Ikäero niin päin että nainen on vanhempi, häiritsisikö sinua?
Olen 35-vuotias nainen, ja tapasin muutamia kuukausia sitten harrastuksen kautta todella ihanan oloisen miehen. Ystävystyimme, ja kuin varkain aloimme tapailla. En aluksi ollenkaan tajunnut että hän on minua nuorempi, saati sitten merkittävästi nuorempi. No, hän on 28-vuotias. Ulkonäöstä tai käytöksestä en olisi hoksannut häntä ainakaan alle 30-vuotiaaksi.
Hänelle ei minun ikäni tunnu olevan ongelma, eikä minuakaan haittaisi pieni ikäero, mutta tämä 7 vuotta tuntuu kieltämättä aika suurelta erolta... Mieluiten olisin oman ikäiseni tai jopa vanhemman miehen kanssa, mutta aina ei saa kaikkea haluamaansa. Tässä tapauksessa ikä tuntuu todella vain numerolta, sillä olemme niin samalla aaltopituudella ja elämäntilanteemme ovat samanlaiset.
Olenko ihan hölmö kun teen tästä ongelmaa, vai mietityttäisikö teitäkin?
älä analysoi liikaa vaan elä ja nauti. Se onko ikäeroa liikaa on ihan teidän itsensä päätettävissä. Ei me muut palstalaiset voida ihan aikuisen oikeasti auttaa tässä asiassa. Emmehän edes tunne teitä.
Vaimoni on itseäni 18 vuotta nuorempi ja yhdessä ollaan niin kauan kun se molemmille sopii. Jos hän joku päivää lähtisi yksin tai toisen matkaan, niin hänellä on siihen täysi oikeus.