Kaikki hotellipaketit mm Tallinnaan ja Tukholmaan on perheille joissa alle 12v lapsia...
Sen jälk hinnat muuttuukin täysin, samoin tarjoomukset kokonaisuuksien suhteen..huonommaksi siis.
Kommentit (4)
Niin. Miten itse tarjoaisit palveluita? Ikäraja 18v? Pienet lapset mahtuu huoneisiin yms. helpommin kuin aikuisen kokoiset. esim. lisävuoteisiin voi mahtua kaksi 120 cm mutta kaksi 170cm aiheuttaa valituksia.
Tallinnaan onnkin alle 12 vuotialla tosi hyvia tarjouksia. Aikuisten mukana viikonlopuksi pääsee esim. 30 eurolla. Olen monesti ryhmiä sinne järjestellyt ja siirrellyt eri-ikäisiä lapsia eri perheisiin tasoittamaan hintoja;-)
Näinhän se menee myös monissa muissakin kohteissa, kun lapselle tulee se maaginen 12v täyteen. Vaan se, mikä itseäni ärsyttää, että joissain kohteissa/palveluissa se 12-vuotias on jo aikuinen. Monesti kuitenkin alle 17-vuotias maksaa onneksi vain nuorisohinnan.
Ymmärrän kyllä, että se 12-vuotias vaatii tilaa (sänky majoituspaikassa) ja ruokaa enemmän kuin joku leikki-ikäinen ja sen takia ne kustannuksetkin ovat isommat.
Niin. Lähes kaikkialla 12-vuotiaasta pitää maksaa jo isompi hinta kuin pikkulapsesta. Näinhän se on ollut jo ainakin minun omassa lapsuudessani. Miten on vielä jollekin tullut yllätyksenä...