Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kamala ihminen, kateellinen ja katkera!

Vierailija
24.09.2017 |

Olen kateellinen ihan kaikille: rikkaille, koulutetuille, älykkäille, kauniille, mua nuoremmille. Kaikki aika menee omaa elämää surressa ja muita kadehtiessa.

Stalkkaan somessa muutamaa tuttua hienostorouvaa. Ikinä en tykkää heidän jutuista ja yleensä kommentoin ikävästi heidän sivuilla ja syytän luonnonvarojen haaskauksesta tai riistoporvareiksi. Olen kuitenkin kateellinen heidän taloista ja autoista.

Olen katkera siitä miten mun elämä on mennyt. Mies, lapset, koulutus, työ, mihinkään en ole tyytyväinen. Olen vihainen mun vanhemmille etteivät pakottaneet mua lukemaan koulussa.

Olen nyt työttömänä ja istun koneella kaikki päivät. Suomi 24, vauva ja kaksplus on mun henkireiät joissa saan haukkua menestyneitä ja julkkiksia. Omaa fasea en edes kehtaa päivittää tai laittaa sinne mitään.

Tämä helpotti!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat äänestää Vihreitä tai Vasemmiatoliittoa? Sinne tuntuu kerääntyvän näitä epävakaita ihmisiä.

Vierailija
22/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat äänestää Vihreitä tai Vasemmiatoliittoa? Sinne tuntuu kerääntyvän näitä epävakaita ihmisiä.

Olisi suorastaan itsetuhoista äänestää Kokoomusta ja Keskustaa. Siellä näitä varttihulluja riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kaiken tuon lisäksi olen vielä ilkeä. En tosin tunne mitään syyllisyyttä asiasta. Olen ympäristöni - ja välinpitämättömän kasvatuksen tuote.

Monet selviää huonoista oloista ilman että pitää vahingoittaa muita.

Tuollainen ympäristön syyttäminen ilman että itse ottaa vastuuta on huonointa mitä voi olla.

Vaikka ulkoiset puitteet olisi kunnossa, mutta sisältä tuollainen, on jo tuhoutunut.

Parempi muille kun tuollaisia ei olisi.

Vierailija
24/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselämä on lyhyt. Kuolema tulee usein yllättäen. Nämä kun muistaa niin ymmärtää myös sen,että tämä ajallinen omaisuus ja kaikki muukin katoaa kerran. Siksi yritän muistuttaa itseäni tyytyväisyyteen ja siihen, että paremminkin iloitsen muiden puolesta kuin kadehdin. Kateus on luonnollinen tunne mutta sitä täytyy opetella käsittelemään, että pysyy tyytyväisenä.

Ajatus kuolemasta just masentaa. Mitä järkeä yrittää tehdä mitääm, kun kuolema voi korjata milloin vain?

Jos ei ole elämänpelkoa, ei tarvi pelätä kuolemaakaan. Mitä pelkäät elämässä? Aikuisen vastuuta? Myöskin kun myönnät ongelman, ala työstämään sitä. Kaikkein pahimmat ei myönnä mitään vikaa olevankaan.

Vierailija
25/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua kiinnostaa keitä ne hienostorouvat on! Lohdutukseksesi voin sanoa että ei se koulu pakottamalla olisi sujunut yhtään sen paremmin. Omasta kokemuksesta ainakin uskon että paremmin olisi mennyt jos ei oltaisi pakotettu ja painostettu menemään yliopistoon "mitä vaan ainetta lukemaan". Nyt väkisin nyherrän siellä ja sitten suoraan kortistoon kun töitä tuskin saan tältä kyseiseltä alalta :)

Vierailija
26/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kaiken tuon lisäksi olen vielä ilkeä. En tosin tunne mitään syyllisyyttä asiasta. Olen ympäristöni - ja välinpitämättömän kasvatuksen tuote.

Hyi olkoon, mitä porukkaa! Teidän kaltaisianne välttelen viimeiseen saakka. Vanhenette yksinäisinä ja katkerina.

Niin, ja mitäs sitte? Mitä se sun napaas kaivaa? Itse vanhenet sateenpieksämänä pirunraatona! Häivy!

Hähä! :D

Kun muiden elämä loppuu, ne on kuitenkin elänyt. Sulla tunnekylmällä ei ole mitään elämää edes ollut.

Vierailija
27/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon, mitä porukkaa! Teidän kaltaisianne välttelen viimeiseen saakka. Vanhenette yksinäisinä ja katkerina.

Niin, ja mitäs sitte? Mitä se sun napaas kaivaa? Itse vanhenet sateenpieksämänä pirunraatona! Häivy!

Kun muiden elämä loppuu, ne on kuitenkin elänyt. Sulla tunnekylmällä ei ole mitään elämää edes ollut.

