Tinderissä mies lopetti vastaamisen kun tuli puhetta että minulla on lapsia
Kommentit (28)
Kuulemma.
Eräältä tutulta mies lähti yllättäen kesken treffienkin kun kuuli että tällä on useampi lapsi eri miehille.
Mikset laittanut profiiliin, että sinulla on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Mikset laittanut profiiliin, että sinulla on lapsia?
Tää eli laita sun profiiliin että sulla on lapsi. Tietävät sit etukäteen.
Mun mielestä tuollanen sais lukea jo profiilissa ellei sitten etsi selkeästi vain panoseuraa.
jos mies sanoisi, että asuu peräkammarissa nii lopetatko vastaamisen?
Olen minäkin useita keskusteluja lopettanut kun miehessä on tullut esille joku mitä en itse kunppanilta halua. Tosin erona kerron sen näille. Miksi nämä eivät voi kirjoittaa profiiliin kaikkea itsestään että osaan välttää?
Ihan tavallista. Yh käy pantavaksi mutta harva haluaa alkaa elättää toisen kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuollanen sais lukea jo profiilissa ellei sitten etsi selkeästi vain panoseuraa.
Oletko sinä kirjoittanut profiiliin kaikki mahdolliset deal breakerit? Tinder on siitä hieno sovellus että siellä voi puhua ennen tapaamista jolloin ne kaikki voi myös selvittää
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista. Yh käy pantavaksi mutta harva haluaa alkaa elättää toisen kakaroita.
Ihan tavallista että luullaan yhn etsivän lapsille elättäjää.
Lapset miehellä on kyllä ehdoton no-no. Sen verran iso asia etten halua ottaa riskiä lapselliseen sekaantumisesta. Musta tulis huono äitipuoli.
T. n33
Luulen, että harva tahtoo alkaa elättää ja hoitaa toisen miehen/naisen lapsia.
Tai sitten se mies ei tykkää lapsista ylipäänsä.
Niin lopettaisin minäkin jos selviäisi että miehellä on lapsia. En voi sietää lapsia. N28
Niin olisin tehnyt minäkin ja aika moni muu mies jolla ei ole lapsia
Jokainen saa valita seuralaisensa sellaisin kriteerein kuin itse hyväksi katsoo.
Joku voi etsiä lapsetonta kumppania kenen kanssa suunnitella yhteistä perhettä. Toinen voi haluta elää lapsetonta elämää yhdessä jonkun kanssa lopun ikää. Kolmas voi halua huolettoman lyhytaikaisen suhteen ja ajatella lapsenhoitojärjestelyiden olevan vain tiellä.
Tai sitten vastaamattomuus ei liity lapsiin millään tavalla. Ehkä onnistui löytämään jonkun muun kaverikseen? Mistä sitä ikinä tietää.
YHta mukava polkea juuri siksi että pitää nykyään varmemmin ehkäisystä huolen
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko syyn vai vaan hiljeni?
No jos ei ollut jo siinä profiilissa etukäteen että on perheellinen, niin eipä tässä tarvitse miesosapuolenkaan vaikenemisen syitä vatvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä kirjoittanut profiiliin kaikki mahdolliset deal breakerit? Tinder on siitä hieno sovellus että siellä voi puhua ennen tapaamista jolloin ne kaikki voi myös selvittää
Tai sitten voi halutessaan skipata suoraan sellaisen tyypin jolla on lapsia. Tuo on kuitenkin sen verran iso asia, että kannattais mainita heti. Muita mahdollisia deal breakereita voi sitten puida matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko syyn vai vaan hiljeni?
No jos ei ollut jo siinä profiilissa etukäteen että on perheellinen, niin eipä tässä tarvitse miesosapuolenkaan vaikenemisen syitä vatvoa.
Eli sitten kun toisessa ilmenee jotain mistä ei itse halua niin on ok vaan lopettaa viesteihin vastaaminen? Onpa töykeää. Ei normaalia kanssakäymistä tuollainen. Tekeekö muut tätä myös kasvotusten?
Ei ole.