Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin lapsi meni ottamaan käsilaukustani tavaroita. Kaveri ei sanonut asiaan mitään.

Vierailija
24.09.2017 |

Minun piti itse sanoa lapselle, etten anna omia tavaroitani hänelle leikkiin. Mielestäni vanhempien tehtävä on sanoa lapsilleen tällaisista asioista, jotka ei ole kohteliaita tapoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap tietenkin otti kaverin huonon käytöksen puheeksi. Mitä kaveri vastasi kun kysyit häneltä miksi antaa lapsensa penkoa kassiasi?

Miksi olisi ottanut? Todella tahditonta sekin.

Vierailija
22/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tällainen typerä vinkuintiaani, jolta ei mene edes tamponit itsekseen pilluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n AINOA tarkoitus tälle ketjulle oli saada piiloaggressiivisesti haukkua omaa tuttavaansa, jossa ei ollut mitään sen enempää vikaa, kuin aloittajassakaan ON. Koska kovin monella ei menisi tuosta herneet nenään. Kun sen asian voi tosiaan ihan itsekin kieltää, niin NO BIG DEAL.

Vierailija
24/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo, ettei toisen laukkua mennä avaamaan,  asia joka lapsen on opittava joka tapauksessa. Itselläni se on niin selkärangassa, että jos joku ystäväni pyytää  ottamaan käsilaukustaan jotain, tunnen oloni tosi vaivautuneeksi. Voin hakea laukun, mutta pyydän, että ottaa itse mitä tarvitsee. Johtuu kai siitä, että käsilaukku sisältää useimmiten ihmisen melkein koko elämän, passit, henkilökortit, lääkkeet, palkkanauhat sun muut vastaavat.

Vierailija
25/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne tuli niin yllättäen, että en sanonut asiasta kaverille. Ja nämä tällaiset asiat on siten herkkiä, että kaverille pitää miettiä tarkkaan miten sanat muotoilee ettei mene kaverilit. Kaverini on yksi parhaista mitä minulla on, joten kyse ei ole kenenkään "piiloaggressiivisesta haukkumisesta". Ap

Vierailija
26/26 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoin siis lapselle ettei hän saa ottaa minun tavaroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä