Voisitko seurustella miehen kanssa joka pelaa videopelejä
Itse en voisi täydellinen turn-off. Eräs 30 vuotias tinder mies myönsi pelaavansa en kyllä häntä enää tapaa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt en Mä ole mielikuvitukseton jäykkä, en vaan koe pelaamista järkevänä. Vakka kantensa valitsee. En myöskään harrasta laskuvarjohyppyä enkä sitomista, ei inspaa mua eikä puolisoa. Kaikki tyylillään hei.
Onko kaikki mitä tykkäät tehdä järkevää? Minusta on ihan ok että ihminen tekee vapaa-ajallaan myös asioita joista ei ole mitään erityistä hyötyä.
En voisi koska en itsekään pelaa ja olen 26-vuotias enkä mikään vanhus kuten täällä joku arveli pelaamattomien olevan. Kaveriporukassanikin pelaajat ovat harvassa jotain kyllä meitä nuoria jotka eivät pidä pelaamisesta on vaikka millä mitalla. Avokkini kanssa pidämme liikunnasta, ulkoilusta, valokuvaamisesta ja matkailusta. En voisi kuvitella istuvani kotona suurta osaa vapaa-ajastastani. Haluan mennä ja tehdä. Ja tämä viestini ei siis ole mikään hyökkäys teitä vastaan jotka pelaavat vain ainostaan minun mielipiteeni.
En kyl, pelasi pelejä tahi ei.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
En voisi koska en itsekään pelaa ja olen 26-vuotias enkä mikään vanhus kuten täällä joku arveli pelaamattomien olevan. Kaveriporukassanikin pelaajat ovat harvassa jotain kyllä meitä nuoria jotka eivät pidä pelaamisesta on vaikka millä mitalla. Avokkini kanssa pidämme liikunnasta, ulkoilusta, valokuvaamisesta ja matkailusta. En voisi kuvitella istuvani kotona suurta osaa vapaa-ajastastani. Haluan mennä ja tehdä. Ja tämä viestini ei siis ole mikään hyökkäys teitä vastaan jotka pelaavat vain ainostaan minun mielipiteeni.
Mutta roikut netissä. Mulle ei 26 ollut televisiota, tietokonetta, ei nettiä, enkä pelannut.
26 vuotiaana ulkoilin, liikuin, matkustelin, enkä roikkunut av-palstalla.
Nykyisin yli 3kymppisenä pelaan.
Sinkkumies
Ja kokkailin :) Unohtuihan sekin.
Sinkkumies
Tietysti voisin ja tällä hetkellä seurustelenkin. Ei ole mikään yötä päivää silmät punoittaen pelaava ja eineksiä mässyttävä plösö vaan urheileva työssäkäyvä opiskelija. Edellämainitua en kelpuuttaisi, mutta nykyistä en vaihtaisi keneenkään muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kuuskymppinen äijä, joka pelaa.
Hoidan kyllä kotihommatkin siinä sivussa.
Onneksi ei ole sellaista vaimoa, joka jäkättää asioistani.
Joo Porvoosta noita löytyy. Tosin niillä ei ole muijaa koskaan ollutkaan ja ikää on neljäsosa kuuskymppisestä...
Joudut hieman irtautumaan umpiostasi. Olen juurikin tuo kuuskymppinen ja vähän yli.
Aloitin pelaamisen vasta PC-raudan kehityttyä kelvolliseksi 90-luvun puolivälissä.
Hyundai SX-25 PC:llä. Quest for Glory IV oli ensimmäinen ja heti kohta Ultima 7 "Serpent Isle".
Roolipelejä siis ja tätänykyä The Elders Scrolls: Tamriel Unlimited lisäreineen kaikkineen!
Mun mies pelaa, ja pelaan myös itse. Olemme parikymppisiä. Hän onneksi pelaa toimintaroolipelejä, joita minä tykkään seurata vierestä, välillä pelaamme myös yhdessä jotain. Nykyään ei tosin enää tehdä hirveästi couch co-op pelejä high-quality -peleistä, joten se rajoittaa yhdessä pelaamista jonkin verran.
