Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erotan naisen iän?

Vierailija
24.09.2017 |

Eli ongelma on, että olen ihastunut naiseen , joka ulkoiluttaa koiraansa. Miten arvioin iän kun voi olla melkein mitä vain 15-40 välillä :S . itse olen 28

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppoa se on. Kyllä nuoren aikuisen aina tunnistaa varttuneemmasta.

2/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelemalla hänen kanssaan? Kyllä 15 vuotiaan erottaa 40 vuotiaasta. Tai sitten saa aika puusilmä kyllä olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin juuri neuvoa, että miten.

ap

Vierailija
4/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä suoraan, jos se noin askarruttaa. - Mutta, ehkä kannattaa lähestyä varovasti naista. Hänellä on oikeus olla vastaavasti olla kiinnostumatta sinutsa tai kiinnostua sinusta olit minkä ikäinen tahansa. Jos et ihan suoraan halua töksäyttää ja kysyä, että minkäikäinen nainen on, niin voit kysyä hänen elämästään, kuten mitä hän tekee työkseen vai opiskeleeko ja jos niin missä..   

Vierailija
5/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin juuri neuvoa, että miten.

ap

Jos et kasvoista erota, niin käsistä erottaa.

Vierailija
6/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika omituista, jos et huomaa eroa 15-vuotiaan ja 40-vuotiaan naisen välillä. Kyllä läheltä huomaa eron nuoren tytön ja aikuisen naisen ihossa.

Vierailija
7/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi provo ensi kerralla, jookos?

Ihan kuin ei edes jollain lailla normaaliälyinen ihminen erottaisi onko joku keskenkasvuinen vai keski-ikäinen. Ja ne 15-vuotiaat muuten kuuluvat siihen ryhmään joka sinun aikuisena ihmisenä pitää jättää rauhaan, olit kuinka "ihastunut" vain.

Vierailija
8/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkään et kertonut, että miten. - Mut joo. Kyllä minäkin luulen erottavani sen kuka on aikuinen ja kuka on vielä lapsi. Mutta sen sijaan en menisi vannomaan, että osaisin laittaa oikeaan järjestykseen nuorimmasta -vanhiimpaan vaikka sitten 25 , 30  -ja 40 vuotiaat. Ellen näkisi heistä muuta kuin kuvan  

Vierailija
9/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin ei edes jollain lailla normaaliälyinen ihminen erottaisi onko joku keskenkasvuinen vai keski-ikäinen. Ja ne 15-vuotiaat muuten kuuluvat siihen ryhmään joka sinun aikuisena ihmisenä pitää jättää rauhaan, olit kuinka "ihastunut" vain.

En nyt sentään ole idiootti vaikka en erotakaan naisten ikiä. Siksi koitankin kartoittaa ennen lähestymistä ettei luulla pedofiiliksi jne. 

ap

Vierailija
10/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut naiselle mitään? Jos et, niin juttele. Jossain vaiheessa sitten, jos nainen osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan, voit kertoa oman ikäsi ja kysyä naisen ikää. Mutta toki ensin kannattaa jutella ihan muuten vaan. Eikös ne koirat ole hyvä ja luonteva keskustelunavaus, ilman että vaikuttaa omituiselta?

Vierailija
11/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut naisia, olen siis perverssi kyttääjä. Olen useammin kuin kerran huomannut, etten tiedä, minkä ikäinen joku nainen on. Kun kasvot on pintakäsitelty paksuilla pakkeli-  ja maalikerroksilla, ei aina voi kuiten todeta, että joku mahdollinen naispuolinen on 28 - 40 -vuotias.

Vierailija
12/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkään et kertonut, että miten. - Mut joo. Kyllä minäkin luulen erottavani sen kuka on aikuinen ja kuka on vielä lapsi. Mutta sen sijaan en menisi vannomaan, että osaisin laittaa oikeaan järjestykseen nuorimmasta -vanhiimpaan vaikka sitten 25 , 30  -ja 40 vuotiaat. Ellen näkisi heistä muuta kuin kuvan  

Minusta on vain sen verran absurdi ajatus, etteikö aikuinen ihminen tunnista eri ikäluokkia edes noin suunnilleen. Myönnän, etten itsekään tunnista 15-20-vuotiaita heidän älyttömän pakkelikerroksensa (ja teinimäisen pukeutumisensa) takia, mutta muuten.

