaihdan sohvalle nukkumaan.

Lisäksi työttömyys ahdistaa. Mietin vain miten jaksaisinkaan aikaiseen aamuun kun unet on joka yö niin katkonaisia.

Ja koira. Nukkuu alhaalla, mutta meidän makkariin kuuluu joka risahdus. Haluaa yöllä yleensä ulos kakalle. Vielä pentukoira, jospa rytmi vielä muuttuu.

Herään silti aamulla meistä ekana laittamaan lapsen kouluun. Tuntuu, että aina väsyttää.

Vierailija
50/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit valvottaa.

Eikö tuosta voi valittaa jos on jatkuvaa? Tuo on kyllä ikävää kun yleensä naapureitaan ei voi valita.

Vierailija
51/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan sensuroidaan, mutta hillitön p*anetus piti hereillä.

Vierailija
52/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ketjusta, ap. Lapsuuden traumat kiusasi mieltä, vatvoin pahoja muistoja, oma keho ahdisti. En voinut olla muistelematta ja kaipaamatta uskollista unikaveriani, jo edesmennyttä kissaani.

Vierailija
53/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä kurkkukipu. Sellaista pistävää kipua. Kestänyt jo monta päivää. Ei auta Burana tai mikään muukaan. Pakko varmaan lähteä loppuviikosta lääkäriin. Oon kuolemanväsynyt.

Vierailija
54/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei tunne minua, haukkui minut julkisesti pataluhaksi sellaisessa asiassa, jossa tiedän olevani hyvä. Julkinen nöyryytys on aiheuttanut jo viikon valvomisen ja itkemisen.

Vierailija
55/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelontulehdus. Oli tosi vaikea saada unta, kun koko ajan heräsin siihen että nenä on liian tukossa. En jostain syystä osaa oikein nukkua suu auki. Onneksi on sairaslomaa huomiseen asti.

Vierailija
56/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskä, yskä ja yskä. 2 viikkoa eikä lopu.

Vierailija
57/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraskaus, 2 vee kitisi flunssaansa ja koiralle tuli vielä ulkona joku kitinäkohtaus, kävin katsomassa sitäkin vessareissulla.

Oli paska yö.

Vierailija
58/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valvoin monta tuntia koska vatsa oli todella kipeä kun erehdyin eilen syömään ruisleipää ja sitten yöllä rupesi kiertämään ja sattumaan vatsassa. Monta tuntia meni pyöriessä ja kieriessä valveilla.

Onneksi aamuyöstä sain pari tuntia unta kun olo hieman helpotti.

Kiitos tästä tiedosta.

Vierailija
59/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittämätön ahdistunut olo. Purkautui hirvittävänä ahmimisena ja valvomisena Netflixiä tuijottaen. Olen kuin kaksi eri ihmistä ja nyt jumittunut siihen masentuneeseen puoleeni, enkä pääse siitä irti. Pelottaa että koko syksy menee näin.

Vierailija
60/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin palvelutarvearviota. Heräsin tunnin välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi