Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kamala ihminen, kateellinen ja katkera!

Vierailija
24.09.2017 |

Olen kateellinen ihan kaikille: rikkaille, koulutetuille, älykkäille, kauniille, mua nuoremmille. Kaikki aika menee omaa elämää surressa ja muita kadehtiessa.

Stalkkaan somessa muutamaa tuttua hienostorouvaa. Ikinä en tykkää heidän jutuista ja yleensä kommentoin ikävästi heidän sivuilla ja syytän luonnonvarojen haaskauksesta tai riistoporvareiksi. Olen kuitenkin kateellinen heidän taloista ja autoista.

Olen katkera siitä miten mun elämä on mennyt. Mies, lapset, koulutus, työ, mihinkään en ole tyytyväinen. Olen vihainen mun vanhemmille etteivät pakottaneet mua lukemaan koulussa.

Olen nyt työttömänä ja istun koneella kaikki päivät. Suomi 24, vauva ja kaksplus on mun henkireiät joissa saan haukkua menestyneitä ja julkkiksia. Omaa fasea en edes kehtaa päivittää tai laittaa sinne mitään.

Tämä helpotti!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nyt kouluun

Vierailija
2/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on ainakin kaksi. Perustetaan kerho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas, tutulta kuulostaa. Tosin en uskalla kommentoida kellekään tuollalailla nimelläni facessa, koska olin joskus se, jota kadehdittiin ja minusta on jotenkin hassua että näyttäisin siinä avoimesti, että oon kitkerä vanha harppu, kun kaikki tietää, että my ass mä oikeesti niistä luonnonvaroistakaan piittaan.

Mutta täällä teen sitä kyllä, kun kukaan ei tunne mua.

Tai voihan se olla, että muakaan ei kukaan tunne niin hyvin, että mitä mieltä mä olen niistä luonnonvaroista, mutta jos kerran tunnistaa haukkuvansa vain kateudesta, niin siitä en haluankoskaan jäädä kiinni. Se on jotenkin minusta niin säälittävää. En mä ainakaan pärjääjän aikoinani ois antanut mua haukkuneelle kadehtijalle mitään tukea ikinä.

Vierailija
4/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika ikävä ihminen.

Vierailija
5/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli muutama vuosi sitten tuollaista. Olen nyt siis reilu kolmekymmentä. Helpotti kummasti kun pääsin huonosta parisuhteesa pois, vaihdoin työpaikkaa, luovuin mahdollisimman monesta elämää rajoittavasta tekijästä ja aloin tehdä sitä mistä oikeasti tykkään. Nykyisinkin kyllä vähän harmittaa hukatut vuodet ja se, etten pitänyt muutamaan vuoteen itsestäni juuri lainkaan huolta. Se tulee aina näkymään kehossani. Mutta eteen päin on mentävä ja menneisyyden kanssa pyrittävä tekemään joten kuten rauha.

Vierailija
6/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain elämälläsi. Jotain, millä saat lopetettua muiden onnellisuuden tavoittelun, koska sitä et koskaan tule tavoittamaan. Sinun pitää itse luoda oman elämäsi onni.

Hieno asia, että myönnät katkeruutesi. Vielä heikompi ihminen ei sitä todellakaan lähde myöntämään.

Vierailija
7/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, pohjalta on suunta vain ylöspäin.

Ala kehittämään itseäsi paremmaksi ihmiseksi, sellaiseksi jonka ei tarvi koko ajan voida pahoin. ?

Vierailija
8/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, en tiedä miten sieltä pohjalta noustaan kun kaikki huonosti, energiaa vähän ja masennus vaivaa.

Vierailija
9/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselämä on lyhyt. Kuolema tulee usein yllättäen. Nämä kun muistaa niin ymmärtää myös sen,että tämä ajallinen omaisuus ja kaikki muukin katoaa kerran. Siksi yritän muistuttaa itseäni tyytyväisyyteen ja siihen, että paremminkin iloitsen muiden puolesta kuin kadehdin. Kateus on luonnollinen tunne mutta sitä täytyy opetella käsittelemään, että pysyy tyytyväisenä.

Vierailija
10/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI sä oot tommonen. Itse en ole katkera ihminen ja kateellinen ehkä vain niille jotka ovat hankkineet hyvän koulutuksen ja hyväpalkkaisen työn mutta se on mielestäni ihan tervettä kateutta se.

