Tiedättekö sen tunteen, kun ei saisi nauraa ja pidättelee ja pidättelee, mutta se vaan pahentaa tilannetta ja sitten nauraa kuin hyeena?
Mulle kävi tänään näin, onneksi ex-anoppi ymmärsi. Käytiin lapsen kanssa hänen 65v synttäreillä ja oli sitten "ottanut" ripsien pidennykset. Ei omasta tahdostaan, vaan ollut koekaniinina yhden kosmetologiksi opiskelevan lapsenlapsensa pyynnöstä 😁.
Kommentit (4)
En tiedä tuollaista tunnetta.Enemmän vaikutti huonolta käytökseltä kuin tunteelta.
Tiedän todella. Tämä on urbaanilegenda mutta todella tapahtunut minulle.
Kaverin kanssa soviteltiin hattuja tavaratalossa ja naurettiin niille. Vieressä seissyt nainen nappasi yhden lakin päästäni, kun se oli hänen, jonka oli vain laittanut sivuun kokeillakseen muita.
Ja tämähän tulee mieleeni aina sopimattomissa tilanteista, vaikka jutusta on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän todella. Tämä on urbaanilegenda mutta todella tapahtunut minulle.
Kaverin kanssa soviteltiin hattuja tavaratalossa ja naurettiin niille. Vieressä seissyt nainen nappasi yhden lakin päästäni, kun se oli hänen, jonka oli vain laittanut sivuun kokeillakseen muita.
Ja tämähän tulee mieleeni aina sopimattomissa tilanteista, vaikka jutusta on aikaa.
Tuo on ikuisuus naurunaihe. Toinen on, että olet vastakkaista sukupuolta olevan kaverisi kanssa vaateostoksilla ja menet kurkistamaan, kun hän sovittaa jotain. Väärään sovituskoppiin.
Tiedän joo. Kaupan kassalla käynyt usein, kun tulee karmea pieru, jonka kaikki kuulevat.