Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi pientä lasta ja raskaustesti positiivinen, mitä teen..

Vierailija
24.09.2017 |

Esikoinen täytti juuri 2v ja kuopus 8kk. Tilanne siis se että tänä aamuna tuli ihan puun takaa positiivinen raskaustesti. Pillerit käytössä ja pari kertaa unohtunut joskus ottaa mutta sillon on käytetty kondomia, en ymmärrä miten näin pääsi käymään. Eilen tuli kaupassa vahva tunne että pitää ostaa testi vaikka en ajatellut sen olevan positiivinen. Nyt en tiedä mitä tekisin seuraavaksi, enemmän olen abortin kannalla mutta toisaalta ajatus kolmannesta lapsesta on takaraivossa. Mies enemmän lapsen pitämisen kannalla kuin minä. Jaksaako kuitenkaan kolmea alle kolme vuotiasta lasta.. Mies saattaa kaiken lisäksu joutua millon vaan leikkaukseen joten olisin sitten käytännössä katsoen yh miehen toipumisen ajan joka saattaa kestää kuukausia. Olen ihan sekasin tästä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereistä:

Jos pilleri unohtuu, kondomia pitää käyttää koko loppukierron ajan, ei vain yhtenä päivänä.

Raskaustestistä:

2-3 viikkoa on isoin vaihtoehto, minkä testi pystyy antamaan. Se ei poissulje sitä, että voit olla vaikka 7 tai 23 viikkoa raskaana.

Vierailija
62/62 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillereistä:

Jos pilleri unohtuu, kondomia pitää käyttää koko loppukierron ajan, ei vain yhtenä päivänä.

Raskaustestistä:

2-3 viikkoa on isoin vaihtoehto, minkä testi pystyy antamaan. Se ei poissulje sitä, että voit olla vaikka 7 tai 23 viikkoa raskaana.

Minun tekemässä testissä oli kyllä 3+ isoin vaihtoehto.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla