Paholainen on koskettanut minua!
Tästä en ole ikinä puhunut kenellkään, enkä kyllä puhukaan. Joskus nuorena hurahdin spiritismiin ja pelasin sitä yksin paljonkin. Sitten yhtenä yönä kömpiessäni sänkuun joku voimakas tarttui minua pohkeesta ja alkoi kiskoa alaspäin. Huusin kuin syötävä ja sain jotenkin pyristeltyä itseni irti. Tunne oli kaamea, ote pohkeesta oli purista ja tuntui kuin siinä olisi ollut valtava koura. Tämän muistaessani, kun siis olen yrittänyt aktiivisesti unohtaa sen vuosikausia, tiedän, että on olemassa jotain sellaista, mitä silmät ei näe. Onko muilla mitään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 03:49"]Haluaisin kyllä että paholainen koskettaisi minua. Olen näkenyt hallusinaatioita huumeiden vuoksi, kokeillut kaikki muut päihteet paitsi heroiinin ja soittanut 15-vuotta heavy metallia. Mitään hengellistä en ole silti kokenut. Tavallaan jopa pettymys.
[/quote]
Ja olen siis kyllä kokenut unihalvauksen ja yökauhut myös.
Mulla on yksi outo kokemus...
Olin muutamia vuosia oudolla tapaa hyvin kipeä, kaksi viikkoa. Päässä pyöri, huimausta, valtavaa väsymystä, ruoka ei maistunut. En tehnyt mitään, makasin sängyssä ja yritin nukkua koska valveilla oli niin järkyttävän huono olo, tiesin kuitenkin että jotain oli silti syötävä, pääsin juuri ja juuri jääkaapille, päässä pyöri aina kun seisoin vielä pahemmin.
En keksinyt muita keinoja kuin rukoilla, vaikka en uskovainen olekaan, päätin että jos tämä vielä jatkuu, on hakeuduttava hoitoon.
Yhtenä kertana, istuin sohvalla ja tunsin, että en ole yksin huoneessa, se olo oli mukava, tuli hymy huulille, ja yhtäkkiä tunsin, kuinka joku olisi laskenut kätensä olkapäälleni, se oli siinä hetken. Ja tsäm, oloni oli aivan normaali?
Ei hajuakaan mitä kävi, oliko se "hän"? :)
Miljoonien ihmisten elämä on muuttunut Raamattua lukemalla. Omaan uskoontuloonikin vaikutti omalta osaltaan Raamatun lukeminen. Raamatun, Jumalan Sanan lukeminen synnyttää uskoa ja sen lukeminen muuttaa jo uskovan ihmisen elämää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 03:51"]
En keksinyt muita keinoja kuin rukoilla, vaikka en uskovainen olekaan, päätin että jos tämä vielä jatkuu, on hakeuduttava hoitoon.
Yhtenä kertana, istuin sohvalla ja tunsin, että en ole yksin huoneessa, se olo oli mukava, tuli hymy huulille, ja yhtäkkiä tunsin, kuinka joku olisi laskenut kätensä olkapäälleni, se oli siinä hetken. Ja tsäm, oloni oli aivan normaali? Ei hajuakaan mitä kävi, oliko se "hän"? :)
[/quote]
Onnea :) Lukemattomat ihmiset ovat kokeneet samanlaista läsnäoloa ja joskus välitöntäkin apua. Ja vastauksena viimeisen lauseesi kysymykseen: uskon, että se todella oli Hän, Jeesus Kristus, joka rakastaa sinuakin ja voi auttaa sinua kaikessa - kuten myös JOKAISTA, jota tätä lukee, sekä vapauttaa kaikista sidoksista pimeisiin henkimaailman asioihin, joista tämä ketju alkoi. Tarvitsee vain pyytää maailman lyhyimmällä rukouksella: "Jeesus, auta!"
