Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olit hereillä/valvoit viime yönä, mikä oli valvomisesi syy? Miksi et nukkunut/pystynyt nukkumaan?

Vierailija
26.09.2017 |

Mä valvoin monta tuntia koska vatsa oli todella kipeä kun erehdyin eilen syömään ruisleipää ja sitten yöllä rupesi kiertämään ja sattumaan vatsassa. Monta tuntia meni pyöriessä ja kieriessä valveilla.

Onneksi aamuyöstä sain pari tuntia unta kun olo hieman helpotti.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kärsii kroonisista kivuista ja joutuu usein yöllä nousemaan ottaakseen lääkettä.

Viime yönä toinen kissa seurasi miestä keittiöön lääkekaapille. Mies päätti antaa kissalle vähän "yöpalaa". Toinen kissa ja molemmat koirathan ryntäsivät heti keittiöön kuullessaan namipussin rapinan ja kauhea härdelli päällä.

Ei sitten saatu kumpikaan enää nukuttua, joten alettiin juttelemaan ja pelaamaan korttia. Nyt sitten silmät ristissä töissä.

Vierailija
22/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yöpynyt kotona, joten opiskelijan ammattitauti lähti käsistä. Jos tyyny tai patja ovat vähänkin vääränlaisia, niska menee niin kipeäksi ja jäykäksi, ettei nukkumisesta tule aina oikein mitään. Icepoweria levitin, vaikka se sotkee lakanat, ja sillä sai sentään muutaman tunnin nukuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula, hiki ja helvetinmoiset tärinät kolmen edellisen päivän juhlista.

Vierailija
24/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan ähinä ja itku.

Asuntolaina asiat,

Asunnon myynti,

Parisuhde,

Miehen kursaus,

Oma fyysinen muutos raskauden jäljiltä,

Nämä nyt ensimmäiseksi tuli mieleen...

Vierailija
25/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Paha tapa tehdä itselleen listaa tekemättömistä pikkuasioista

- Paha tapa lupautua hoitamaan muiden asioita

- Kiire arjessa

- Huono omatunto kun ei tarpeeksi vapaata aikaa lapsille

- Sain eilen tietoa, joka kertoi että joudun lähitulevaisuudessa osaksi YT-neuvotteluita ekan kerran 20 vuoteen.

- Rahatilanne voisi olla parempikin

No, sain unen jo puolen yön aikaan, mutta jotenkin poissaoleva fiilis.

Vierailija
26/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin ja haaveilin. Sovittiin miehen kanssa että puolen vuoden päästä aletaan yrittää toista lasta 🤗

Vierailija
27/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli työhaastattelu, joten viime yö meni valvoessa kun jännitti niin kovasti. Oon kova jännittäjä ja yöunet menee siitä ihan totaalisesti kun aivot käy ylikierroksilla. Turhaan jännitin, koska haastattelija sanoi, että sain paikan :)

Vierailija
28/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa lapsi herätti melskaamisellaan. Sitten piti joitain kertoja rampata vessassa, kun pissattaa koko ajan raskauden vuoksi. Kärsin myös muuten vain unettomuudesta.

Aivan kuin olisin itse tämän kirjoittanut, lisäksi tuli jano ja sitten nälkä.

Vierailija
29/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa! Enpä tiedä miten jaksan tämänkin tulevan yövuoron kun en ole päässyt nukkumaan kun piti lähteä lääkäriin ja herätys olisi kahden tunnin päästä...ihan suoraansanottuna itkettää koska olen niin väsynyt.

Vierailija
30/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo saanu naista vuosiin ja kiima pitää hereillä ja levottomana.

Sama täällä muuten, paitsi että olen nainen, enkä todellakaan haaveile naisesta! Tilanne vain pahenee, jos mitään romanttista tai "romanttista" satun lukemaan tai näkemään vaikka televisiosta. En osannut kuvitella, että tämä olisi voimakkaampaa yli 50-vuotiaana kuin alle kolmekymppisenä!

Yössä yksin

Vierailija
31/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden ja läheisyyden/ seksin puute. Tätä on jatkunut jo vuosia ja olen turtunut tilanteeseen, mutta eräs mies sai vastikään toivoni heräämään ja kun siitä ei näytä tulevankaan mitään, pettymys purkaantui viime yönä itkuksi ja valvomiseksi. Minulle riittäisi ihan tavallinen mies ja olen valmis pysähtymään yhteen kerrallaan jo tutustumisvaiheessa, mutta se ei tunnu olevan tämän ajan tapa. Seksiä ei onneksi ehtinyt vielä olla.

Vierailija
32/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli meditatiivinen uni jossa suojelin ihmiskuntaa Cernin kamelinpaskasta.

Nukuin pitkään mutta teidän mielisairas marijuana on hoidon tarpeessa.

Vierailija
33/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin wt-ukko joi kalsarikännejä taas ja soitti askaa musiikkia täysillä.

Vierailija
34/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali yö taas: vuosikausiin en ole nukkunut hyvin ahdistuksen vuoksi. Pitkäaikaistyöttömyys. En saa työtä.

Elämänusko on mennyt. Rahahuolet.

Ahdistus on pahentunut tänä syksynä. Kuten sanoin, usko ja toivo tulevaisuutta - että saisin työpaikan, vieläpä pysyvän - on mennyt. Nykyään sanon sen jo ääneen. En usko enää, että asiani muuksi muuttuvat. Vain pahempaan.

Viimeiset viisitoista vuotta olen toivonut työtä. Ei ole tullut. Väliin pätkätyötä, mutta ei mitään pitkäkestoista. Ei edes vuoden pestiä mihinkään.

Joo. Unettomia öitä.

Vierailija
35/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valvonut, mutta heräsin liian aikaisin ilman hyvää syytä. Kun olin saanut kahvikupin eteen, nuorempi lapsi alkoi voihkia unissaan. Makuuhuoneeseen en olisi kuullut lasta.

Kuumettahan sillä raukalla oli. Tästä tulikin sohvalla löhöily -päivä.

Vierailija
36/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva herätti ja kun vauva nukahti, en saanut itse nukuttua, koska monet asiat alkoivat pyöriä mielessä. Eniten päässä pyörii asuntoasiat yötä päivää. Siis uusi on etsinnässä..

Vierailija
37/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin pissahätään kolmelta, ja kun tulin vessasta, en saanutkaan enää unta. Ensin tuli työhuolet mieleen, sitten oman elämän harmitukset ja lopulta ärsytys, kun tajusin kellon soivan liian pian. No, onneksi salilla ja uimassa huolet ja harmitus kaikkosivat :)

Vierailija
38/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliaktiivinen rakko! Wc ahkerassa käytössä. Unenpuute ahdistaa ja väsyttää. Joskus harvoin( kun on oikein uupunut) saan nukuttua jonkun tunnin. 

Vierailija
39/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys, ihmissuhdeongelmat, yksinäisyys, omat tyhmyydet ja epäonnistumiset joista ei voi puhua, täydellinen umpikuja parisuhteessa. Äidin kuolema, häntä on kova ikävä. Isän sairaus ja hiipuminen jota on surullista seurata.

Kiitos kun kysyit, jotenkin helpotti listata asioita koska aloin miettiä, ettei unettomuus ole vika vaan normaali reaktio silloin kun ei mene hyvin.

Vierailija
40/67 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi