Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein itse uskomattoman hyviä hampurilaisia

Vierailija
24.09.2017 |

Oli ihan jotain muuta kuin mauton. Tein eilen ja söin 2kpl ja nyt kuola valuu kun ajattelen että pitäisi ottaa lisää.

Naurattaa joidenkin hampurilaispaikkojen mauttomat tekeleet että miten voi sellaisia myydä ja kuka niitä ostaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap niitä itsekin ostaa kun tietää niiden olevan mauttomia.

Vierailija
2/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verra olin epätarkka. Totuus on että olen 10 viime vuoden aikana ostanut yhden hampurilaisen ja oli mauton. Sitäkään en ostanut vaan se tarjottiin minulle n. 2 vuotta sitten.

Sanoin heti tarjoajalle että onko tässä hampurilaisessa jotain vikaa kun ei maistu miltään? Hän oli helsingistä kotoisin ja sanoi että ei siinä mitään vikaa ole ja että maistuu ihan normaalilta.

Mielessäni ajattelin että voiko olla totta ja on syöpynyt lähtemättömästi mieleen tuo mauton hampurilainen.

Kaikki pitää tehdä aina itse.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap.

Miltä teurastaminen tuntui?

Vierailija
4/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Miltä teurastaminen tuntui?

Ei nyt sentään.

Valmispurilaiset on tarkoitetu tuulipuvuille. Nopeasti jotain täytettä suolenmutkaan. Suon sen heille.

Itse haluan parempaa, parempaa makua enkä mitään mautonta ja mitään sanomatonta.

ap.

Vierailija
5/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sämpylöitä käytit? Älä vaan sano että valmissämpylöitä.. ne pilaavat hampurilaisen kuin hampurilaisen!

Vierailija
6/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verra olin epätarkka. Totuus on että olen 10 viime vuoden aikana ostanut yhden hampurilaisen ja oli mauton. Sitäkään en ostanut vaan se tarjottiin minulle n. 2 vuotta sitten.

Sanoin heti tarjoajalle että onko tässä hampurilaisessa jotain vikaa kun ei maistu miltään? Hän oli helsingistä kotoisin ja sanoi että ei siinä mitään vikaa ole ja että maistuu ihan normaalilta.

Mielessäni ajattelin että voiko olla totta ja on syöpynyt lähtemättömästi mieleen tuo mauton hampurilainen.

ap.

Miten voit syödä kymmenessä vuodessa yhden hampurilaisen, jos viimeisimmästä on kaksi vuotta??

Vierailija
7/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Miten voit syödä kymmenessä vuodessa yhden hampurilaisen, jos viimeisimmästä on kaksi vuotta??

Siten että 10 v sitten söi viimeisimmän hampurilaisen? Sitten 8 vuotta eteenpäin siitä hän söi toisen, nyt 2 vuotta ilman. 

Vierailija
8/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sämpylöitä käytit? Älä vaan sano että valmissämpylöitä.. ne pilaavat hampurilaisen kuin hampurilaisen!

Tein pari pellillistä sämpylöitä. 2/3 osaa leivontakarkeita ja 1/3 osa hiivaleipäjauhoja. En tehnyt taikinasta ihan tönkköä vaan hiukan vajaa määrä jauhoa kuten yleensä aina. Ruurukokki keittokirjan ohjetta myötäillen. 

ap.

Vierailija
9/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihan ei tartte olla muuta kuin: tuoretta, hyvälaatuista ja n. 20% rasvaa sisältävää. Mausteiksi suolaa ja mustapippuria, ei muuta.

Sämpyläksi tuore briossi-sämpylä jostain leipomosta. Väliin pekonia ja cheddar-juustoa (oikeaa, ei sulatejuustoa). Vielä hieman punasipulia, ketsuppia ja majoneesia.

Siinä se, ei ole vaikeaa ja varmasti parempaa kuin McD tai Hepsburger.

Vierailija
10/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein pari pellillistä sämpylöitä. 2/3 osaa leivontakarkeita ja 1/3 osa hiivaleipäjauhoja. En tehnyt taikinasta ihan tönkköä vaan hiukan vajaa määrä jauhoa kuten yleensä aina. Ruurukokki keittokirjan ohjetta myötäillen. 

ap.

Tähänkin viestiin piti kädettömien käydä laittamassa alapeukkuja. Ymmärrän että vitu*ttaa olla niin laiska että joutuu tyytymään mauttomiin valmishampurilaisiin.

Tuulipuvuilla on alatyyliset huvit.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme