Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mikä järki niissä juoksutrikoissa on?

Vierailija
24.09.2017 |

Minä kerron: ei mikään muu kuin se oman persee esittely koko maailmalle! Itse juoksen farkuissa iltalenkin, eikä ikinä ole yhtään mitään ongelmaa. MIkään ei hankaa, ei kiristä. Kai teillä kuutioperseillä, joita ne trikoot etää puoleensa kai sitten on joku hirveä hankaamisongelma. Voe swidduuu...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mä olin yks päivä lenkillä ja näin juuri ap:n kaltaisen farkkulenkkeilijän pururadalla. Miehellään oli kyllä asialliset lenkkeilyvaatteet, mutta tällä keski-ikäisellä naisella oli tuulitakki yhdistettynä farkkuihin. Oli aika naurettavan näköstä.

Vierailija
22/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rumia ovat munkin mielestäni, mutta semmoisia vaan myydään. Toivottavasti muoti menee pian ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh mä olin yks päivä lenkillä ja näin juuri ap:n kaltaisen farkkulenkkeilijän pururadalla. Miehellään oli kyllä asialliset lenkkeilyvaatteet, mutta tällä keski-ikäisellä naisella oli tuulitakki yhdistettynä farkkuihin. Oli aika naurettavan näköstä.

Voi ei. Sulla tais päivä mennä pilalle. Olipa ajattelematon keski-ikäinen nainen.

Vierailija
24/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, keski-ikäisenä sinäkin olet sitten nuorten mielestä 'naurettavan näköinen'- ihan riippumatta nykyisistä vaatteistasi, tai siitäkään mitä silloin päällesi puet ja millaisia vaatteita sitten pidät kun olet itse jo keski-ikäinen. . .

Vierailija
25/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kun käyn salilla, lenkkeilen tai pyöräilen, mukava hengittävä kangas. Jos menen salille tai lenkille, ei kukaan edes nää että pukeudun moisiin housuihin paitsi tietysti siellä salilla (vaihdan housut sielä jalkaan ja pois) tai jos tulee metsässä vastaan :D  Mutta esim eilen pyöräilin 10km ja kävin välissä kaupassa ostamassa välipalaa. Kyllä oli trikoot jalassa. Olen pahoillani jos joku siitä mielensä pahoittaa mutta en nyt alla housuja vaihtaa puskassa ennen kauppaan menoa :D Tuulihousut on sitten talvella paremat ulkourheilussa kun ovat lmpimämmät, muuten niissä tule emielestäni kuuma.

Pakko lisätä vielä että on kyllä plussaa että oma mies on innosta soikeana kun kiskasee trikoot jalkaan. Itsetunto nousee kun toinen kuolaa pyllyä :) mutta ei mua muiden mielipiteet kiinnosta. Pidän kyseisitä housuista ja aion niitä käyttää eikä mua häiritse että muutkin niitä jalassaan pitää.

Vierailija
26/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja ei saisi käyttää urheillessa. Tiukat farkut vähentää verenkiertoa ja voi aiheuttaa hermo-ongelmia. Onnea vaan farkuissa lenkkeileville.

Vierailija
27/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritäpä löytää jostakin normaalileveitä verkkareita, ei muuten ole. Kaikki puuvillaisetkin tahtoo väkisin olla kireää mallia ja olo on aivan kuin kalsareissa liikkuisi. Lisäksi ne ovat yleensä niin kireitä ja venyvää kangasta että tulee väkisinkin esitelleeksi alushousunsa ellei ole sitä pitkää paitaa tai takkia. Yhtä hyvin voisin kiskoa päälleni sukkahousut ja juosta hameessa.

Vierailija
28/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
29/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin salilla käytän siksi, että näen polvien ja jalan asennon. Virheellinen asento on tuhoisaa polvilleni.

Vierailija
30/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko näistä trikoista täytyy vängätä :D Joka viikko uusi aloitus.