Sinäkö ylennät itsesi asiantuntijaksi siinä asiassa? Tunnetko kaikkien elämän? Sorry, sun äo ei riitä siihen.

Kiitos päivän nauruista.

Vierailija
28/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja narsistit ovat ihmisjätettä.

Vierailija
29/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet selviää huonoista oloista ilman että pitää vahingoittaa muita.

Tuollainen ympäristön syyttäminen ilman että itse ottaa vastuuta on huonointa mitä voi olla.

Vaikka ulkoiset puitteet olisi kunnossa, mutta sisältä tuollainen, on jo tuhoutunut.

Parempi muille kun tuollaisia ei olisi.

Parempi meille, kun sinua ei olisi. Tunge löylykauha hanuriin ja hyppää mereen!

Alaikäinen apukoululainen, pitäisikö sinun vain käydä koulu loppuun? Looginen ajattelusi ei ole kehittynyt. Ei kaikilla kehitykään. Sitä kompensoidaan tuollaisella artikulaatiolla.

Vierailija
30/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävältä kuulostaa jos olet oikeasti tosissasi, eikä tää ole vain provo. Nyt ap tsemppaa omassa elämässäsi, ei muiden menestys ole sulta pois, mutta negatiiviset tunteesi ovat.

Vierailija
31/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö ylennät itsesi asiantuntijaksi siinä asiassa? Tunnetko kaikkien elämän? Sorry, sun äo ei riitä siihen.

Kiitos päivän nauruista.

Päivä on vasta puolessa ja olet jo varma ettei mikään voi tänään enempää naurattaa?

Vierailija
32/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävältä kuulostaa jos olet oikeasti tosissasi, eikä tää ole vain provo. Nyt ap tsemppaa omassa elämässäsi, ei muiden menestys ole sulta pois, mutta negatiiviset tunteesi ovat.

Luuletko tosissasi, että ap. yksin kirjoittaa tämän ketjun kaikki negatiiviset viestit?

Vierailija
33/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset ja narsistit ovat ihmisjätettä.

Juuri kateutta pidetään narsistin liikkeelläpitävänä voimana. Hän ei voi sietää että muut viihtyy elämässä, kun hänkään ei viihdy.

Eihän tunnekylmänä koe välittämistä eikä pahantahtoisuutensa takia sitä ansaitsekaan. Patologinen narsisti ei kuitenkaan myönnä kateutta, jollei se esitys palvele jotain tarkoitusta sillä hetkellä.

Ap ei välttämättä ole narsisti kun myöntää kateuden. Ap, se kateus on myrkkyä. Tee kaikkesi jotta pääset siitä.

Vierailija
34/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen demari. Toivon että rikkailta sosialisoidaan kaikki ja jaetaan meille köyhemmille. Ollaan oltu demareita meidän perheessä ja suvussa aina. Varmaan tämä kateus ja katkeruus on syynä siihen. Ei tällänen ihminen voi äänestää kokkareita tai vihreitä (edelliset rikkaita, jälkimmäiset fiksuja ja koulutettuja). Ap

Vierailija
35/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun kerron yhden tapauksen. Tyttären paras kaveri sai ponin. Siis ikioman ponin! Tytär ei ikinä koskaan pyytänyt omaa ponia (tiesi ettei saa) mutta olisi halunnut käydä mukana hoitamassa sitä kaverin ponua. En tietenkään suostunut tällaiseen, koska olin niin vihainen tytön kaverille ja hänen vanhemmille. Heidän rahoistaan ja elämästään. Kielsin tyttöä olemasta missään tekemisissä heidän kanssa ikinä.

Ei näistä lähtökohdista mitään tsempata. Tiedän et olen ihmishirviö mutta en pysty muuttumaan. Ap

Vierailija
36/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset opiskele ja sivistä itseäsi jos sitä kerta kadehdit?

Vierailija
37/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia?

Vierailija
38/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun kerron yhden tapauksen. Tyttären paras kaveri sai ponin. Siis ikioman ponin! Tytär ei ikinä koskaan pyytänyt omaa ponia (tiesi ettei saa) mutta olisi halunnut käydä mukana hoitamassa sitä kaverin ponua. En tietenkään suostunut tällaiseen, koska olin niin vihainen tytön kaverille ja hänen vanhemmille. Heidän rahoistaan ja elämästään. Kielsin tyttöä olemasta missään tekemisissä heidän kanssa ikinä.

Ei näistä lähtökohdista mitään tsempata. Tiedän et olen ihmishirviö mutta en pysty muuttumaan. Ap

Eli siis mistä olit vihainen tytön kaverille ja hänen vanhemmilleen?

Vierailija
39/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viestejä kirjoitat esim. tänne ap?

Vierailija
40/57 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis mistä olit vihainen tytön kaverille ja hänen vanhemmilleen?

Tietenin siitä et heillä oli varaa poniin. Ap