LA kesäkuu 2018
Onko täällä viel muita jotka ois plussannu ja la kesäkuussa? :)
Kommentit (93)
Pikkuhiljaa voi alkaa uskomaan, että raskaa a ollaan 😍
Nyt usko että se on totta! Huomenna neuvola ja 3.11 oma kustanteinen ultra :)
Moikka 😁 Täällä on yksi odottaja myös 😊
Menkat piti alkaa 8.10 ja hätähousuna tein jo testin eilen ja ei se jäänyt arvailujen varaan vaan selkeästi positiivinen.
La ois 18.6.2018
Tää on minun kolmas raskaus. Tyttö 10/12 & poika 03/16
Aikasempi kommentti näkyy näköjään Käyttäjä7685
Mut minä se olen.
Juu mä odottelen nyt hetken aikaa ja otan sitten yhteyttä neuvolaan.
Mitään oireita ei ole vielä ollut mutta pahoinvointia odotellessa, molemmissa aikaisemmissa on ollut.
Heips! Täällä kans yks plussannut! la:n pitäs olla 6.6 <3 viidettä lasta odotellaan. :)
Täällä eilen haamuillut! Kp 31/26-32 nyt menossa. LA ois 17.6.
Halukkaita salaiseen faceryhmään ? Musta ei oo vielä liittymään mihinkään ryhmiin mistä näkee ketä siellä ryhmän jäsenenä on :)
Uskaltaako tässä iloita? :) menkat kolme päivää myöhässä. Yk 1, joten hurjan epätodellinen olo.
supera kirjoitti:
Täällä eilen haamuillut! Kp 31/26-32 nyt menossa. LA ois 17.6.
Halukkaita salaiseen faceryhmään ? Musta ei oo vielä liittymään mihinkään ryhmiin mistä näkee ketä siellä ryhmän jäsenenä on :)
Oon just miettiny samaa, kovasti siis tekis mieli liittyä kun siellä se jutustelu on jotenkin helpompaa kun tänne pitää aina erikseen tulla :D musta ainakin siis sais jäsenen salaiseen ryhmään :)
juu minä olen juuri miettinyt ihan samaa. Ja yrittänyt tehdäkkin sellaisen mutta kun ryhmää ei voi luoda jos ei lisää sinne yhtä kaveria heti alkuun ja en minä sinne mitään omaa kaveriakaan voi lisätä
Jättäydyin ryhmästä pois. Raskaus ei jatkunut yhtään sen enempää kuin alkoikaan 😕 tsemppiä teille.
Mahtavaa saada meille oma ryhmä. Laitoin viestiä =)
Mäkin paan viestiä 😊 kiva saada oma ryhmä kesäkuisille ❤
Määki laitan s-postia ! 😊 hyvä idea se ryhmä!
Viikko sitten piti menkat alkaa ja kärsimättömänä tein testin, haalea viivahan siihen sitten ilmestyi. Nyt maanantaina tein uusiksi ja ihan selkeästi oli vahvistunut tämä plussa.
Neuvolan varasin tänään ja ei malttais käyntiä odottaa.
Ja hei, mä laitan kans sähköpostia, mielelläni liittyisin siihen ryhmään!
Täälläkin tänään plussattu ja la 19.6 :) Kahden vuoden yrityksen jälkeen tätä ei oikein tahdo uskoa. Ollaan oltu jo tovi hoidoissa ja ensi viikolla olisi ollut suunnittelukäynti ivf hoitoon,sitä ei nyt toivottavasti tarvita :)
Mulla ollut tänään oikealla alavatsalla/nivusessa liikkueessa kipua mutta paikalla ollessa ei tunnu. Kävin ostaa vielä yhden testin jonka teen aamulla 😀