Hyvä heitto oli joltain, että käsistä tunnistaa. Se on totta. Jo kolmekymppisillä noin yleensä kädet ovat huomattavasti ryppyisemmät (="kuluneemmat") kuin parikymppisillä.

Vierailija
13/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsistä tosiaan tunnistaa, koita kuikuilla. Jos ei näy suonet ulospäin niin alle 25v, mitä enemmän suonet pullottaa niin sitä lähempänä 40v.

Vierailija
14/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-b- kirjoitti:

Juttelemalla hänen kanssaan? Kyllä 15 vuotiaan erottaa 40 vuotiaasta. Tai sitten saa aika puusilmä kyllä olla...

Uuum... minä olen melkein 30-vuotias nainen ja minua luullaan edelleen esm.

kaupassa asioidessani teiniksi ellei nuoremmaksikin ja kysellään usein papereita juuri siksi etten näytä mukamas "aikuiselta."

Vierailija
15/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä edes varma, että kyseessä on nainen?

Vierailija
16/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet ja kaula kertovat jonkin verran. Yleisestä pukeutumistyylistä ja mahdollisesta meikkaustyylistä ja kampauksesta voi päätellä jonkin verran, mutta se on jo epävarmempaa. Osalla nuorista on todella aikuinen tyyli ja osalla nelikymppisistä vielä melko teini tyyli. Toisille tulee myös juonteita jo nuorena ja toisille ei vielä nelikymppisenääkään. Ettei ehkä tosiaan auta kuin koittaa päästä juttusille.

Vierailija
17/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sentään ole idiootti vaikka en erotakaan naisten ikiä. Siksi koitankin kartoittaa ennen lähestymistä ettei luulla pedofiiliksi jne. 

ap

On varmaan parasta sitten olla lähestymättä niin nuoren näköisiä tyttöjä, että kävisivät 15-vuotiaasta. Niin harvoin esim itsesi ikäiset naiset enää 15-vuotiaasta kävisivät, että todennäköisesti tyttö on aika nuori vielä.

Vierailija
18/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

On varmaan parasta sitten olla lähestymättä niin nuoren näköisiä tyttöjä, että kävisivät 15-vuotiaasta. Niin harvoin esim itsesi ikäiset naiset enää 15-vuotiaasta kävisivät, että todennäköisesti tyttö on aika nuori vielä.

Mua luultiin tänä kesänä 16-vuotiaaksi. Olen 30 v.

19/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-b- kirjoitti:

Uuum... minä olen melkein 30-vuotias nainen ja minua luullaan edelleen esm.

kaupassa asioidessani teiniksi ellei nuoremmaksikin ja kysellään usein papereita juuri siksi etten näytä mukamas "aikuiselta."

Olen jo yli 40 vuotias nainen ja minultakin kysellään papereita kaupassa. Tämä ei kerro mitään muuta kuin sen, että myyjä on epävarma olenko yli 30 vai alle. Mutta aivan oikeasti, kun juttelet naiselle, tiedät onko hän 15-20 vai 30-40 vuotias. usein iän voi kartoittaa tarkemminkin. Harvassa ovat ne joista ei pysty sanomaan, onko kyseessä 15 vuotias peruskoululainen vai 40 vuotias keski-ikäinen elämää kokenut nainen.

Vierailija
20/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelemalla! Kyselet mistä pitää, mitä harrastaa, mitä tekee työkseen. Näet hänet samalla läheltä, kuulet äänen jne. Sen jälkeen osaat varmana arvioida iän alle kymmenen vuoden tarkkuudella. Jos hän vaikuttaa kiinnostuneelta voit jopa kysyä ikää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan