Kaverin lapsi meni ottamaan käsilaukustani tavaroita. Kaveri ei sanonut asiaan mitään.
Minun piti itse sanoa lapselle, etten anna omia tavaroitani hänelle leikkiin. Mielestäni vanhempien tehtävä on sanoa lapsilleen tällaisista asioista, jotka ei ole kohteliaita tapoja.
Kommentit (26)
Ap on tällainen typerä vinkuintiaani, jolta ei mene edes tamponit itsekseen pilluun.
Ap:n AINOA tarkoitus tälle ketjulle oli saada piiloaggressiivisesti haukkua omaa tuttavaansa, jossa ei ollut mitään sen enempää vikaa, kuin aloittajassakaan ON. Koska kovin monella ei menisi tuosta herneet nenään. Kun sen asian voi tosiaan ihan itsekin kieltää, niin NO BIG DEAL.
Onhan tuo, ettei toisen laukkua mennä avaamaan, asia joka lapsen on opittava joka tapauksessa. Itselläni se on niin selkärangassa, että jos joku ystäväni pyytää ottamaan käsilaukustaan jotain, tunnen oloni tosi vaivautuneeksi. Voin hakea laukun, mutta pyydän, että ottaa itse mitä tarvitsee. Johtuu kai siitä, että käsilaukku sisältää useimmiten ihmisen melkein koko elämän, passit, henkilökortit, lääkkeet, palkkanauhat sun muut vastaavat.
Tilanne tuli niin yllättäen, että en sanonut asiasta kaverille. Ja nämä tällaiset asiat on siten herkkiä, että kaverille pitää miettiä tarkkaan miten sanat muotoilee ettei mene kaverilit. Kaverini on yksi parhaista mitä minulla on, joten kyse ei ole kenenkään "piiloaggressiivisesta haukkumisesta". Ap
Mutta sanoin siis lapselle ettei hän saa ottaa minun tavaroita.
Miksi olisi ottanut? Todella tahditonta sekin.