Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mikä järki niissä juoksutrikoissa on?

Vierailija
24.09.2017 |

Minä kerron: ei mikään muu kuin se oman persee esittely koko maailmalle! Itse juoksen farkuissa iltalenkin, eikä ikinä ole yhtään mitään ongelmaa. MIkään ei hankaa, ei kiristä. Kai teillä kuutioperseillä, joita ne trikoot etää puoleensa kai sitten on joku hirveä hankaamisongelma. Voe swidduuu...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvat housut ovat mukavammat kuin joku liehuva tuulipuku, ja joustavuus on myös tärkeää.

Vierailija
2/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä järkeilijöitä, miksi pitää kaikessa olla jotain järkeä :(

Juoksutrikoot ovat yksinkertaisesti mukavammat kuin tuulipuku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lookki. Eivät ole tiellä. Ne nyt vaan kuuluu tähän päivään. Kuten verkkarit 80-luvulle.

Vierailija
4/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme perseen esittelijää. Muita mielipiteitä?

Vierailija
5/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyet, ei ole liian kuumat, hiki ei näy esim mustissa trikoissa, hiki kuivaa nopeasti, pyöräillessä ja jopa juostessa ilmanvastus on pienempi kuin lököhousuilla, joustavat, lahkeet ei tartu pyöräillessä tai laahaa salin lattioita pitkin tai kenkien alla.

Ei mulla ole mitään tarvetta esitellä takamusta. Mun urheilutopit on monet niin pitkiä, että peittää muutenkin takamuksen.

Vierailija
6/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se perse esillä farkuissakin, paitsi jos käytät jotain jeesuksen vanhoja porkkanafarkkuja.

Vierailija
7/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva on pururadalla katsomassa vaikka kuinka esittelisi paikkojaan

Vierailija
8/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin trikoita käytän ja olen mies. Ei ole mitään esiteltävää niin edessä kuin takanakaan.

On erittäin mukavat päällä ja sopii kaikenlaiseen urheiluun paremmin kuin perus lökötuularit.

Vierailija
9/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka urheilee farkuissa? Ahdistava ajatus. En kyllä tunne oloani ihan kotoisaksi tiukoissa trikoissakaan, semmoiset rennommat joustavat housut on parhaat. :)

Vierailija
10/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, eihän muita urheiluasuja juuri nyt oikein ole tarjolla. Käyttäisin mieluummin ysärimallisia normaalileveitä mutta en halua maksaa hipsteriekstraa niistä. NE ON KUITENKIN VAIN HIKILIIKUNTAVAATTEET, ainakin mulle.

Vierailija
11/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juoksutrikoot ja pitkä perseen peittävä takki. Mitäs nyt?

Vierailija
12/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen farkuissa juoksevan aikuisen, pohdin ensimmäisenä sen olevan myöhässä jostain tai että se on varastanut jtn! En yhdistä kyseisiä pöksyjä urheiluun.

Vierailija
13/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen farkuissa juoksevan aikuisen, pohdin ensimmäisenä sen olevan myöhässä jostain tai että se on varastanut jtn! En yhdistä kyseisiä pöksyjä urheiluun.

Kasarileffoissa porukka vaeltaa tai metsästää joskus sinisissä farkuissa. Ei ihan normaalia sekään nykypäivän silmin.

Vierailija
14/58 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kuvitella joutuvansa juoksemaan hiestä märissä, ja sitä mukaa painavissa, hiertävissä, kylmissä farkuissa...

Vierailija
15/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein etu on pienempi ilmanvastus. Siksi nykypiikkareissakaan ei oo nauhoja.

Vierailija
16/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostappa ap jotkut esim. Niken juoksutrikoot ja käy kokeilemassa, tiedät miksi.

Itse käytän lenkillä ja salilla trikoita, koska niissä on paras liikkua. Jos joku haluaa mun peppua tiirailla niin siitä vain.

Vierailija
17/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esittelen persettäni mieluummin farkuissa, mutta en harrastakaan liikuntaa.

Vierailija
18/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten jännä juttu, että jos laitat sellaiset lyhyet trikooshortsit tai pyöräilyshortsit, hommassa ei ole mitään ongelmaa, mutta jos laitat kokotrikoot, se on heti jotain perseen esittelyä. 

Vierailija
19/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se perse esillä farkuissakin, paitsi jos käytät jotain jeesuksen vanhoja porkkanafarkkuja.

Oliko siis jo Jeesuksella farkut ?

Minä kun luulin hänen olleen enemmän niiden helmallisten vaatekappaleiden käyttäjiä...

Vierailija
20/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi kollarit ja verkkaritkin pitää nykyään olla sellaisia kapean mallisia. Yritin etsiä itselleni sellaisia kotilököhousuja netistä, mutta kaikki oli noita kapean mallisia.