Itse tiedän taas tyypin (ja uskon että ei ole ainoa lajissaan) joka luulee puheidensa puolesta että hänelle ollaan kateellisia mutta ei tuo raukka tajua että ei hänellä ole mitään mistä kadehtia kun se totuus näkyy sieltä facen sivujen läpi. Esim. tyyppi esittää että hänellä pyyhkii hyvin mutta kaikki tietää että koulutus on olematon ja työtkin sellaisia joista ei tienaa paljon mitään eli oikeasti varaton. Vaihtuvat miessuhteet herättää lähinnä hilpeyttä ympäristössä. Uskon että tyypillä ei ole yhtään todella läheistä ystävää vaikka facessa onkin niiiin aktiivinen ja sosiaalinen että jatkuvasti päivitetään sitä sun tätä. Tyyppi ei tajua sitä että niistä asioista mistä luulee että hänelle ollaan kateellisia onkin asioita joista nauretaan ja halveksutaan. Tuksumeikit ja tökerö käytös. Äitinä myös ihan kamala. Lapset huostaanotettu mutta facessa oltiin niin hyvää äitiä että.

Vierailija
11/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kaiken tuon lisäksi olen vielä ilkeä. En tosin tunne mitään syyllisyyttä asiasta. Olen ympäristöni - ja välinpitämättömän kasvatuksen tuote.

Vierailija
12/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kaiken tuon lisäksi olen vielä ilkeä. En tosin tunne mitään syyllisyyttä asiasta. Olen ympäristöni - ja välinpitämättömän kasvatuksen tuote.

Hyi olkoon, mitä porukkaa! Teidän kaltaisianne välttelen viimeiseen saakka. Vanhenette yksinäisinä ja katkerina.

Vierailija
13/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselämä on lyhyt. Kuolema tulee usein yllättäen. Nämä kun muistaa niin ymmärtää myös sen,että tämä ajallinen omaisuus ja kaikki muukin katoaa kerran. Siksi yritän muistuttaa itseäni tyytyväisyyteen ja siihen, että paremminkin iloitsen muiden puolesta kuin kadehdin. Kateus on luonnollinen tunne mutta sitä täytyy opetella käsittelemään, että pysyy tyytyväisenä.

Ajatus kuolemasta just masentaa. Mitä järkeä yrittää tehdä mitääm, kun kuolema voi korjata milloin vain?

Vierailija
14/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon, mitä porukkaa! Teidän kaltaisianne välttelen viimeiseen saakka. Vanhenette yksinäisinä ja katkerina.

Niin, ja mitäs sitte? Mitä se sun napaas kaivaa? Itse vanhenet sateenpieksämänä pirunraatona! Häivy!

Hähä! :D

Vierailija
15/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI sä oot tommonen. Itse en ole katkera ihminen ja kateellinen ehkä vain niille jotka ovat hankkineet hyvän koulutuksen ja hyväpalkkaisen työn mutta se on mielestäni ihan tervettä kateutta se.

Itse tiedän taas tyypin (ja uskon että ei ole ainoa lajissaan) joka luulee puheidensa puolesta että hänelle ollaan kateellisia mutta ei tuo raukka tajua että ei hänellä ole mitään mistä kadehtia kun se totuus näkyy sieltä facen sivujen läpi. Esim. tyyppi esittää että hänellä pyyhkii hyvin mutta kaikki tietää että koulutus on olematon ja työtkin sellaisia joista ei tienaa paljon mitään eli oikeasti varaton. Vaihtuvat miessuhteet herättää lähinnä hilpeyttä ympäristössä. Uskon että tyypillä ei ole yhtään todella läheistä ystävää vaikka facessa onkin niiiin aktiivinen ja sosiaalinen että jatkuvasti päivitetään sitä sun tätä. Tyyppi ei tajua sitä että niistä asioista mistä luulee että hänelle ollaan kateellisia onkin asioita joista nauretaan ja halveksutaan. Tuksumeikit ja tökerö käytös. Äitinä myös ihan kamala. Lapset huostaanotettu mutta facessa oltiin niin hyvää äitiä että.

Vaikutat todella negatiiviselta ja ikävältä tyypiltä.

Vierailija
16/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna elämäsi Jeesukselle:)

Mitä se sillä tekisi?

Eiköhän Jesse-pojalla ole ihan hyvät oltavat ilman mun elämää. 

Vierailija
17/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna elämäsi Jeesukselle:)

Sovitaan niin, että te hihhulit menette uskis-palstoille. Pois täältä hillumasta ja haaskaamasta kunnon kansalaisten palstatilaa.

Vierailija
18/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teitä on kyllä monta. Onnistuisikohan sinulta perustaa vaikka facebookryhmä aiheelle. Lähtisitte pois yleisiltä keskustelupalstoilta.

Vierailija
19/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat todella negatiiviselta ja ikävältä tyypiltä.

Ikävien tyyppien kanssa olen ikävä. Mukavien ihmisten kanssa mukava. Tuntemattomien kanssa neutraali.

Vierailija
20/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, teitä on kyllä monta. Onnistuisikohan sinulta perustaa vaikka facebookryhmä aiheelle. Lähtisitte pois yleisiltä keskustelupalstoilta.

Onko pakko olla aina jossain helvetin naamakirjassa, vai saako olla ihan muuten vaan särmikäs ja epäsovinnainen?