Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kade, kun muiden vaimot käy salilla ja ...

Vierailija
24.09.2017 |

mun ei. Mässää vain herkuilla. En kestä. Itse yritän pitää kroppaani kunnossa. mies 35

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valitti samaa. Seuraavana päivänä, kun hän tuli töistä kotiin, olin ovella vastassa ja puikahdin samantien ulos. Huikkasin mennessäni, että en ole tehnyt ruokaa, valmista sinä jotain. Ja siitä eteenpäin olin joka ilta salilla, mies lasten kanssa kotona. Jostain syystä miehen mielestä systeemi ei ollut reilu, joten oli pakko kysyä, että mitä ihmettä sinä sitten haluat, kun mikään ei kelpaa

PItikö heti vetää överiksi? Ensinnäkin salilla ei tarvi käydä joka päivä. Toiseksi, treenata voi aikaisin aamulla tai illalla lasten mentyä nukkumaan (näin vaimoni tekee) jos haluaa perheellekin jäävän aikaa. Eikä salilla olla "koko iltaa" tai ainakin se on turhaa, 45 min. - tunti on hyvä aika. Vähemmänkin riittää jos tekee hiit-treenejä ja ne onnistuu kotonakin.

Yritit tietysti sanoa että naiset jotka eivät harrasta liikuntaa eivät harrasta sitä siksi että ovat hyveellisiä ja epäitsekkäitä kodinhoitajia. Jokainen sohvaperunoita paremmin tunteva tietää ettei näin ole. Mukavuudenhalu ja laiskuus ulottuu muuhunkin elämään.

Vierailija
22/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossakin riittäisi. En todellakaan tarkoita, että joka päivä pitäisi käydä salilla. Naiset on just tollasia, että suutuspäissään sitten alkavat asua salilla. Mitään ei voi tehdä kohtuudella. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies tykkää löysistä naisista.

Vierailija
24/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valitti samaa. Seuraavana päivänä, kun hän tuli töistä kotiin, olin ovella vastassa ja puikahdin samantien ulos. Huikkasin mennessäni, että en ole tehnyt ruokaa, valmista sinä jotain. Ja siitä eteenpäin olin joka ilta salilla, mies lasten kanssa kotona. Jostain syystä miehen mielestä systeemi ei ollut reilu, joten oli pakko kysyä, että mitä ihmettä sinä sitten haluat, kun mikään ei kelpaa

PItikö heti vetää överiksi? Ensinnäkin salilla ei tarvi käydä joka päivä. Toiseksi, treenata voi aikaisin aamulla tai illalla lasten mentyä nukkumaan (näin vaimoni tekee) jos haluaa perheellekin jäävän aikaa. Eikä salilla olla "koko iltaa" tai ainakin se on turhaa, 45 min. - tunti on hyvä aika. Vähemmänkin riittää jos tekee hiit-treenejä ja ne onnistuu kotonakin.

Yritit tietysti sanoa että naiset jotka eivät harrasta liikuntaa eivät harrasta sitä siksi että ovat hyveellisiä ja epäitsekkäitä kodinhoitajia. Jokainen sohvaperunoita paremmin tunteva tietää ettei näin ole. Mukavuudenhalu ja laiskuus ulottuu muuhunkin elämään.

Totta, treenata voi aikaisin aamulla eli voin herätä klo 4, lähteä salille, matkaa on noin 30 min autolla, joten tunnin treenin jälkeen olisin kotona noin klo 6.30, siitä sitten aamupalat ja aamutoimet jne.  Nukkumaan kävisin yhtäaikaa lasten kanssa eli viimeistään klo 21.00, että jaksaisin nousta aikaisin aamulla. Myöhään illalla en voi mennä salille, koska miehellä on pelivuoronsa kahdesti viikossa klo 20.00 (on poissa 19.30 - 22.00) ja käy salilla kahdesti viikossa noin klo 20 aikoihin senkin, koska juuri silloin lapset menevät nukkumaan ja hän "haluaa olla poissa jaloista). MInä taas en jaksa lähteä salille klo 22 aikoihin.

Kyse tässä ketjussa on nimenomaan salilla käymisestä, ei mistään miehen miellyttämisestä sillä, että korvaa yöunet treenilla.

Vierailija
25/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa viikossakin riittäisi. En todellakaan tarkoita, että joka päivä pitäisi käydä salilla. Naiset on just tollasia, että suutuspäissään sitten alkavat asua salilla. Mitään ei voi tehdä kohtuudella. ap

2 kertaa ei riitä mihinkään, 3 on ehdottomasti minimi, 4 optimi.

Vierailija
26/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää on korkeastikoulutettuja, rikkaita, komeita, sopusuhtaisia, tehdä kotitöitä, huomioida vaimoa jne. Naisilta ei saa vaatia mitään tai olet narsistimies, jota haukutaan ja alistetaan. Ei kai miesten tarvi olla tahdottomia otuksia, joille käy kaikki. Turha ihmetellä, jos mies viihtyy mielummin kavereiden kuin oman naisen seurassa. Vaatimuksen on tänä päivänä miehille täysin kohtuuttomat. Naiset älkää taas heti hyökätkö, kun huomaatte olevanne valittaja, 20 kg ylipainoinen ja laiska.

Vierailija
27/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan nyt laihduttaa, ettei tarvitse mennä amputaatioon tai sydämen ohitusleikkaukseen. Muutenkin herkkujen syönti kostautuu heti erinäisinä välittöminä oireina, niin eipä oikein kiinnosta tuo herkuttelu muutenkaan enää. Ensin tämä tuli alkoholin kanssa vastaan. Ahdisti jo valmiiksi niin ei huvittanu ottaa.

Vierailija
28/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun tietää miten puhdasta sitä itseään joku jäätelökin on ja mitä se tekee mun elimistölle, niin eipä maistu. En käsitä miten kukaan voi syödä moista soopaa ja miten hullut markkinat tuon kuvottavan aineen ympärille on rakennettu. Sokerin siis. (Myrkkyä!) Vois siirtyä syömään pelkkää riistaa ja kasviksia. Nro 27

Vierailija
29/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miettikää te vaan pinnallisesta näkökulmasta, ei ole multa pois.. Nro 28

Vierailija
30/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kävellä tai juosta yhdessä lastenvaunujen (juoksuun erityisvaunut) kanssa lenkkejä ja vuorotellen menette salille käymään. Toimii varmasti, jos molemmat sitoudutte asiaan... Kyllä salilta saa hyvän mielen, rentoutuu ja maailman näyttää niin hyvältä, että ei tee mieli vain mässäillä. 

Vierailija
31/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksit koko tän tarinan.  Et sä missään salilla ole joka ilta käynyt.

Vierailija
32/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa salilla käyvistä ihmisistä on ylipainoisia - valitettavasti tämä on totuus. Syodään sitten 3 kertaa enemmän kun vähän käydään rehkimässä laitteissa. Juorutaan puolet ajasta ja hikikään ei ehdi tulla. Aika suuri ihme kyllä. Vain nuoret on normaalipainoisia.

Sano vain suoraan että suurin osa salilla käyvistä naisista juoruaa puolet siitä ajasta eikä tee siellä mitään joka toisi tuloksia.  Ei miehet mene salille juoruamaan, vaan treenaamaan.

Vierailija
33/45 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valitti samaa. Sitten minäkin liityin niiden "muiden vaimojen"  kimppaan ja aloin kulkea salilla. Jäin siihen koukkuun ja nyt salilla 5x viikko ja mies nurisee, kun joutuu vahtimaan lapsia ja tekemään ruokaa. Mutta ei auta, en voi jättää  salia väliin. Kiitos miehelle, että patisti minut sinne.  Kyllä ap se sinunkin vaimo varmaan taas jossain vaiheessa innostuu salista, varsinkin kun on siellä ennen naimisiin menoakin käynyt. Viimeistään siinä vaiheessa kun kotona alkaa olla liikaa hommia. Salille niitä pääsee kivasti pakoon, etkä sinäkään voi valittaa. kun itse hänet olet sinne patistanut.

Yhdessä he sinne menevät.

Vierailija
34/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, treenata voi aikaisin aamulla eli voin herätä klo 4, lähteä salille, matkaa on noin 30 min autolla, joten tunnin treenin jälkeen olisin kotona noin klo 6.30, siitä sitten aamupalat ja aamutoimet jne.  Nukkumaan kävisin yhtäaikaa lasten kanssa eli viimeistään klo 21.00, että jaksaisin nousta aikaisin aamulla. Myöhään illalla en voi mennä salille, koska miehellä on pelivuoronsa kahdesti viikossa klo 20.00 (on poissa 19.30 - 22.00) ja käy salilla kahdesti viikossa noin klo 20 aikoihin senkin, koska juuri silloin lapset menevät nukkumaan ja hän "haluaa olla poissa jaloista). MInä taas en jaksa lähteä salille klo 22 aikoihin.

Kyse tässä ketjussa on nimenomaan salilla käymisestä, ei mistään miehen miellyttämisestä sillä, että korvaa yöunet treenilla.

Teillä näköjään miehen harrastukset menee sun harrastusten edelle

Vierailija
35/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta olen todennut -ja mieheni jos et minua usko: aamulla joko pitää herätä viideltä tai sitten mennä salille vasta kymmeneltä, että ehtii syödä ja ruoka laskeutua ennen sitä.

Illalla täytyy tulla salilta/lenkiltä ennen kahdeksaa että tulee uni, joten sinne pitää mennä viimeistään kuudelta. Parhaaseen ruuanlaittoaikaan siis.

Ap, tehkää niin että ostat vaimolle kymmenen personal trainer kertaa esim. Sitten kerro että hän saa joka toinen päivä mennä töistä suoraan salille, sinä sillä aikaa käyt kaupassa, kuljetat lapset, teet ruuan ja kuulustelet kokeet. Näin kaikki tämä on tehty kun hän tulee salilta. Toisin päin joka toinen päivä.

Pitäkää tätä neljä viikkoa, niin olen ihan varma että hän on koukussa.

Missään nimessä et sano että tämä on ulkonäön vaan hänen jaksamisen, terveyden ja hyvinvoinnin takia.

Vierailija
36/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy 4 aamuna viikossa salilla (6.30-7.30) ja lauantaina päivällä ja minä 3 iltana/päivänä. Viikonloppunakin voi harrastaa oikein hyvin.

En ymmärrä näitä jotka vetää kaiken överiksi - minä sitten menen ja jätän ruuanlaiton ja lapset täysin miehelle.... ?? Siis häh, miksi pitää olla noin ehdoton ja ilkeä?? Kaiken voi tehdä yhdessä ja hyvin ehtii. Meillä on ollut 4 lasta kotona ja silti ollaan ehditty harrastamaan - niin lapset kuin aikuisetkin. Ei ehkä näin usein kuin nyt mutta kuitenkin. Teinien kanssa on jo tosi helppoa.

Mutta ei tuo liikunta laihduta, se vain kiinteyttää sen mitä on oikealla ruokavaliolla laihtunut.

t normaalipainoisten perhe

Vierailija
37/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun yritin talvella käydä salilla päästäkseni ylipainosta ja huonosta nukkumisesta eroon, niin mies oli niin mustasukkainen että jaanko pers***ä siellä (vauvan aiheuttaman univelan takia meillä oli tosi harvoin seksiä, toinen syy väsymiseen oli myös se että työtön mies ei osallistunut kotitöihin. Sille iski joku hemmetin babyblues jo raskausaikana).

Yritin kolme viikkoa käydä illalla 20.30 jälkeen, kun sain lapsen nukkumaan..äkkiä treenit ja takas kotiin ja pari tuntia siihen että nukahtaa. En jaksanut, koska tuo tyyli väsytti entisestää .

Muutaman kuukauden kuluttua yritin käydä lähemmällä salilla aikaisin aamulla(heräsin 05 maissa)..jaksoin reilun kuukauden, koska se oli taas nukkumisesta pari tuntia pois. Mies maksaa tämän kuntosalin jäsenyyden ja aina välillä huomauttelee, että maksoi laskun tai eräpäivä on tulossa silloin ja silloin. Olenkin sanonut, että menen salille vasta kun sinä alat osallistua säännöllisesti kotitöihin ja minä saan nukuttua paremmin.

Olisi ihanteellista käydä salilla vasta aamupäivällä, mutta mies kokee tarpeellisemmaksi harrastella omia pimeitä töitään juuri silloin, niin se ei ole mahdollista hänen ansiostaan. Minäkin kävin ennen säännöllisesti salilla ja olin 15kg kevyempi. Meikkasin ja olin iloisempi. Ja seksiäkin oli useammin.

Miten sinä todellisuudessa mahdollistat oman emäntäs salilla käymisen? Vai oletko samanlainen narsistinen ja mustasukkainen kusipää, kuin minun mieheni nykyään?

Vierailija
38/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tarkoita mitään fitnesskorppaa, vaan ihan normaalipainoista naista toivoisin. Mutta on liikaa vaadittu. Helppoa olisi lähteä salille yhdessä. Maksan ja kuljetan, kun ei kelpaa. Lapset pärjää sen aikaa kotona. Autan kotitöissä. Aikaa tähän kyllä on.ap

Autat kotitöissä? Ne siis kuuluvat mielestäsi vaimolle, mutta ritarillisena suostut auttamaan niissä?

Vierailija
39/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä murehdi. Oma vaimoni on käynyt jo muutaman vuoden salilla, mutta eipä se kroppa ole mihinkään muuttunut. En tiedä missä hän oikeasti käy, mutta luulisi jossain vaiheessa jotain tuloksia näkyvän...

Vierailija
40/45 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti toinen vastaus oli marttyyrin suusta. 

Minä osaan kyllä tehdä ruokaa ja huolehtimaan lapsista. Ja teen sen ihan mielelläni. Vaimo saa käydä niin paljon kuin haluaa jumpissaan, mutta se mikä kummastuttaa on kropan täysi muuttumattomuus. Vaikkaan, että hän käy jossain ihan muualla kuin siellä jumpassaan. Tai sitten hän vain tankkaa ihan liikaa.