Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiselle naiselle ei kelpaa raitis mies

Vierailija
23.09.2017 |

Kumppanin löytyminen ei ole aina helppoa, vaikka kuinka yrittäisi ja kävisi treffeilläkin. Neljä suomalaista kertovat nyt, miksi se on niin vaikeaa.

Näin terveyttä arvostavana ja urheilullisena miehenä joka osaa arvostaa hyvää yleissivistystä, olen tavannut useitakin urheilullisia hyvin koulutettuja naisia jotka ovat tuntuneet jakavan samat arvot.
Suomalaiseksi mieheksi minulla on tosin ilmeisen anteeksiantamaton salaisuus eli vika mitä yksikään tapaamistani naisista ei ole ollut valmis tosissaan pidemmän päälle katsomaan läpi sormien.
En nimittäin koskaan ole käyttänyt ollenkaan alkoholia tai yleensä minkäänläisia päihteitä, enkä aio niitä alkaa käyttämään kenenkään painostuksesta.

Kun salaisuuteni aina jossain vaiheessa "paljastuu", niin voi sitä shokissa olevan järkytyksen ilmeitä tapaamieni naisten kasvoilla!
He tekevät nopeasti täysin selväksi että eihän sellainen ole mies eikä mikään jos ei ryyppää säännöllisesti tai edes silloin tällöin.
Olemme kaikki saaneet lukea lukemattomia poliittisesti korrekteja vetoomuksia missä kaikenikäiset naiset eivät millään muka löydä raittiita miehiä mutta totuus onkin todellisuudessa aivan jotain päinvastaista.
Nuorempana kun kokemattomuudessani otin naisten jutut vielä tosissani, menin vahingossa paljastamaan saialsuuteni heille. Ei tullut toisia treffejä koskaan.
Vanhempana ja viisastuneena olen oppinut olemaan hiljaa asiasta ja kas kummaa kun jopa suhteitakin syntynyt.
Montakohan kertaa olen saanut kuulla naisten suusta: "Sovimme muuten niin hyvin yhteen mutta se että et ota ollenkaan häiritsee todella paljon eikä se muutenkaan sovi noin miehekkään oloiselle tyypille!"
Jos tarinoisin olevani vaikkapa ammattirikollinen, niin saisin enemmän ymmärrystä mutta suomalaisen miehen ryyppäämättömyys ei ymmärrystä saa.
Henri

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201709212200408779_rk.sh…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raittius ei olisi mulle mikään ongelma, mutta jos mies kokisi tarpeelliseksi ilmoittaa asian jo ensimmäisillä treffeillä, niin se olisi. Koska ensimmäisenä miettisin, mikä on syy. Onko mies entinen alkoholisti, liittyykö raittius johonkin uskontoon vai pitääkö mies kehoaan temppelinä, jota pitää palvoa. Ja ennenkaikkea missä muissakin asioissa mies on täysin ehdoton ja koskeeko ehdottomuus muitakin ihmisiä kuin vain häntä itseään.

Miksi vain tyytyisit miettimään? Voisit Vaikka kysyä noita vaihtoehtoja.

Vierailija
22/23 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"He tekevät nopeasti täysin selväksi että eihän sellainen ole mies eikä mikään jos ei ryyppää säännöllisesti tai edes silloin tällöin."

Tuo lause kertoo Henristä sen, että en haluaisi häneen tutustua. Hänelle on vain kaksi vaihtoehtoa: absolutismi tai ryyppääminen.

Samaa mietin. Ja jos H on tuon asian suhteen noin ylimielinen, niin mitäköhän muita voimakkaita omia "mielipiteitä" hänellä vielä onkaan naisista ja muista ihmisistä. Hänellä on varmasti mielipide, se yksi ja ainoa oikea mielipide, myös naisten ulkonäköön, koulutukseen, ammattiin ja ties mistä täysin hänelle kuulumattomista asioista. Hänelle ei kelpaa kukaan eikä mikään, ei koskaan.

Tää palsta olisi täydellinen argumentointivirheitä käsittelevään tutkimukseen :D

ohis