Kertokaa mikä järki niissä juoksutrikoissa on?
Minä kerron: ei mikään muu kuin se oman persee esittely koko maailmalle! Itse juoksen farkuissa iltalenkin, eikä ikinä ole yhtään mitään ongelmaa. MIkään ei hankaa, ei kiristä. Kai teillä kuutioperseillä, joita ne trikoot etää puoleensa kai sitten on joku hirveä hankaamisongelma. Voe swidduuu...
Kommentit (58)
Mulla on tällä hetkellä käytössä kolme paria 90-luvulla ja 2000-luvun alussa ostettuja trumpetti/suoralahkeisia trikoita. Niitä käytän juostessani. Ekologisista syistä haluan käyttää ne loppuun, eivätkä ne millään hajoa.
Katsotaan, millainen on lahjemuoti siinä vaiheessa, kun seuraavan kerran uusia housuja tarvitsen, mutta en koe noiden kankaanpalasien minua hidastaneen esim. puolimaratonilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä käytössä kolme paria 90-luvulla ja 2000-luvun alussa ostettuja trumpetti/suoralahkeisia trikoita. Niitä käytän juostessani. Ekologisista syistä haluan käyttää ne loppuun, eivätkä ne millään hajoa.
Katsotaan, millainen on lahjemuoti siinä vaiheessa, kun seuraavan kerran uusia housuja tarvitsen, mutta en koe noiden kankaanpalasien minua hidastaneen esim. puolimaratonilla.
Jatkan vielä: taannoin kävin jopa sovittamassa nykypäivän juoksutrikoita. Materiaali oli ohentunut varmaan puoleen 15 vuoden takaisesta. Joten jos pylly näkyy enemmän kuin ennen, se johtuu siitä että valmistajat haluavat käyttää vähemmän polyesteriä ja elastaania ja pistää nekin rahat omiin katteisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama, missä pöksyissä kukin juoksee tai pyörii kaupungilla, mutta sikäli huvittaa tämä "MAAILMAN MUKAVIMMAT HOUSUT!!!11111!!!!!" -trendi, sillä juoksutrikoot on kohtalaisen tuore ilmiö kuitenkin. Vielä kymmenen vuotta sitten ei olisi tullut mieleenkään, että juoksutrikoot ovat "MAAILMAN MUKAVIMMAT HOUSUT!!!1111!!! MINÄ PIDÄN NIITÄ MILLOIN HALUAN MISSÄ HALUAN KOSKA MUKAVAT!!!11111", vaan silloin oli mantra vielä, että "leggingsit eivät ole housut".
Silloin se maailman mukavimpien housujen titteli kuului jooga- tai collegehousuille, joista onkin sittemmin tullut suorastaan salonkikelpoisia. (Kirjaimellisesti: olen nähnyt muotilehdissä business-asuja, joissa on collegehousuja tai verkkarihousuja yhdistettyinä kalliiseen kauluspaitaan ja korkkareihin.)
No, näin se maailma muuttuu.
Minä juoksen tylsästi kapealahkeisissa collegehousuissa, koska ne ovat minusta "MAAILMAN MUKAVIMMAT HOUSUT!!!1111!!!!" Plus, niissä on bonuksena vetoketjulliset taskut. :-)
Minä olen juossut viimeiset 15 vuotta hiihtotrikoissa, mitkä siis ovat samanlaiset kuin juoksutrikootkin.
Farkut ne vasta perseen nostaakin tiskille esiin. Taidat itse tykätä esitellä takamustasi.
Vaikka joku esitteleekin, niin entäs sitten? Miksi se oikeasti häiritsee? Älä katso.
Onko oma peppusi niin kauhea ja iso että ärsyttää kun nuoret naiset sitä omaa treenattua pyllyään esittelee? Pelkäätkö että se sun kaljuuntunut, isomahainen vanha ukko niiden perään lähtis?
Olen itsekin läski ja vanha, mutta ei häiritse nuoriit ja kauniit ihmiset.
Mulla hajosi viime kuussa juoksutrikoot jotka ostin vuonna 2002. Niissä oli sellaiset pinkit raidat sivussa ja tosiaan tiukat housut. Käytin niitä usein, kuten muitakin samankaltaisia housuja ja olen käyttänyt ainakin vuodesta 1998 kun aloin kulkemaan naisvoimistelijoiden jumpissa. Ne olivat ja ovat edelleen kaikista mukavimmat housut jumppaan, salille ja lenkille. Kyseessä ei ole muoti-ilmiö, enkä aio trikooista luopua sitten kun niitä ei enää suurin osa näe. Eikä varmasti luovu moni muukaan sellainen ihminen joka on vuosikausia urheillut ja urheilee edelleen.
Voin esitellä geneettisesti ylivoimaista synnytyskoneistoani kumppaniehdokkaille.
Mä kävin just boulderoimassa, matkat kuljin pyörällä, ja trikoot oli jalassa koko reissun. Aika vaikeeta olis kiipeillä joustamattomissa housuissa, tai liian lököttävissä. Ulkokiipeilyä varten mulla on kyllä kunnon kiipeilyhousut kestävämmästä kankaasta, mutta sisäkiipeilyssä trikoot vaan on parhaat. Niitä näkee välillä miehilläkin. :)
Käytän trikoita myös lenkillä ja muuten liikuntaa harrastaessa, ja välillä muutenkin, esim luennoilla tai tenteissä. Ne on vaan niin mukavat, ja moni muukin yo:lla käyttää, eli ovat myös ajanmukaiset.
Onneksi elän maassa, jossa saan pukeutua ihan miten huvittaa. Vartalon muotojen on ihan ok näkyä, ei tarvi pukeutua kaapuun. Jos se jotain harmittaa, niin ei ole mun ongelma. :) Ap:kin saa ihan rauhassa juosta farkuissa, kukaan ei kiellä. Jokainen pukeutukoon itseään miellyttäviin vaatteisiin.
Harmi että itselläsi ei ole hyvää persettä. Itselläni onneksi on ja tykkään pitää myös lenkillä istuvia vaatteita. Todellakaan en juoksulenkille menisi missään epämukavissa farkuissa! Jos jumppaisit ja kävisit salilla voisit itsekin saada perseen, joka on ilo silmälle trikoissa. ☺
Vierailija kirjoitti:
Voin esitellä geneettisesti ylivoimaista synnytyskoneistoani kumppaniehdokkaille.
Tämä ketju oli vanhan ketjun lämmittelyä.
Mutta joo, tuota varmaan ne oikeasti trikoita paheksuvat pelkäävät. 😄
Miehenä käytän trikoiden päällä shortseja. Mukavuudeltaan ylivertaiset verkkareihin verrattuna.
Leggareissa on siksi ihonmyötäisyys koska lihas täytyy pysyä lämpimänä
Eikös Batmanillä tms olekin trikoot?
Tää ei nyt varsinaisesti liity ketjun aiheeseen mutta mikähän siinä on, että minun jalassa kaikki juoksu/salitrikoot valuvat? Haluisin muuten pitää trikoita mutta en tykkää kun niitä joutuu kiskomaan koko ajan ylös :/
Vierailija kirjoitti:
Tää ei nyt varsinaisesti liity ketjun aiheeseen mutta mikähän siinä on, että minun jalassa kaikki juoksu/salitrikoot valuvat? Haluisin muuten pitää trikoita mutta en tykkää kun niitä joutuu kiskomaan koko ajan ylös :/
Liian pienet/isot.
Tietäisit jos juoksisit 10km tunnissa 4x vkossa.Tarvitsisit myös juoksukengät tai jalkasi hajoaisivat.
Niin ja farkuissakin näkyy perse.Mä en ainakaan ole noin perseorientoitunut joten ei vähempää voisi kiinnostaa.Juokseminen on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut kompressiotrikoita?
Juoksutrikoot on mustakin perseenesittelyä varten ja vähän nolot. Itse juoksen ohuissa tuulipuvunhousuissa, jotka on juoksuun tarkoitettu. Kroppa on kuosissa, mutta en viitsi esitellä itseäni.
Minulle on ihan sama, missä pöksyissä kukin juoksee tai pyörii kaupungilla, mutta sikäli huvittaa tämä "MAAILMAN MUKAVIMMAT HOUSUT!!!11111!!!!!" -trendi, sillä juoksutrikoot on kohtalaisen tuore ilmiö kuitenkin. Vielä kymmenen vuotta sitten ei olisi tullut mieleenkään, että juoksutrikoot ovat "MAAILMAN MUKAVIMMAT HOUSUT!!!1111!!! MINÄ PIDÄN NIITÄ MILLOIN HALUAN MISSÄ HALUAN KOSKA MUKAVAT!!!11111", vaan silloin oli mantra vielä, että "leggingsit eivät ole housut".
Silloin se maailman mukavimpien housujen titteli kuului jooga- tai collegehousuille, joista onkin sittemmin tullut suorastaan salonkikelpoisia. (Kirjaimellisesti: olen nähnyt muotilehdissä business-asuja, joissa on collegehousuja tai verkkarihousuja yhdistettyinä kalliiseen kauluspaitaan ja korkkareihin.)
No, näin se maailma muuttuu.
Minä juoksen tylsästi kapealahkeisissa collegehousuissa, koska ne ovat minusta "MAAILMAN MUKAVIMMAT HOUSUT!!!1111!!!!" Plus, niissä on bonuksena vetoketjulliset taskut. :-)