Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kade, kun muiden vaimot käy salilla ja ...

Vierailija
24.09.2017 |

mun ei. Mässää vain herkuilla. En kestä. Itse yritän pitää kroppaani kunnossa. mies 35

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap olisippa mun mies<3 Meillä niin että mies ei katsoisi lasta ollenkaan. Minä kävisin salilla ja tekisi hyvää kyllä pääkopalle päästä pois kotoa. Kun kysyin koska hän katsoisi lasta niin vastaus oli juuri tuo et salillekko mennään persettä jakamaan! Just joo! Vertasi minua myös muihin äiteihin, eihän ne muutkaan käy! Juu meidän kaveripiireissä äidit eivät liiku eivätkä käy salilla koska eivät halua hylätä lastaan (näin siis asiaa perustelevat)! Mutta ovat kyllä reippaasti ylipainoisiakin. Mä en kestäisi itseäni ylipainoisena ja synnytyksen jälkeen olisi kiva kiinteytyä ja saada omaa kroppaa takasin. Mies ei tätä kuitenkaan arvosta. Olen miehenikin mielestä huono äiti jos lähden salille ja hän jää hoitamaan lasta. Täytyy odottaa että lapsi kasvaisi, vaihtaa salia ja viedä hänet lapsiparkkiin siksi aikaa..

Vierailija
42/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se että 70-80% ylipainosta johtuu ruokavaliosta ja vaan loput 20-30% liikunnasta. Jos liikkuu paljon mutta ruokavalio on huono niin ei tuloksia kyllä tulekkaan. Jos taas ruokavalio on kunnossa, sillä saa jo kropasta rasvan palamaan vaikka sinne salille ei pääsisi. Eiköhän se oo ap niin että teidän tai sun vaimon ruokavalio on kyllä niin metsässä jos vaimo on ylipainoinen.. Ei se salilla käynti siihen pelkästään auta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, mun mies taas yrittää piristää mua herkuilla. Vaikutus tosin on päinvastainen koska yritän olla syömättä turhuuksia.

Vierailija
44/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valitti samaa. Seuraavana päivänä, kun hän tuli töistä kotiin, olin ovella vastassa ja puikahdin samantien ulos. Huikkasin mennessäni, että en ole tehnyt ruokaa, valmista sinä jotain. Ja siitä eteenpäin olin joka ilta salilla, mies lasten kanssa kotona. Jostain syystä miehen mielestä systeemi ei ollut reilu, joten oli pakko kysyä, että mitä ihmettä sinä sitten haluat, kun mikään ei kelpaa

Ja heti toinen vastaus oli marttyyrin suusta. 

Minä osaan kyllä tehdä ruokaa ja huolehtimaan lapsista. Ja teen sen ihan mielelläni. Vaimo saa käydä niin paljon kuin haluaa jumpissaan, mutta se mikä kummastuttaa on kropan täysi muuttumattomuus. Vaikkaan, että hän käy jossain ihan muualla kuin siellä jumpassaan. Tai sitten hän vain tankkaa ihan liikaa. 

Minun kroppani ulkonäköön ei liikunta ainakaan vaikuttanut ennen kuin sitä oli joka päivä kahdesta neljään tuntia. Silloinkin lähinnä neste poistui ja tapahtui hyvin pientä kiinteytymistä. Olen normaalipainoinen, en tiedä miten ylipainoisella sitten.

Vierailija
45/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valitti samaa. Seuraavana päivänä, kun hän tuli töistä kotiin, olin ovella vastassa ja puikahdin samantien ulos. Huikkasin mennessäni, että en ole tehnyt ruokaa, valmista sinä jotain. Ja siitä eteenpäin olin joka ilta salilla, mies lasten kanssa kotona. Jostain syystä miehen mielestä systeemi ei ollut reilu, joten oli pakko kysyä, että mitä ihmettä sinä sitten haluat, kun mikään ei kelpaa

PItikö heti vetää överiksi? Ensinnäkin salilla ei tarvi käydä joka päivä. Toiseksi, treenata voi aikaisin aamulla tai illalla lasten mentyä nukkumaan (näin vaimoni tekee) jos haluaa perheellekin jäävän aikaa. Eikä salilla olla "koko iltaa" tai ainakin se on turhaa, 45 min. - tunti on hyvä aika. Vähemmänkin riittää jos tekee hiit-treenejä ja ne onnistuu kotonakin.

Yritit tietysti sanoa että naiset jotka eivät harrasta liikuntaa eivät harrasta sitä siksi että ovat hyveellisiä ja epäitsekkäitä kodinhoitajia. Jokainen sohvaperunoita paremmin tunteva tietää ettei näin ole. Mukavuudenhalu ja laiskuus ulottuu muuhunkin elämään.

Totta, treenata voi aikaisin aamulla eli voin herätä klo 4, lähteä salille, matkaa on noin 30 min autolla, joten tunnin treenin jälkeen olisin kotona noin klo 6.30, siitä sitten aamupalat ja aamutoimet jne.  Nukkumaan kävisin yhtäaikaa lasten kanssa eli viimeistään klo 21.00, että jaksaisin nousta aikaisin aamulla. Myöhään illalla en voi mennä salille, koska miehellä on pelivuoronsa kahdesti viikossa klo 20.00 (on poissa 19.30 - 22.00) ja käy salilla kahdesti viikossa noin klo 20 aikoihin senkin, koska juuri silloin lapset menevät nukkumaan ja hän "haluaa olla poissa jaloista). MInä taas en jaksa lähteä salille klo 22 aikoihin.

Kyse tässä ketjussa on nimenomaan salilla käymisestä, ei mistään miehen miellyttämisestä sillä, että korvaa yöunet treenilla.

Teillä näköjään miehen harrastukset menee sun harrastusten edelle

Todella monessa perheessä asiat ovat noin. Sitten miehet ihmettelevät kun naiset ovat naama nutturalla. Milläs harrastaa jos mies vaan menee eikä  lapsenvahtia löydy jotta nainenkin pääsisi harrastamaan?

Mieti vaikka tilanne että mies on vielä 2-vuorotyössä eli joka toisen viikon illat  töissä ja aamuvuoroviikon illat harrastamassa?

Tuo oli mun todellisuus monta vuotta. Lähdin ja jätin muksut sille. Elämäni paras päätös.