Kerroit, että rukoilemisen kautta koit läsnäolon ja helpotuksen. Kun nyt rukous on sinulle ainakin hiukan tuttu asia ja sait välittömän vastauksen, niin saanko rohkaista sinua katsomaan oheisen pienen videon, jossa on mukana valmis rukous. Vilpittämästi suosittelen sinulle ja kaikille muillekin, että sano tuo rukous ääneen tai mielessäsi henkilökohtaisena, omana rukouksenasi :) Tuo rukous Jumalan suuntaan saattaa olla elämäsi tärkein rukous! Hän todella voi auttaa ja vapauttaa kaikissa asioissa. http://www.tv7.fi/vod/player/?program=3219 (Kerro sitten, mitä koit, jos koit jotakin.)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2006 klo 09:49"]
Paholainen on koskettanut minua!
Tästä en ole ikinä puhunut kenellkään, enkä kyllä puhukaan. Joskus nuorena hurahdin spiritismiin ja pelasin sitä yksin paljonkin. Sitten yhtenä yönä kömpiessäni sänkuun joku voimakas tarttui minua pohkeesta ja alkoi kiskoa alaspäin. Huusin kuin syötävä ja sain jotenkin pyristeltyä itseni irti. Tunne oli kaamea, ote pohkeesta oli purista ja tuntui kuin siinä olisi ollut valtava koura. Tämän muistaessani, kun siis olen yrittänyt aktiivisesti unohtaa sen vuosikausia, tiedän, että on olemassa jotain sellaista, mitä silmät ei näe. Onko muilla mitään vastaavia kokemuksia?
[/quote]
Kuten sanoit: tiedät, että on olemassa jotain, jota silmät ei näe. Harmi, että olet kokenut toistaiseksi ehkä vain sen "pimeän" puolen näkymättömästä maailmasta. Rukous on jotakin, joka voi yhdistää ihmisen ja näkymättömän "valoisan" puolen, Kristuksen. Lämpimästi suosittelen: katso ja rukoile oheinen rukous, joka on tuolla videolla - uskon, että saat henkisen ja hengellisen suojan, ja mikä kaikkein tärkeintä: voit löytää yhteyden ja suhteen Jumalaan, Kristukseen, joka on kaikki valo, rakkaus ja voima! Hänen lähellään et ole enää pimeässä. Tässä se rukous: http://vod.tv7.fi/vod2/pelastusrukous/pelastusrukous-002-w.MP4
Kamalaa. Toivottavasti lopetit ne hommat siihen. Kyllä enkelit sinua suojelevat ja herra jos niin pyydät ja haluat.
Minulla paljon yliluonnollisa kokemuksia mutta onneksi ei pahan puolelta, vaikka joskus nuoruudessani myös tyhmyyksissäni kokeillut samoja juttuja. Voimia sinulle, Muista rukoilla.
Ap oletko puhunut Purralle tästä?
Itse aloitit leikin ja heti säikähtää kun vähän koskettaa. Ei noin säikyn kanssa voi leikkiä. Vai kokeiletko ensi yönä uudestaan? Minä tule käymään siinä vartin yli keskiyöstä. Koputan kolmesti ikkunaan.
T. Paholainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko puhunut Purralle tästä?
Jep, tiedän kanssa yhden joka kätteli Purraa, ja nyt se syö omaa ulostettaan Niuvanniemessä.
Jos tapahtuu tuollaisia järkyttäviä asioita, kannattaa käydä ehtoollisella ja kysellä Jumalalta vastausta, vaikkei olisi koskaan mihinkään yliluonnolliseen uskonutkaan. Sansan raamatun selitykset ovat upeita. Maailmankuva avartuu ilman saarnoja...Norvanto tulkitsee niissä niin hienosti raamatun tekstejä. Itselläni koko maailmankäsitykseni sai uudet ulottuvuudet.
Haluaisin kyllä että paholainen koskettaisi minua. Olen näkenyt hallusinaatioita huumeiden vuoksi, kokeillut kaikki muut päihteet paitsi heroiinin ja soittanut 15-vuotta heavy metallia. Mitään hengellistä en ole silti kokenut. Tavallaan jopa pettymys.