Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa joka pelaa videopelejä

Vierailija
26.09.2017 |

Itse en voisi täydellinen turn-off. Eräs 30 vuotias tinder mies myönsi pelaavansa en kyllä häntä enää tapaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa pelaaminen ok, mutta aikuisen miehen omana harrastuksena ei sytytä. Jos duunin,opiskelun, kitaransoiton, urheilun, ulkoilun, näyttelyiden, keikkojen, matkustelun ja lukemisen jälkeen jää aikaa , niin voin ymmärtää silloin tällöin.

Vierailija
62/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa pelaaminen ok, mutta aikuisen miehen omana harrastuksena ei sytytä. Jos duunin,opiskelun, kitaransoiton, urheilun, ulkoilun, näyttelyiden, keikkojen, matkustelun ja lukemisen jälkeen jää aikaa , niin voin ymmärtää silloin tällöin.

Eli käytännössä et tiedä paskaakaan peleistä. Mutta niinhän se onkin monen kohdalla. Voisit itsekkin hurahtaa aivan täysin johonkin civilizationiin tai cities skylinesiin noiden omien mielenkiintojesi perusteella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tälläiset miehet on vähän autisteja. Ei mitään vikaa siinä mutta haluan reippaan miehen jonka kanssa tehdä reippaita lapsia

Vierailija
64/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi miehen kanssa joka EI pelaa :D Voisi mennä vähän sukset ristiin kun pelaaminen on kuitenkin itselleni rakas harrastus. Onneksi nykyinen tykkää pelata ja vielä samoista peleistäkin. Mukavasti saa pariskuntanakin yhteistä aikaa kun taistellaan yhdessä payloadilla.

Vierailija
65/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli treffi-ilmoituksessa ehto että miehen pitäisi pelata videopelejä että saan hänestä peliseuraa.

Yllättävän vaikea oli löytää sellainen mies joka pelaa muutakin kuin esim jotain rallipeliä.

Vierailija
66/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä inspiroituneena voisikin käynnistää Diablo 3:n ja grindata pari griftiä, lisäten n. 400 pelitunnin perään muutaman. Joka siis neljälle vuodelle jaettuna on n. 1% ajastani. Se kuulostaa paljolta, ja onkin n. 2 h viikossa, mutta kuinka paljon ihmiset viettää aikaa alkoholin parissa? Tai tupakan? Tai vessanpytyn?

Mun ei tarvi nollata päätä kaljalla, ku voin naksutella aivottomasti tota.

Vierailija
67/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 vielä lisää: Vaikka yhteiset pelit on kivoja, niin oon kyllä tyytyväinen että miehellä on laajempi kiinnostus kokeilla kaikenlaisia pelejä. Monet pelit onkin "yhdessä" koettu miehen pelatessa ne läpi samalla kun itse katselen. Olen tajuttoman huono kaikissa quick time eventeissä, joten en pelaa itse pelejä joiden tiedän luottavan niihin(Tomb Raiderit poikkeuksena). Mieheni taas pärjää niissä mainiosti joten pääsee näkemään niitäkin :) Valiant hearts pelin elvytys kohta aiheutti itselleni hikipisaroita kun edes mietin että joutuisin itse puikkoihin :D Toisaalta olen tosi hyvä kaikissa puzzleissa joten pääsen niissä loistamaan aina välillä. Oikeastaan kivakin kun mies välillä pyytää apua niihin.

Vierailija
68/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tälläiset miehet on vähän autisteja. Ei mitään vikaa siinä mutta haluan reippaan miehen jonka kanssa tehdä reippaita lapsia

Sad but true :(

Vierailija
69/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt en Mä ole mielikuvitukseton jäykkä, en vaan koe pelaamista järkevänä. Vakka kantensa valitsee. En myöskään harrasta laskuvarjohyppyä enkä sitomista, ei inspaa mua eikä puolisoa. Kaikki tyylillään hei.

Onko kaikki mitä tykkäät tehdä järkevää? Minusta on ihan ok että ihminen tekee vapaa-ajallaan myös asioita joista ei ole mitään erityistä hyötyä. [/quote

En ole tuo keneltä kysyt, mutta on ihan normaalia valita puoliso kellä on samoja mieltymyksiä. Kenenkään ei tartte kärsiä siitä "nalkutuksesta" sitten eiks niin?

En kai sitä kyseenalaistanutkaan? Tottakai, halusin vain keskustella siitä onko tosiaan niin että kaiken vapaa-ajallakin tapahtuvan toiminnan tulee olla järkevää. :)

Jokin siinä on luotaantyöntävää kun mies pelaa jotain roolipelejä. Ei voi mitään :D

Vierailija
70/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelaajien keski-ikähän on about 29 -30v. Eli monet pelit suunnitellaan aikuisille ja nehän ovat mitä parhainta viihdettä. Miksi et voi seurustella pelaajan kanssa? Eri asia jos pelaa liikaa.... voi rakkausrunojakin kirjoittaa liikaa ;)

Vierailija
71/71 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mieskin sitten määritellä, että mitkä ovat sinulle hyväksyttyjä ajanvietteitä? Häntäkään ei välttämättä sinun naurujoogasi ja zumbaamisesi kovasti sytytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä