Voisitko seurustella miehen kanssa joka pelaa videopelejä
Itse en voisi täydellinen turn-off. Eräs 30 vuotias tinder mies myönsi pelaavansa en kyllä häntä enää tapaa.
Kommentit (71)
Kyllä, jos pelaa hyviä pelejä eikä paskoja FPS-mättöjä ja urheilupelejä. Jonkun CoD-NHL-singstar-Overwatch-miehen kanssa en ikinä voisi seurustella.
Meillä pelataan molemmat. Nyt kun lapsi on ala-asteikäinen, on mukava pelata myös hänen kanssaan erilaisia pelejä laajemminkin. Lapsen kaverit aina ihmettelee, että oikeastiko me vanhemmat myös tykätään pelata.
Ollaan molemmat työssäkäyviä ihmisiä, eikä pelailu tarkoita sitä että pelaisi kokoajan ja liikaa. Kohtuus kaikessa. :)
Seurustelin kerran ja vannoin ettei koskaan enää. Äijänköriläs istui pelaamassa viikonloput kun minä huolehdin kodista ja aikuisten asioista.
Voisitko seurustella naisen kanssa joka katsoo televisiota
Täällä kuuskymppinen äijä, joka pelaa.
Hoidan kyllä kotihommatkin siinä sivussa.
Onneksi ei ole sellaista vaimoa, joka jäkättää asioistani.
Vesa-Matti Loiri on yli 70-vuotias ja pelaa ilmeisesti yhä jalkapalloa playstationillä. Näin on kertonut.
Hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan keski-ikäisiä ja musta olis todella kummallista jos mies pelaisi, siis muuta kun jalkapalloa itse. Urheilee, remppaa, lukee. Pelaaminen vaikuttaa ajan haaskaukselta, lukemisen voi helposti keskeyttää tarpeen tullen. Äläkä vertaa lukemista pelaamiseen, lukeminen on sivistävää.
a) isohko osa morppien (nettimoninpelien) pelaajista on keski-ikäisiä (koska nuo pelit maksaa)
b) myös pelin voi keskeyttää nopeasti tarpeen tullen
c) pelitkin voivat olla sivistäviä (The Town of Light, nyt esimerkkinä, kertoo miten mielisairaita kohdeltiin vuosisata sitten)
d) jopa armeija käyttää pelejä koulutuksessaan
e) pelit tutkitusti parantavat reaktiokykyä sekä silmän ja käden yhteistyötä
jne.
Kyllä, tälläkin hetkellä.
Rajansa toki kaikella. Jos elämässä ei olis muuta sisältöä kun pelit, niin sitten en.
"Pelaajat rikkovat vain näppäimistöjä, eivät sydämiä."
Mä pelaan, mies pelaa ja lapset pelaa. So what? Se on hauskaa ja rentouttavaa! Joo on se parempi kun sä katseletkin vaan kaltaisiasi jäykkiä ja ahdasmielisiä tiukkapipoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo Porvoosta noita löytyy. Tosin niillä ei ole muijaa koskaan ollutkaan ja ikää on neljäsosa kuuskymppisestä...
Älä nyt en Mä ole mielikuvitukseton jäykkä, en vaan koe pelaamista järkevänä. Vakka kantensa valitsee. En myöskään harrasta laskuvarjohyppyä enkä sitomista, ei inspaa mua eikä puolisoa. Kaikki tyylillään hei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos pelaa hyviä pelejä eikä paskoja FPS-mättöjä ja urheilupelejä. Jonkun CoD-NHL-singstar-Overwatch-miehen kanssa en ikinä voisi seurustella.
Olin juuri sanomassa samaa!
Itse olen 30-vuotias ja pelaan, joten olisi kiva, jos mies tykkäisi suht samanlaisista peleistä kuin itsekin. Tiedän myös useamman n. kolmekymppisen pariskunnan, jotka pelaavat yhdessä.
Eiköhän suurin osa miehistä pelaa. Eli voisin.
Vierailija kirjoitti:
Mutku ÄNÄRI O PARAS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Porvoosta noita löytyy. Tosin niillä ei ole muijaa koskaan ollutkaan ja ikää on neljäsosa kuuskymppisestä...
Mun yli 60-v äiti pelaa, siis ihan pleikkarilla eikä vaan Facebookissa. Eläkkeellä ehtii :)
Tapailen tietokonepelaajaa. Ei mitään ongelmaa, hän on ihan oma-alotteisesti vaihtanut pelien seuran minun seuraan. Toki välillä kaipaa niitä "poikamiespäivien pelipäiviä" ja ne hänelle suon, onhan mullakin välillä omia juttuja joita haluan edelleen tehdä.
Toki jos ollaan koko viikonloppu yhdessä pidetään silti välillä "omaa-aikaa", hän pelaa, minä puuhailet tabilla tai luen. Sitten välillä käydään kurkkimassa "mitä teet".
Mieluummin pelejä kuin löhöttäen sohvan ääressä Salkkareita katsellen. Minulle pelit eivät ole mikään 'turn-off', mutta kaikki se paska mitä telkkarista nykyään tulee on.
Ollaan asuttu yhdessä nyt about 10 vuotta. Tietokoneet on vierekkäin olohuoneessa, ja kun tullaan töistä niin istutaan molemmat koneillemme ja pelataan. Nykyisin taas lähinnä wowia. Välillä katsotaan jotain sarjaa tai animea yhdessä toisen koneelta. Telkkaria meillä ei ole. Kun ei ole mitään tärkeää tekemistä, istun aina koneella lukemassa uutisia tai selaamassa jotain keskustelupalstaa. Koneella istuminen on meille molemmille se normaali olotila, mitä tehdään silloin, kun ei oikeastaan tehdä mitään.
En edes pidä meitä minään "gamereina" tai varsinaisesti edes nörtteinä. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan ja molemmilla on normaali päivätyö.
En varmaan voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei pelaisi videopelejä. Tunnen myös ihmisiä, joiden on pakko ravata koko ajan jossain harrastuksissa yms, koska muuten "ei ole mitään tekemistä". En ymmärrä sellaista.
t. mies 28v
Pelaaminen on yksi tärkein kriteeri, jotta edes harkitsen lähempää tuttavuutta miehen (tai naisen) kanssa. Tosin pelaamisen täytyy painottua lähinnä pc-peleihin, muuten ei tule kauppoja.
t:34v nainen
En todellakaan. Lapsellista ajanhukkaa.