Edelliseltä mieheltä kuulin usein vastauksia luokkaa "mennään myöhemmin kauppaan, mulla on peli kesken". Jätin reppanan, enkä ole katunut päivääkään.
En tykkää konsolipelien pelaajista, tietokoneella voi pelailla. Muttei kokoaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt en Mä ole mielikuvitukseton jäykkä, en vaan koe pelaamista järkevänä. Vakka kantensa valitsee. En myöskään harrasta laskuvarjohyppyä enkä sitomista, ei inspaa mua eikä puolisoa. Kaikki tyylillään hei.
Onko kaikki mitä tykkäät tehdä järkevää? Minusta on ihan ok että ihminen tekee vapaa-ajallaan myös asioita joista ei ole mitään erityistä hyötyä. [/quote
En ole tuo keneltä kysyt, mutta on ihan normaalia valita puoliso kellä on samoja mieltymyksiä. Kenenkään ei tartte kärsiä siitä "nalkutuksesta" sitten eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa on 8766 tuntia. Vaikka pelaamiseen käyttäisi satoja tunteja jää aikaa varmasti myös muulle tekemiselle. Minusta tuonlainen joko-tai asetelma on täysin naurettava. Ihan hyvin ehtii tekemään nuo kaikki ja vielä lisäksi vaikka opiskelemaan ja käymään töissä.
Ihan samalla tavalla kuin jos käy illalla juoksulenkillä niin hyvin voi sen jälkeen vielä katsoa leffan.
Itsekin tykkään pelata välillä, joten hyvä vaan jos mieskin olis kiinnostunut peleistä. Eri asia sitten jos kaikki aika menee pelkästään pelaamiseen, pitää olla muitakin kiinnostuksenkohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki mitä tykkäät tehdä järkevää? Minusta on ihan ok että ihminen tekee vapaa-ajallaan myös asioita joista ei ole mitään erityistä hyötyä. [/quote
En ole tuo keneltä kysyt, mutta on ihan normaalia valita puoliso kellä on samoja mieltymyksiä. Kenenkään ei tartte kärsiä siitä "nalkutuksesta" sitten eiks niin?
En kai sitä kyseenalaistanutkaan? Tottakai, halusin vain keskustella siitä onko tosiaan niin että kaiken vapaa-ajallakin tapahtuvan toiminnan tulee olla järkevää. :)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää konsolipelien pelaajista, tietokoneella voi pelailla. Muttei kokoaikaa.
Outo erottelu. Mitä eroa noilla on? Peleistäkin on 95% samoja alustasta riippumatta.
En voisi seurustella haluan miehen joka vie minut maailamalle
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella haluan miehen joka vie minut maailamalle
Miten pelaaminen estää tän?
Mun pelailijani kanssa on tehty pari pientä reissua kotimaassa, käyty leffassa ja konsertissa, tavattu tuttuja, syöty ravintolassa ja käyty Tallinnassa. Nyt alettiin miettiin ekaa yhteistä ulkomaanmatkaa (pidempää kuin yksi yö Tallinnassa).
En ainakaan jos olis jotenkin riippuvainen. Jos ei tarvis esim. joka päivä pelata tai edes joka viikko, niin what the hell, tässä kovin nirsoksi voi heittäytyä...
Voisin, kunhan ei ihan kokoaikaa pelaisi. Ei saisi mennä kaiken muun edelle.
Puhuuko joku vielä videopeleistä? Eikö video jäänyt jo tekniikan historiaan?
No joo. Jos pelaa välillä ja tykkää tehdä muutakin, mitäpä minulla olisi pelaamista vastaan. Mutta jos pelaaminen vie kaiken ajan eikä mikään muu kiinnosta, sitten voi seura olla aika tylsää.