Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin elää vain itselleni, omien nautintojen ja halujen kautta.

Vierailija
24.09.2017 |

Eihän siitä mitään tullut. Jo kolmen kuukauden yksinolon jälkeen minulla on miesystävä jota haluan miellyttää jopa ohi omien tarpeiden. Miksi olem näin tossu? Haluan että minua miellytetään, mutta en osaa vaatia sitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taas vaikeuksia ymmärtää, miten jotkut voivat elää jotekin muuten kuin itselleen. Minulle tulee aina huono olo ja moraalinen krapula, kun laiminlyön elämäni tärkeimmän ihmisen – itseni – tarpeet muiden kustannuksella. Esimerkiksi vanhemmuus olisi aivan kamalaa tämän vuoksi.

M32

Vanhemmuudessa on se hauska juttu, että kun saat sen oman lapsen niin sinä HALUAT pistää hänet ensin. Saat siitä suunnatonta mielihyvää kun hänellä on kaikki hyvin :)

Näinkö kaikki isät todella asian kokevat? Haluatko lukita vastauksesi?

Mielenterveysongelmaiset toki ovat asia erikseen, heidän ei pitäisi hankkia lapsia.

Äitiysmyytti jälleen vauhdissa: vain mielenvikaiset ihmiset eivät nauti vanhemmuudesta ja pidä lapsiperhe-elämää mielekkäänä. Tämä meemi alkaa kyllä käydä vanhaksi.

Ei, vaan mielenterveys ongelmaiset eivät huolehdi jälkeläisistään, seuraa vaikka eläimiä, jotain vikaa on emossa joka hylkää / syö pentunsa.

Tämä on jo lähtökohtaisesti naurettava argumentti, mutta se on lisäksi hyvin tietämätön biologiasta. Omien jälkeläisten surmaaminen tai kuolemaan jättäminen on melko tavallista eri eläinlajien joukossa. Ei siis riitä, että projisoit omia ennakkoluulojasi ihmisiin, vaan projisoit niitä myös eläimiin. :)

Huoh. Juu, tiedän että jotkut eläimet syövät joissain tapauksissa omat pentunsa, normi kuitenkin on se että emo oman henkensä uhalla suojelee jälkeläisiään, jotain vikaa on emossa joka ei kiinny pentuihinsa eikä huolehdi niistä. Suosittelen sinulle lisää lukemista.

Ei, kyllä edellinen oli oikeassa. Eläimillä ei ole moraalia. Luonnossa emon prioriteetti on oma elämä vaikka jotkut lajit puolustavatkin poikasiaan.

Leijonaemo voi katsoa kun alueelle tullut uusi uros tappaa hänen edellisen uroksen kanssa tehdyn poikasensa ja sen jälkeen paritella uuden uroksen kanssa. Vaikka olisikin puolustanut poikasta aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla