3-osainen draamasarja Myrskyn jälkeen, oletteko katsoneet? Näyttelee mm. Kaarina Hazard
Kaarina Hazardin ja Leea Klemolan käsikirjoittama kolmiosainen draamasarja Myrskyn jälkeen sijoittuu lähitulevaisuuden Helsinkiin.
Sunnuntaisin klo 21.05, Yle TV1 - Yle Areena 180 pv
Kaarina Hazardin ja Leea Klemolan käsikirjoittama kolmiosainen draamasarja sijoittuu lähitulevaisuuden Helsinkiin. Myrsky on romahduttanut Suomen infrastruktuuria ja saanut ihmisten arjen tolaltaan. Tapahtuneella näyttää olevan seurauksensa myös ihmisten tunne-elämälle, erityisesti miehille. Järjestyspoliisin komisario Rauni Kolehmainen yrittää parhaansa mukaan pitää kasassa sekä onnahtelevaa maailmaa että omia kotiolojaan. Sarja on Leea Klemolan ensimmäinen televisio-ohjaus. Pääosan näyttelee Kaarina Hazard.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin sattumaa, että tätä sarjaa kehuu samat tyypit jotka haukkuu Louhimiehen Tuntematonta.
Mitä pillereitä pitää vetää, että päätyy tähän johtopäätökseen?
Pitää vetää hesarin elokuva- ja tv-ohjemla-arvostelut -nimisiä pillereitä.
Jaassoo, mites tää palsta sitten siihen hesarin arvosteluihin mahtaa liittyä? Kaikki kommentoijat vielä anonyymejä ja sinä tiedät kuka on kommentoinut mitäkin?
Foliohattua taitaa pahasti kiristää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin sattumaa, että tätä sarjaa kehuu samat tyypit jotka haukkuu Louhimiehen Tuntematonta.
Jaassoo, mites tää palsta sitten siihen hesarin arvosteluihin mahtaa liittyä? Kaikki kommentoijat vielä anonyymejä ja sinä tiedät kuka on kommentoinut mitäkin?
Foliohattua taitaa pahasti kiristää..
Voisko olla mahdollista, että puhuin niistä kommentoijista, jotka eivät ole anonyymejä tai kirjoittavat vähintään vakkarinimimerkillä?
Aloitin katsomaan mutta kun heti ensimmäisessä kuvassa oli Hazardin turpea ja nyrpeä kärsä niin oli pakko lopettaa katsominen.
Dialogi oli teennäistä ja kömpelöä. Hidas leikkaus ja jähmeys myös häiritsivät. Ainekset patempaan olivat olemassa. Katson sarjaa livenä, en Areenasta putkeen.
Ärsytti se Ylen muija jotenkin äärettömän paljon. Onnistunut henkilöhahmo ja roolisuoritus siis.
Kyllä ensimmäisen osan tehtävä on saada katsoja koukkuun. Itse pidin ensimmäistä osaa sekavana ja juonta vailla, enkä jaksanut katsoa loppun sitten sitäkäään. Tuli taas olo että aikaani on tuhlattu.
Tärinää, älämölöä, kuolaamista, tyhjiin tuijottamista ja myöhästyneitä vuorosanoja. Eli ihan suomalaista perusdraamaa.
Miksi tanskalaiset ja ruotsalaiset osaa tehdä katottavia sarjoja? Ei tajuu.
Mulla on tuosta Kleemolasta aika kielteinen kuva.Muistan sellaisen elokuvan jossahän nuorena näytteli hullua ylikierroksilla käyvää nuorta naista,joka tappaa ainakin kaksi ihmistä ja yrittää tappaa siskonsa.En muista valitettavasti elokuvan nimeä.Siinä Kleemola oli kyllä hyvä esittäessään rumaa ja tärähtänyttä nuorta naista,jonka elämä on täysin raiteiltaan.
Myöhemmin hän ohjasi Tampereen teatterille Kokkoola-sarjan,siinä oli Kohti kylmempää-näytelmä,pelkkä Kokkola ja mitä niitä nyt oli.
Kävin yhden osan katsomassa kun ystävä piffasi,muuten en itse olisi tuolaistmennyt katsomaan....ja kärsin koko ajan.Kuvotti ja oksetti.Tuntui että ihmishyeenojen munat haisivat katsomoon asti.
Eniten mua kummiskin ällötti Kleemolan häpäisy yhtä miss Suomea ja hänen isäänsä kohtaan.En ole mikään missien ihailija,mutta ihmistasolla oli tosi törkeää vihjailla pedofiliasta näiden kahden välillä kun isä,itsekin miesmallina toiminut,kannusti tytärtään missitiellä,jonka tämä oli valinnut.Perheen äiti oli kuollut ja isä tuki ja kannusti tytärtään.
Kleemola vihjaili heidän olevan luonnottomassa suhteessa.Nämä vetivät akan oikeuteen,mutta ei tuo mitään siitä saanut.Missi oli muistaakseni Heidi Willman.
Näiden takia en jaksa ajatella koko akkaa.
P.S.Niin,sen alussa mainitsemani elokuvan nimi oli muistaakseni Neitoperho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foliohattua taitaa pahasti kiristää..Voisko olla mahdollista, että puhuin niistä kommentoijista, jotka eivät ole anonyymejä tai kirjoittavat vähintään vakkarinimimerkillä?
Montako niitä sitten on? 99,9% kirjottajat anonyymejä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuosta Kleemolasta aika kielteinen kuva.Muistan sellaisen elokuvan jossahän nuorena näytteli hullua ylikierroksilla käyvää nuorta naista,joka tappaa ainakin kaksi ihmistä ja yrittää tappaa siskonsa.En muista valitettavasti elokuvan nimeä.Siinä Kleemola oli kyllä hyvä esittäessään rumaa ja tärähtänyttä nuorta naista,jonka elämä on täysin raiteiltaan.
Myöhemmin hän ohjasi Tampereen teatterille Kokkoola-sarjan,siinä oli Kohti kylmempää-näytelmä,pelkkä Kokkola ja mitä niitä nyt oli.
Kävin yhden osan katsomassa kun ystävä piffasi,muuten en itse olisi tuolaistmennyt katsomaan....ja kärsin koko ajan.Kuvotti ja oksetti.Tuntui että ihmishyeenojen munat haisivat katsomoon asti.
Eniten mua kummiskin ällötti Kleemolan häpäisy yhtä miss Suomea ja hänen isäänsä kohtaan.En ole mikään missien ihailija,mutta ihmistasolla oli tosi törkeää vihjailla pedofiliasta näiden kahden välillä kun isä,itsekin miesmallina toiminut,kannusti tytärtään missitiellä,jonka tämä oli valinnut.Perheen äiti oli kuollut ja isä tuki ja kannusti tytärtään.
Kleemola vihjaili heidän olevan luonnottomassa suhteessa.Nämä vetivät akan oikeuteen,mutta ei tuo mitään siitä saanut.Missi oli muistaakseni Heidi Willman.
Onko tällä palstalla joku pakkomielle monilla kommentoijilla muistuttaa että kaikki NAISET ovat aina rumia, jos eivät ole bimboharakoita?
Olen huomannut tämän nyt useampaan kertaanm, itse ainakin kunnioitan rouhevan näköisä rajuja naisia, minusta simpsakat bimbot ovat puuduttavia, mutta ilmeisesti täällä on niin paljon bimboja, että eivät ymmärrä miten hienoa se on, ettei nainen näytä barbilta vaan uskaltaa haistattaa paskat sille tyylille.
Miehiä ei haukuta vaikka rumiksi vaikka näyttäsivät notre damen kellonsoittajilta, eihän kukaan edes huomaa miesten rumuutta, kun mies saa olla niin ruma kun huvittaa..
Koittalaa vähän miettiä pikkuhiljaa miten kommentoitte naisista jatkuvasti, ette anna kovin hyvää esimerkkiä nuorille tytöille.
Itse ihailen "rumia" naisia, musta ne on cooleja, kyllä ne söpönassut on jo nähty, ei ne innosta kuin nussimaan, ei kukaan näe niissä persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Leeahan kuulostaa täysveriseltä av-mammalta siis.
Pidätkö sä siis bimbona ihmistä jos ei hyväksy toisten solvaamista esim.pedofiliaan liittyen.
Siis susta on oikein että isän ja tyttären välille rakennetaan luonnotonta suhdetta jos isä tukee tytärtään.Eikä minusta nyt Heidi Willman mikään harakka ollut,taisteli syöpänsä kanssa,antoi kasvot syövälle,isänsä sairastellut paljon,äiti kuoli kun Heidi oli vielä lapsi.
Enkä mä tarkoittanut että Kleemola olisi ruma,mutta se nyt vaan ei edes yritä näyttää huolitellulta missään vaiheessa.Siis tavaramerkki on olla karsean näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti se Ylen muija jotenkin äärettömän paljon. Onnistunut henkilöhahmo ja roolisuoritus siis.
Jessikka?
No kaksi sellaista, jotka varmaan ovat sujut roolihenkilöiden kanssa, liaan paksu perhoseksi ja neito perho...juuuu
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö sä siis bimbona ihmistä jos ei hyväksy toisten solvaamista esim.pedofiliaan liittyen.
Siis susta on oikein että isän ja tyttären välille rakennetaan luonnotonta suhdetta jos isä tukee tytärtään.Eikä minusta nyt Heidi Willman mikään harakka ollut,taisteli syöpänsä kanssa,antoi kasvot syövälle,isänsä sairastellut paljon,äiti kuoli kun Heidi oli vielä lapsi.
Enkä mä tarkoittanut että Kleemola olisi ruma,mutta se nyt vaan ei edes yritä näyttää huolitellulta missään vaiheessa.Siis tavaramerkki on olla karsean näköinen.
ei täällä muut mistään willmannista ole puhunut kuin sinä, minä puhuin yleisestä naiskuvasta, että heti jos ei näytä joku julkkis bimbolta, niin pitää oikein mainita erikseen että on "ruma". Miksi. Niin typerää, kun miehien ulkonäköä ei kukaan kommentoi mitenkään.
Mun mielestä Kleemola ja hazard on molemmat komeita naisia jotka sopivat moniin rooleihin, kuka jaksaa jotain heitukoita tyhjissä tyttöystis-rooleissa, en minä ainakaan. Haluan että naisetkin saa oikeita rooleja, ei se tunnu onnistuvan bimbokuorisilta, niitä ei kukaan voi ottaa tosissaan.
Hazard on varmasti hyvä poliisin roolissa, kookas kun on. Täytyy katsoo toi jos muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä elokuva.
niin oli.
Ei varsinaisesti ihastuttava, mutta hyvä.
Kuulostaa hyvältä, täytyy muistaa katsoa. Mainoksen olen nähnyt kyllä.
Tykkään Hazardista, sopii varmaan poliisin rooliin.