Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA kesäkuu 2018

25.09.2017 |

Onko täällä viel muita jotka ois plussannu ja la kesäkuussa? :)

Kommentit (93)

81/93 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huomenna ensimmäinen neuvola käynti. Sieltä sitten saa ultra ajan. Kuulin että joiltakin on kuunneltu ensimmäisessä neuvolakäynnillä vauvan sydänääniä? Mahtaakohan se onnistua jos pyytää? Oletteko muuten ottamassa influenssarokotetta? Sen asian kanssa olen nyt paininut jo viikon verran.

82/93 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ottaneet influenssarokotteen? Minä sitä kauan mietin ja nyt olen sen ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/93 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä otin influenssarokotteen töissä ja mies sai sen neuvolassa ekalla käynnillä. Mulla nyt 11+0 ja oksentelu jatkunut viikkoja ja itse asiassa pahentunut reilun viikon sisällä. :( uuvuttavaa on, mutta enemmän huolestuttaa labroissa löytynyt virtsatulehdus ja alavatsakivut ja se ettei antibiootti meinaa pysyä sisällä oksentamisen takia... :( toivottavasti te muut voitte paremmin!

84/93 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn seuraan! Laskettu aika 9.6 ja nyt viikkoja 14+2. Itellä pahoinvointi ei kestäny oikeestaan kuin kuukauden. Olo on mahtava, mutta paikoin tosi väsynyt. Tää on eka muksu. Odottelen innolla, että milloin rupeis tuntuu ekat liikkeet. :) kävin ottamassa influenssarokotteen.

Meinaatteko kotidopplerii hommata? Ite hommasin, mutta viikko sit ei vielä ainaskaan kuulunut mitään. Tällä viikolla uus yritys. :)

Voimia kanssaodottajille ja erityisesti niille, joilla pahoinvointi jyllää!

85/93 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ultra takana. Olisin kiinnostunut aktiivisesti kirjoittelemaan Facebook ryhmässä! Mitenkä tämä onnistuu, ja mahtuuko ryhmiin vielä mukaan?

86/93 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää odota kesävauvaa :'( viime to oli neuvola eikä sydänääniä eä löytynyt vauva oli kuollu kohtuun viikolla 14, sikiöhön se on lääketieteellisesti mut mie menetin miun vauvani :'( olo on vihainen ja surullinen ja järkyttynyt ja tyhjä :'( :'( :'(

87/93 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ei ollut tarkotus avautua mutta tämä vain purkautuu jostain, on niin kova pettymys :'( toivotan ihanaa tuleevaa joulua ja tsemppiä raskauteen koittakaa nauttia vaikka tekiski n välillä tiukkaa, olette siunattuja vauvoistanne <3 onni on niin vwitsenterällä eilä koskaan voi ennustaa kun menettääkin jotain , yhtäkkiä niinkuin mi, kolme ultraa takana, kaiken on pitänyt olla tosi hyvin kunnes yhtenä aamuna ei ollutkaan :'( niin surullista nähdä viimeiset sydänäänten kaiut ultrasta sairaalassa ja sitten todeta että nekin häviää , mitän ei ole tehtävissä :'( :'( meillä on nyt suojelusenkeli <3

88/93 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille.

Ajattelin liittyä tänne jos sais vähän ajatuksia jaettua.

Rv 16+4

La ois 11.6.18

Ensimmäinen lapsi.

Marraskuussa oli ultra jossa ilmeni epäilys että vauvalla on gastroskiisi,pienoinen järkytys...Nyt lukenut kaiken aiheesta mitä löytänyt.

Muuten kaikki näyttää olevan kunnossa ja NIPT testi tehty.

Tiistaina olis rakenneultra ja lapsvesipunktio ja pelottaa se keskenmenoriski.

Ymmärsin ettei sitä tarvis ottaa jos NIPT normaali,mutta nyt lääkäri sitä ehdotti viime käynnillä.

What: Voimia sinulle surusi keskellä.

89/93 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu mukaa! 22.6 laskettu aika. Onko mitään faceryhmää siis olemassa mihin pääsee mukaan vielä?

90/93 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä kans esikoistaan kesäkuussa syntyväksi odottava äippä, joka mielellään lukisi muiden ja jakaisi omia ajatuksiaan raskaudesta. Onko mahdollista päästä suljettuun Faceryhmään? :)

LA siis 20.6 ja nyt menossa 16+3. Rakenneultra 30.1 ja sitten toivottavasti tiedetään, ketä ootellaan perheeseen ❤️ Ei vaan malttais oottaa....

91/93 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi esikoistaan odottava ilmoittautuu, vaikka laskettu aika on 29.6 eli voi olla että tuleekin heinäkuun esikoinen...saas nähdä. Muakin kiinnostelis, että onko olemassa jotain salaista ryhmää meille kesäkuisten odottajille? Liittyisin mielelläni :)

92/93 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jo syntyneitä kesäkuisia? :) itsellä alkoi eilen supistelut ja vereslimainen vuoto. Josko tänään pääsisi tositoimiin? <3

93/93 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä odotellaan rv 38+3 😁