Trikoot on mukavat ja kevyet, niissä on hyvä juosta tai hölkötellä. Pyllykin näyttää hyvältä, joka on kyllä toissijaista urheiluvaatteissa mutta silkkaa plussaa kuitenkin.

Vierailija
31/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ihan varma onko aloitus tehty kieli poskella vai tosissaan?

Vierailija
32/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ymmärrä tuota. Itseäni ahdistaa juoksutrikoot jalassa, mutta minun puolesta naiset voivat esitellä persettään. Sitä en ymmärrä miksi xxxxl-kokoiset naiset haluvat korostaa läskejään, mutta kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
33/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin mahtavaa seurattavaa kun nainen juoksee labiat ilmaa halkoen.

M

Vierailija
34/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Tämäkin asia toistuu näissä trikookeskusteluissa :D En ole vielä koskaan nähnyt naista sellaisissa trikoissa, joissa jotenkin näkyisi tarkasti alapään muoto. Enkö vain ole katsonut tarpeeksi läheltä ja tarkkaan, vai mikähän tässä on? Vai kuuluisiko ne trikoot oikein työntää sormin sinne väileihin vai kuinka?

yst.terv. trikoonainen

Vierailija
35/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä perhana ulkonäöstä ole kyse, ne laitetaan samasta syystä kuin uimarit laittaa ne haarovälejä hipovat uikkarit. Mahdollisimman pienessä koossa niin varmana juostaan lujempaa kuin farkuissa hiihtävät rimppakintut.

Vierailija
36/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on paljon mukavampi juosta kuin missään muissa vaatteissa. Ja miksi kuluttaisin suosikkifarkkujani turhaan juoksemalla niissä, hiki ei tee hyvää farkkujen kankaalle!

Vierailija
37/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ilmeisesti muotia, että alushousuja kuuluu esitellä vieraille ihmisille. 

Vierailija
38/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tämäkin asia toistuu näissä trikookeskusteluissa :D En ole vielä koskaan nähnyt naista sellaisissa trikoissa, joissa jotenkin näkyisi tarkasti alapään muoto. Enkö vain ole katsonut tarpeeksi läheltä ja tarkkaan, vai mikähän tässä on? Vai kuuluisiko ne trikoot oikein työntää sormin sinne väileihin vai kuinka?

yst.terv. trikoonainen

Et ilmeisesti ole teinipoika joka oikein kovasti haluaa nähdä nännejä ja häppäreitä kaikkialla.

Vierailija
39/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä järki niissä farkuissa on? Ei siis mikään muu kuin se oman perseen esittely.

!!

Vierailija
40/58 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kun käyn salilla, lenkkeilen tai pyöräilen, mukava hengittävä kangas. Jos menen salille tai lenkille, ei kukaan edes nää että pukeudun moisiin housuihin paitsi tietysti siellä salilla (vaihdan housut sielä jalkaan ja pois) tai jos tulee metsässä vastaan :D  Mutta esim eilen pyöräilin 10km ja kävin välissä kaupassa ostamassa välipalaa. Kyllä oli trikoot jalassa. Olen pahoillani jos joku siitä mielensä pahoittaa mutta en nyt alla housuja vaihtaa puskassa ennen kauppaan menoa :D Tuulihousut on sitten talvella paremat ulkourheilussa kun ovat lmpimämmät, muuten niissä tule emielestäni kuuma.

Pakko lisätä vielä että on kyllä plussaa että oma mies on innosta soikeana kun kiskasee trikoot jalkaan. Itsetunto nousee kun toinen kuolaa pyllyä :) mutta ei mua muiden mielipiteet kiinnosta. Pidän kyseisitä housuista ja aion niitä käyttää eikä mua häiritse että muutkin niitä jalassaan pitää.

Itsekin olen ihan innoissani kun vaimo laittaa juoksutrikoot päälle, yleensä käyn kehumaan ja virnistelemään ja tulen taakse sekä painan lantioni vaimon peppua vasten sanoen samalla "oh, yes, let´s do it", vaimo naurahtaa ja lähtee lenkille, itse jään katselemaan elokuvaa tms.