Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erotan naisen iän?

Vierailija
24.09.2017 |

Eli ongelma on, että olen ihastunut naiseen , joka ulkoiluttaa koiraansa. Miten arvioin iän kun voi olla melkein mitä vain 15-40 välillä :S . itse olen 28

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joistakin naisista ei oikeasti erota että minkä ikäinen on, tiedän yhden kaverin kaverin josta ei oikeasti osaa sanoa ikää. Kaverini kertoi että on 38 ja voisi mennä ihan hyvin vielä päälle parikymppisestä.. ellei jopa nuoremmasta.

Ehkä jos ei katso tarkkaan. Mutta tarkempaan kun katsoo, niin kyllä sen eron huomaa. Ihan kaikissa.

Rachel Bilson 26-vuotiaana:

http://cdn03.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2007/09/bilson-chanel…

Ja kymmenen vuotta myöhemmin 36-vuotiaana:

http://celebmafia.com/wp-content/uploads/2017/06/rachel-bilson-cmt-musi…

Edelleen hyvännäköinen, mutta kasvoissa näkyy tietynlainen kypsyys. Kasvot ovat selvästi aikuisemmat, eivätkä niin tyttömäiset, vaikka Bilson hyvin nuoren ja tyttömäisen näköinen edelleen on, ja varmasti jatkossakin on.

Avasin kuvat uusiin tabeihin enkä naamaa katsomalla keksi kumpi on kumpi!

Tästä huomaa, että kyse on enemmänkin siitä, että jotkut ihmiset eivät vain osaa arvioida toisten ihmisten ikiä ja kommentoivat muita siksi nuoremman näköisiksi kuin siitä, että kyseinen ihminen on oikeasti ikäistään nuoremman näköinen tai ei olisi lainkaan ikääntynyt. Noissa kuvissa on aivan selvä ero.

Vierailija
42/42 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsistä tosiaan tunnistaa, koita kuikuilla. Jos ei näy suonet ulospäin niin alle 25v, mitä enemmän suonet pullottaa niin sitä lähempänä 40v.

Joillakin vähärasvaisilla yksilöillä kyllä suonet ovat pinnassa jo ihan nuorella iällä. Mutta käsien ihosta voi toki iän päätellä.

Pidän kyllä itse enemmän suonikkaista kuin pullamaisista käsistä. Siihen väliin tietty mahtuu variaatioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän