Mies jos kotonasi odottaa se kylmä ja kärttyinen vaimo
Halaatko, pussaatko ja kosketatko vaimoasi muulloin kuin vain seksin haluissasi?
Ystävättärieni kanssa puhuessa, monesta kuulee että ei se meidän Eetu, Kalle, Jussi... muulloin halaa kuin silloin vain (seksiä halutessaan).
Ja kuinka samat ystävättäret sitten sanovat että ei yhtään innosta koko seksi kun tietää jo että minkään muun takia ei haluta koskettaa, kuin vain itse asian.
Joten yllättäkääpä vaimonne ja halatkaa ja pussatkaa, mutta ette olekaan sitä itse yhdyntää vailla, vetäkää vaimonne sängyssä kainaloon ja silitelkää poskea ja päätä ja sanokaa että nukutaanpa kultarakas.
Vaimonnekin voisi innostua seksistä enemmän.
Itse omistan sellaisen miehen joka halaa töistä tullessa ja sinne lähtiessä, kotona ohi kulkiessa, pussaillee ihan huvikseen, ja illalla vetää kainaloon ja suutelee ilman seksin hakua.
Monesti kyllä minä olen se aloitteen tekijä, kun on niin ihan ja mukava mies.
Kommentit (7)
mutta kun näin on tehnyt vuosia... se sitten enää tämäkään riitä!!
Tuntuu niin arkiselle... seuraavaksi täytyy varmaan kuu hakea taivaalta
T: Mies
Meillä kyllä tämä juttu on toiminut jo 15-vuotta, me kyllä käymme tansseissa, elokuvissa, ulkomailla ja ravintoloissa. Lapset ovat aina välillä mummolassa ja me vietämme kahdenkesken aikaa.
Mies myös yllättää välillä laittamalla ruuan ja siivoamalla
mies pussaa ja halaa liman et haluu seksiä. ja vetää illal kainaloon ja sanoo hyvät yöt!
vaikka toinen haluaa vain olla muuten lähellä.
Olen onnekas. Minulla on mies, joka rakastaa minua joka tilanteessa ja myös sanoo ja näyttää sen. Aina töihin lähtiessään ja kotiin tullessaan hän kaappaa minut kainaloon ja pussailee, muistaa aina kysyä miten päivä on mennyt. Kotona arjen keskellä hän käy halaamassa ja hellimässä minua. Jos tulee erimielisyyksiä ja riitoja, hän pystyy selvittämään ne puhumalla. Hän tulee hyvin herkästi pyytämään anteeksi. En itse pysty ollenkaan samaan vaikka kuinka yritän. Rakastan miestäni. Olen onnekas.
on juuri se , kun ns. käänteinen psykologiakaan ei tuota tulosta, eli olet pyytämättä seksiä pitkän aikaa ja esität kilttiä eunukkia jne ja siltikin saat ihan rauhassa vetää käteesi ja olla ilman kosketusta mitä oikeasti kaipaat.
Olisipa ihana yllätys jos mies vain halaisi ja kysyisi päivän tapahtumista antaisi pusun ja toivottaisi hyvää yötä